Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Dat denk ik niet want het werkt wel voor marathon faps haha.
Klik om te vergroten...
Snap dit echt niet. Zonder drugs krijg ik maar 2-4x de neiging per maand om eens van de glijbaan af te gaan, maar als je hoort dat er mensen op crystal meth 12 uur lang bezig blijven krijg je echt kippenvel. Zijn al die hyperstimuli niet superschadelijk voor je hersenen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...29
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketakoekjes zei:
Snap dit echt niet. Zonder drugs krijg ik maar 2-4x de neiging per maand om eens van de glijbaan af te gaan, maar als je hoort dat er mensen op crystal meth 12 uur lang bezig blijven krijg je echt kippenvel. Zijn al die hyperstimuli niet superschadelijk voor je hersenen?
Klik om te vergroten...
Ja tuurlijk is het schadelijk :)
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#3
ketakoekjes zei:
Snap dit echt niet. Zonder drugs krijg ik maar 2-4x de neiging per maand om eens van de glijbaan af te gaan, maar als je hoort dat er mensen op crystal meth 12 uur lang bezig blijven krijg je echt kippenvel. Zijn al die hyperstimuli niet superschadelijk voor je hersenen?
Klik om te vergroten...
Super dopamine slurper cr meth .

Begreep dat mensen die ermee stoppen maanden last hebben van depressie .

Was ooit wel benieuwd en wilde het snuiven .
En maat had het bij zich maar toch niet gedaan .

Het is mij te link en daarnaast waarom zou je ...
Pep en coke geven mij genoeg plezier op zen tijd .

Die zware middellen begrijp ik sowieso niet .
Waarom mensen dit riskeren ?.


Mijn ex vriendin moest ook zo nodig een keer coke roken (basen) .

Nou daarna is ze het stiekem gaan doen omdat ze na 1 keer te pakken is genomen .

Relatie uit !

En helaas begreep ik van haar broertje , dat ze elke cent uit geeft aan crack .

Ik heb haar op allerlei manieren proberen te overtuigen om het niet te proberen.

Ze zei dat ik verslavings gevoelig ben .

En dat zij niet snel aan iets verslaafd zal raken .
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is het verschil tussen speed en pep ......



Coke en sos haal ik ook altijd door de war....
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sabotage zei:
En dat zij niet snel aan iets verslaafd zal raken .
Klik om te vergroten...
Crack is dus echt van die dingen waar ik nooit in mijn leven aan wil zitten. Normale sigaretten zijn al extreem verslavend ondanks dat nicotine maar een licht gevoel geeft in mensen hun hoofd. Als ik dat op een schaal zou moeten plaatsen zou je caffeine met nicotine kunnen vergelijken en coke intranasaal natuurlijk gewoon met crack.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rikdekikker zei:
Er is veel versneden speed in omloop met vaak maar een amfetamine gehalte van 65% of minder. Moet je dan bijvoorbeeld ook 35% meer snuiven? Dus wat moet je doen als je toch lekker wilt geen op speed gewoon meer nemen als je slechte kwaliteit hebt?
Klik om te vergroten...
Uw speed wassen.
Staat ergens op dit forum omschreven hoe je dit doet.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rikdekikker zei:
Er is veel versneden speed in omloop met vaak maar een amfetamine gehalte van 65% of minder. Moet je dan bijvoorbeeld ook 35% meer snuiven? Dus wat moet je doen als je toch lekker wilt geen op speed gewoon meer nemen als je slechte kwaliteit hebt?
Klik om te vergroten...
Someone correct me if I’m wrong!
Volgens mij is de maximale zuiverheid van speed 73%, dus 65% is redelijk zuiver volgens mij.

Heb vaak genoeg geen zuivere speed gehad en meer snuiven heeft geen zin. Je staat alleen maar meer strak en ik word er heel misselijk van.
Ik merk direct als de speed niet zuiver is door de klachten die ik net beschreef en meer snuiven geeft niet het gewenste effect
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij MDMA wordt in 1x je serotoninevoorraad leeggekieperd. Werkt dit bij speed ook zo mbt je dopamine? Of wordt je voorraad niet helemaal leeggehaald?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anjadebij zei:
Bij MDMA wordt in 1x je serotoninevoorraad leeggekieperd. Werkt dit bij speed ook zo mbt je dopamine? Of wordt je voorraad niet helemaal leeggehaald?
Klik om te vergroten...
Je voorraad wordt nooit “helemaal leeggehaald”, dat kan niet. Daarbij werkt speed anders als MDMA, omdat het vooral op dopamine en noradenaline inwerkt. MDMA doet dit ook, maar in mindere mate, en vooral op serotonine, en is daarbij niet alleen een heropname remmer maar ook een releasing agent.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Anjadebij zei:
Bij MDMA wordt in 1x je serotoninevoorraad leeggekieperd. Werkt dit bij speed ook zo mbt je dopamine? Of wordt je voorraad niet helemaal leeggehaald?
Klik om te vergroten...
als je er 24 uur of langer op stimfapt neem er dan maar vergif op in dat je dopaminevoorraad voor enkele weekjes gekelderd is. het hangt er vanaf als je dopamineonttrekkende activiteiten doet al dan niet

GIJ ZULT NIET STIMFAPPEN zou het elfde gebod moeten zijn.

dopamine.jpeg
S
SenseoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn blaas of buik doet echt pijn 🤕
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Als je snuift maar je bent normaal niet zo'n snuifdoos, en je hebt een dag later enorme last van bloedneuzen alsof er een varken geslacht word in je neus, mag je dan peuteren? Of is dat echt streng verboden?

