Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!"
"Maatje90 zei: Doe het niet !! Geloof me er aan komen geeft je een top tijd tot dat je er niet meer van af kan komen en die maand dat je top voelt kost je 1 jaar of langer om weer de oude te worden als je dat al word Klik om te vergroten... Na een LSD trip was ik eindelijk van mijn 10 jaar lange depressie af. Nu bijna 3 jaar later val ik terug in een zware depressie. Mijn emoties schieten mij altijd te kort. Als ik dingen aan ga die belangrijk voor mij zijn, word mijn angst erg intens. Mijn brein slaagt in paniek door mijn oude herinneringen, toen ik mezelf nog zoveel onder druk zet. Om nog als 29 jarige zo emotioneel onbekwaam te zijn.. Ik heb veel nieuwe neutrale of positieve ervaringen nodig om die herinneringen te kunnen veranderen. Helaas kan ik mij daar niet overzetten. Als gevolg doe ik niets meer behalve werken. Ik zou wel een nieuwe trip willen ervaren maar heb geen locatie en geen trip sitter. Spoiler: Trigger Warning Ik wil niet weer met een zware depressie leven. Ik wil dood. Ik kan gewoonweg niet emotioneel capabel met het leven omgaan. Een heroïne overdosis lijkt me een pijnloze dood. Jammer genoeg ken ik geen dealers en mijn contact met drugs komt enkel van 2 personen die ik zelden zie en die mij dat weigerde te geven. Ze weten niet van mijn historiek, maar ze weigerde dat omdat ze niet de oorzaak willen zijn van een mogelijke verslaving en ondergang."
"De Dunne zei: Ik heb er wel wat moeite mee dat die collega lekker gaat snuiven als hij verantwoordelijk is voor zijn kind. Klik om te vergroten... Zo lekker is dat niet voor hem, aangezien hij zich verder normaal gedraagt. Het is ook altijd gewoon een rustig nachtje gamen en films zien. Hij neemt medicatie, wat ook valt onder amfetamine en mag voertuigen besturen. Zijn illegaal drugs gebruik, aka speed vind ik wel echt problematisch. Ook al merk je daar helemaal niets aan. 50g nat kopen, dat was 22g droog. Na een anderhalve week vroeg hij al of ik even mijn stash wil voorschieten omdat hij pas de week daarna naar de ondergrondse apotheek kon gaan. Ja, wat doe je daarmee? Op dat vlak vind ik het erg voor het kind. Dat papa onnodige risico's neemt en zoveel gebruikt, terwijl hij al van legale kanalen gebruik maakt.."
"Normaal krijg je het warm en een verhoogde hartslag. Bij mezelf en een makker verlaagd het onze hartslag. Gemiddeld 70. Gevoel van "waterig", "ruis/tintelingen bij hoofd" en lichtjes koud. Ik voel mij gewoon beetje wakker. Is het gewoon 99% cafeïne ofso? Heeft er iemand ervaring hiermee? Alle inzichten en meningen zijn welkom."
"Spyro zei: Ik heb ooit eens teveel cafeïne gesnoven en daar sloeg mijn hart juist van op hol. Iemand die ik ken krijgt ook een lagere hartslag op pep en de mijne schiet altijd omhoog, terwijl we dezelfde speed gebruiken. Ik weet ook niet echt hoe dit precies zit, dus ik lees even mee! Ooit je speed laten testen? Dan weet je sowieso wat je naar binnen werkt. Klik om te vergroten... Heel raar. Heb het ook nog nooit ergens gelezen. Bij het innemen heb ik steeds eerst voor enkele minuten een lagere hartslag en dan schiet dat omhoog. Het heeft ook een enorm branderig gevoel in de keel en mond wat dan snel weer weg gaat. Helaas ben ik van België. Hier kunnen we het niet laten testen."
"Ganggang💯 zei: Zou het sowieso laten testen als het weer kan. Speed vernauwd de bloedvaten, daar krijg je het koud van iig. Klik om te vergroten... Dat had ik nog niet eerder gelezen. Overal wordt vermeld dat je het warm krijgt en moet oppassen voor oververhitting. Wat gebeurd er met het lichaam als ik het warm krijg? Is dat gewoon omdat het hart sneller pompt?"
"Hoeveel water zou ik mogen drinken? Volgens mij ben ik volledig uitgedroogd. Ik heb hoofdpijn en mijn voeten en handen zijn paars. Al sinds donderdag ochtend wakker en toch geen slaap, ondanks niet bij te nemen. Ik snap dat niet. Het is alsof gelijk de allereerste keren. Ofwel is de stuff toevallig en uitzonderlijk van super kwaliteit, ofwel heb ik misrekend en perongeluk te veel gepakt zonder rekening te houden van lagere tolerantie na een tijd geen gebruik. Ik voel me weer helemaal als groentje. Edit: Hartslag 85. Gewoon normaal dus."
