#1
Doe ik niet aanWat is je eerste indruk?
Doe ik niet aanWat is je eerste indruk?
Je kan nog altijd een crackie zonder tanden van straat afpikken. Heb je teminste iets gemeen 😘Nee hoor. Alleen misschien wil ik wel helemaal geen toekomstige partner?
Je kan nog altijd een crackie zonder tanden van straat afpikken. Heb je teminste iets gemeen 😘
Ook een optie.Nee hoor. Alleen misschien wil ik wel helemaal geen toekomstige partner?
Zeker? Misschien kom je mij wel op de hoekie tegen, En ik kan je zeggen ik als partner valt niet tegen hoor 🙈Bedankt voor de lieve woorden. But I think I'm good...
Wil je me op een hoekje tegenkomen?Zeker? Misschien kom je mij wel op de hoekie tegen, En ik kan je zeggen ik als partner valt niet tegen hoor 🙈
Hier zie je al wat ik met je mind doe. Door mij heb je in een x een libido. Dat is dan 100 euro voor deze sessie. Pm me voor mijn bankrekening.Wil je me op een hoekje tegenkomen?
Verdomd, libido lijkt ineens langzaam aan te gaan functioneren..
Sulfaat om het snuifbaar temaken.Welke stof gebruiken ze om speed nat te maken? Ik las namenlijk over speed wassen met aceton maar dacht eigenlijk dat speed nat was door aceton. Dus dan zou het toch een beetje onlogisch zijn om speed te gaan wassen met aceton
Wij zijn het toch altijd eens, moppie?Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Wij zijn het toch altijd eens, moppie?
Leuk jurkje. Staat je goed
Kun je prima in zwemmen inderdaadLeuk jurkje. Staat je goed
Gewoon prima hoor. Niks kouds aan.Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Gewoon prima hoor. Niks kouds aan.
Koukleumen
Goeie vraag 😄😄Waarom gebruiken mensen nog coke als er pep is?
Iets met adhd en je medicatie niet nemen ? 😂🤷🏻♂️ Ben ook een held in een watsappje beginnen typen en wachten op antwoord , om dan te kijken dat ik het vergeten zenden ben 😂.ik heb dat met appen, begin ik an een antwoord, word afgeleid en zie dag er na dat ik niks verstuurd heb maar pas halverwege bericht ben… 😂
Ik adhd ook. Klassieke vorm en beelddenker en ook nog dystemie.heb wel echt adhd , en ben enorm gevoelig voor methyl rebound ( reden waarom ik dex krijg.)
Daar had ik mega bijwerkingen van die niet weggingen na gewenning en vooral gruwelijk oorsuizen. Zelfs lichte oorsuizen aan overgehouden zelfs nu nig na jaren geen gebruik.dus nu heb ik bupropion
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."