Ik vraag dit voor een vriend.
Klik om te vergroten...
Ik doe het wel. Echt fucking nasty maar vind het heerlijk om de boel los te peuteren 😂
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb gisteren dus pep bemachtigd.
Het is spierwit en ruikt zoet.

Is dit altijd zo? 😁
Het is nog flink nat en kleverig.


Gisteren besloten niet meer te nemen.
Nu spookt het alsnog in mijn hoofd om eens te testen haha.

Moet morgen wel weer werken..
Dusss.
Als ik om 12 uur een lijntje pak, eerst beetje drogen.
Is dit dan in de avond rond 10en wel uitgewerkt? Evt met een etizolammetje.

Thanks alvast guys🤣
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#14
DEEPScar807 zei:
Nee, eerder nooit.
Normaal zegt kleur en geur niets over de kwaliteit. Maar in dit geval zou ik toch opletten. Vraag me zelf af of er iets van speed inzit, die geur verberg je niet zomaar en krijg je zeker niet omgevormd tot iets zoet.

Ben wel benieuwd. Als je iets meer weet uit de test of als je het gebruikt hebt, laat je even iets weten?
Klik om te vergroten...
Doe ik. Heb een testkit besteld. Dan weet ik iedergeval of het speed is. Als het speed is zal ik het wassen en dan nog eens bekijken. 👍
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Krypt0nite zei:
Doe ik. Heb een testkit besteld. Dan weet ik iedergeval of het speed is. Als het speed is zal ik het wassen en dan nog eens bekijken. 👍
Klik om te vergroten...
DEEPScar807 zei:
Nee, eerder nooit.
Normaal zegt kleur en geur niets over de kwaliteit. Maar in dit geval zou ik toch opletten. Vraag me zelf af of er iets van speed inzit, die geur verberg je niet zomaar en krijg je zeker niet omgevormd tot iets zoet.

Ben wel benieuwd. Als je iets meer weet uit de test of als je het gebruikt hebt, laat je even iets weten?
Klik om te vergroten...
Update : Teskitje kleurt rood en gaat richting bruin.
D
DEEPScar807Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Krypt0nite zei:
Update : Teskitje kleurt rood en gaat richting bruin.
Klik om te vergroten...
Mss een mix van rood en geel ? :thinking: al is het onwaarschijnlijk dat ze speed zullen versnijden met een andere drug. Aangezien er veel goedkopere opties zijn, zoals bv cafeïne. En deze worden niet aangegeven met zo'n zelftest.

Heb je het intussen gebruikt ? Heb je ervaring met speed, zodat je kan vergelijken qua effecten ?
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#17
DEEPScar807 zei:
Mss een mix van rood en geel ? :thinking: al is het onwaarschijnlijk dat ze speed zullen versnijden met een andere drug. Aangezien er veel goedkopere opties zijn, zoals bv cafeïne. En deze worden niet aangegeven met zo'n zelftest.

Heb je het intussen gebruikt ? Heb je ervaring met speed, zodat je kan vergelijken qua effecten ?
Klik om te vergroten...
Ja ik heb het gebruikt na een aceton wash.
Effect vond ik niet heel speciaal.

Wakker en helder, weinig energie en euforie.
Wel verhoogde hartslag en lichaams temperatuur.
Later ook vergrote pupillen.

Het brande bijna helemaal niet en smaakte een beetje verf achtig.. maar proefde niet veel.

Ik heb helaas weinig tijd om het weg te brengen voor een echte test.
Als ik hier binnenkort tijd voor vind zal ik het posten.

Voor nu laat ik het lekker in de kast liggen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jesse Pinkvrouw zei:
Temperatuur heb ik niet opgemeten maar ik zweet echt als een otter, super rood gezicht maar ik zelf heb het ijs en ijskoud. En sindsdien gaat m’n kaak ook weer een eigen leven leiden
Klik om te vergroten...

Dat klinkt dus wel bekend en gaat bij mij vanzelf weer over als alles uitgewerkt is. Maar het kan ook wijzen op oververhitting. Weet niet wat je allemaal gedaan hebt met pep op en of je genoeg gedronken hebt? En of je verder nog andere klachten hebt? Dit vond ik op de site van Jellinek:

Kun je van speed oververhit raken?​


Van speed of amfetamine kun je oververhit raken. Als je speed gebruikt in warme vochtige ruimten en langdurig doordanst zonder water te drinken kan speed tot oververhitting (hyperthermie) leiden.
In disco’s of clubs met slechte klimaatbeheersing is het vaak warm en vochtig. Door verdamping van zweet op de huid koelt de huid af. Is het vochtig en warm dan kan het zweet niet verdampen. Het druppelt dan van je lichaam af met als gevolg dat je niet afkoelt.
Aan oververhitting kun je overlijden. Bij een temperatuur van 41 graden kan afbraak van het spierweefsel ontstaan, kunnen bloedstolsels optreden en kunnen verschillende organen ophouden met functioneren. Naar schatting overlijden er per jaar zo’n 4 mensen aan oververhitting na gebruik van stimulantia.

Symptomen​

Een beginnend symptoom van oververhitting is hoofdpijn. Pas daarom op bij het geven van paracetamol bij hoofdpijn. Dit kan alleen als oververhitting uitgesloten is. Andere symptomen zijn verwardheid, duizeligheid, rillen, snelle hartslag, bleek uiterlijk, misselijkheid en braken. Lastig is dat sommige van deze symptomen zoals hoofdpijn, duizeligheid en stijve spieren nauwelijks te onderscheiden zijn van de bijwerkingen van xtc.
Klik om te vergroten...
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh fuck, ik ga even temperaturen..
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jesse Pinkvrouw zei:
Oh fuck, ik ga even temperaturen..
Klik om te vergroten...

Lijkt me verstandig meis!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."