Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
n8wachT zei:
Wat is je eerste indruk?
Klik om te vergroten...
Doe ik niet aan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...29
B
Blauweaap
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
n8wachT zei:
Nee hoor. Alleen misschien wil ik wel helemaal geen toekomstige partner?
Klik om te vergroten...
Je kan nog altijd een crackie zonder tanden van straat afpikken. Heb je teminste iets gemeen 😘
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Je kan nog altijd een crackie zonder tanden van straat afpikken. Heb je teminste iets gemeen 😘
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de lieve woorden. But I think I'm good...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
n8wachT zei:
Nee hoor. Alleen misschien wil ik wel helemaal geen toekomstige partner?
Klik om te vergroten...
Ook een optie.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
n8wachT zei:
Bedankt voor de lieve woorden. But I think I'm good...
Klik om te vergroten...
Zeker? Misschien kom je mij wel op de hoekie tegen, En ik kan je zeggen ik als partner valt niet tegen hoor 🙈
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Zeker? Misschien kom je mij wel op de hoekie tegen, En ik kan je zeggen ik als partner valt niet tegen hoor 🙈
Klik om te vergroten...
Wil je me op een hoekje tegenkomen?

Verdomd, libido lijkt ineens langzaam aan te gaan functioneren..
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
n8wachT zei:
Wil je me op een hoekje tegenkomen?

Verdomd, libido lijkt ineens langzaam aan te gaan functioneren..
Klik om te vergroten...
Hier zie je al wat ik met je mind doe. Door mij heb je in een x een libido. Dat is dan 100 euro voor deze sessie. Pm me voor mijn bankrekening.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Welke stof gebruiken ze om speed nat te maken? Ik las namenlijk over speed wassen met aceton maar dacht eigenlijk dat speed nat was door aceton. Dus dan zou het toch een beetje onlogisch zijn om speed te gaan wassen met aceton
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
TeveelKaas zei:
Welke stof gebruiken ze om speed nat te maken? Ik las namenlijk over speed wassen met aceton maar dacht eigenlijk dat speed nat was door aceton. Dus dan zou het toch een beetje onlogisch zijn om speed te gaan wassen met aceton
Klik om te vergroten...
Sulfaat om het snuifbaar temaken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Klik om te vergroten...
Wij zijn het toch altijd eens, moppie?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Wij zijn het toch altijd eens, moppie?
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Klik om te vergroten...
Leuk jurkje. Staat je goed
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Leuk jurkje. Staat je goed
Klik om te vergroten...
Kun je prima in zwemmen inderdaad:rage:
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Klik om te vergroten...
Gewoon prima hoor. Niks kouds aan.

Koukleumen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
MaddMonkey zei:
Gewoon prima hoor. Niks kouds aan.

Koukleumen
Klik om te vergroten...

Ik vind dat dus ook koud. Snap echt niet hoe mensen in een huis dat standaard 17 of 18 graden is kunnen leven. Wel handig voor de portemonnee momenteel though, maar ik haaaat kou. Had ook altijd lichte onenigheid met collega’s op het werk die de verwarming heel laag eisten en het raam midden in de winter met periodes open wilde hebben staan ‘want daar krijg je een helder hoofd van’, nou, werkt echt lekker ja, met verkrampte ledematen, nek en rug en een bevroren brein van de kou, top.

Vervelende is dat je als koukleum ook vaak de aansteller wordt gevonden, terwijl het gewoon echt een nare sensatie is die je niet verzint lol.

Dusssss ja ik ben ook #team18gradeniskeikoud

Om even on-topic te blijven: ik herinner me van speed dat ik het in de come-up en in de actieve werkingsfase altijd wat warmer kreeg dan normaal, wel een lekkere warmte, niet overdreven. Relaxte glow. Maar wel soms even een raampje open of vestje uit. En dan later richting en in de uitwerkingsfase kreeg ik het juist vaak koud(er). Vaatvernauwing. Ik ging dan wel eens badderen, en kreeg het in die laatste fase zelfs in bad vaak moeilijk warm. Soms ook random warmte-flushes terwijl ik het overall koud had.

Dus die temperatuurschommelingen zijn wel ‘normaal’, vind het alleen wel bijzonder om dat dagen lang achter elkaar te hebben.
T
Terror11jeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Techneut zei:
Waarom gebruiken mensen nog coke als er pep is?
Klik om te vergroten...
Goeie vraag 😄😄
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
ik heb dat met appen, begin ik an een antwoord, word afgeleid en zie dag er na dat ik niks verstuurd heb maar pas halverwege bericht ben… 😂
Klik om te vergroten...
Iets met adhd en je medicatie niet nemen ? 😂🤷🏻‍♂️ Ben ook een held in een watsappje beginnen typen en wachten op antwoord , om dan te kijken dat ik het vergeten zenden ben 😂.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
heb wel echt adhd , en ben enorm gevoelig voor methyl rebound ( reden waarom ik dex krijg.)
Klik om te vergroten...
Ik adhd ook. Klassieke vorm en beelddenker en ook nog dystemie.
Ik heb ook liever dex maar dat kan niet ivm mijn werk.
Dex geeft bij speeksel test “speed/amfetamine” aan. Methyl niet.

edit: en heb een bovengemiddeld (dus niet hoog maar hoger) iq wat ij niet kwijt kan in theorie dingen helaas.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nya77 zei:
dus nu heb ik bupropion
Klik om te vergroten...
Daar had ik mega bijwerkingen van die niet weggingen na gewenning en vooral gruwelijk oorsuizen. Zelfs lichte oorsuizen aan overgehouden zelfs nu nig na jaren geen gebruik.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."