"Mappie88 zei: Dit! sowieso niet met je dopamine aan de haal gaan nu. Bovendien zullen artsen niet happig zijn om een dexa uit te schrijven zonder diagnose. Vind het zelf ook wat gewaagd om uitspraken te doen over een mogelijk werkend middel zonder het hele verhaal te kennen. Je hebt veel therapie gehad zeg je, was dit in de 1e of 2e lijn? Heeft iemand ooit uitgebreid psychodiagnostisch onderzoek gedaan om de onderliggende oorzaak van blijvende depressie te vinden? Soms is depressie een symptoom van een onderliggend probleem. Nu hoef je hier natuurlijk niet al die dingen neer te pennen want dat is jouw privé leven maar misschien de moeite waard om ook te overwegen naast een medicijn. Klik om te vergroten... In een periode van 10 jaar: Behandeling onder psychologen, psychiaters en verschillende medicaties. Opname psychiatrie. Geen diagnose buiten depressie, behalve "als een label echt moet" dan eventueel mogelijk gekant richting autisme. Zwakbegaafdheid, onder gemiddeld IQ. Dubbel leven, fake gelovige moslim en laatste jaar student. Onvermogen om hoger diploma te behalen, ondanks absolute noodzaak. Levensdoelen sterk afhankelijk van hoger diploma. Moeilijk (bij voornamelijk Belgische landgenoten) om sterke diepgaande relaties te ontwikkelen. Gevangen tussen 2 culturen en als perceptie nooit in beide 100% te zullen bijhoren. Gevoel van eenzaamheid en disconnectie. Overtuigd dat het tijd is voor iets ongewoon en drastisch. Of het nu amphetamine, ketamine, LSD of iets anders is; al is het enkel om een tijdelijke periode in het leven te kunnen overbruggen. Bv. de periode voor het behalen van een hoger onderwijsdiploma. Therapie is niet voldoende; antidepressiva is niet voldoende; off label drugs gaat niet of wordt bemoeilijkt. Alsmaar wanhopiger met wederkerende gedachten over zelfmoord. Voelt aan als randje voor complete breakdown. Ik ben dusdanig in paniek dat zelfmoord alsmaar lijkt als de enige uitweg. Al is er reëel kans op misbruik en verkorte levensverwachting door gebruik off-label drugs, in huidige toestand haal ik leeftijd 30 zelfs niet. Rekening houdend met het feit dat de belangrijkste doodsoorzaak zelfmoord is voor leeftijd 20-29. Als de gebruikelijke behandelingen niet helpen, welke andere acute behandelingsopties zijn er?"
"Lorazapam, Setraline (zoloft), Effexor (venlafaxine), Fluoxetine (Prozac), Cymbalta (Duloxetine), Mirtazapine (Remeron), Paroxetine (Paxil), Deanxit, Escitalopram (lexapro), Citalopram, .. Niks werkt. Allemaal bucht. Wat zijn antidepressiva's nu eigenlijk? Allemaal placebo pillekes met een zoutextract?"
"Blyatman zei: Mijn grote vraag is: hoe voel jij je, en hoe sta jij er voor. Voordat je je pil inneemt? Zijn er zorgen die je hebt? Onbewuste stress? Ben ne lichamelijk in orde? XTC is wel echt een emotie versterker, ook op de minder leuke gevoelens. ik zou er niet teveel druk om maken, maar ga niet XTC gebruiken met de gedachten dat je dat specifiek gevoel weer moet hebben want dan krijg je het niet. zodra jij de volgende keer al vrolijk en happy/opgewekt bent, en neemt het dan zal je zien dat je effect anders is. Klik om te vergroten... Ik heb een langdurige persisterende depressie. Desondanks voelde het bij de eerste keer echt peaceful. Ik kon beter relativeren en mijn levens problemen een plaats geven. Dit was in combinatie met een lijntje van de kristal variant, aangezien ik toen enkel slaperig werd na 2u van een XTC pill inname. Al de andere keren was het enkel te doen met XTC bollen, waarbij het steeds een gevoel gaf van "mehhh", slaperigheid en dan angsten bij de laatste paar keren. Zal dus proberen om naar een rustige vrolijke setting te bouwen de dag zelf. Is het mogelijk om te achterhalen hoeveel er in een XTC pill zit?"