Snap dit echt niet. Zonder drugs krijg ik maar 2-4x de neiging per maand om eens van de glijbaan af te gaan, maar als je hoort dat er mensen op crystal meth 12 uur lang bezig blijven krijg je echt kippenvel. Zijn al die hyperstimuli niet superschadelijk voor je hersenen?
Super dopamine slurper cr meth .
Begreep dat mensen die ermee stoppen maanden last hebben van depressie .
Was ooit wel benieuwd en wilde het snuiven .
En maat had het bij zich maar toch niet gedaan .
Het is mij te link en daarnaast waarom zou je ...
Pep en coke geven mij genoeg plezier op zen tijd .
Die zware middellen begrijp ik sowieso niet .
Waarom mensen dit riskeren ?.
Mijn ex vriendin moest ook zo nodig een keer coke roken (basen) .
Nou daarna is ze het stiekem gaan doen omdat ze na 1 keer te pakken is genomen .
Relatie uit !
En helaas begreep ik van haar broertje , dat ze elke cent uit geeft aan crack .
Ik heb haar op allerlei manieren proberen te overtuigen om het niet te proberen.
Ze zei dat ik verslavings gevoelig ben .
En dat zij niet snel aan iets verslaafd zal raken .