Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Dan blijft er niks van hem over vrees ik..
Klik om te vergroten...
Dan moeten jullie nu officieel samenkomen en uittesten! :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...29
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Techneut zei:
Ik kan absoluut niet slapen na coke, hooguit 2 uurtjes als ik mazzel heb.
Klik om te vergroten...
Ook ik heb geen slaapproblemen na coke. Meer zelfs: cocaïne is, naast LSD, de enige drug waarvan ik nooit brak ben the day after.

@Roze Olifant
Dat slapen na coke en het kortwerkend effect kan idd erg praktisch zijn. Maar was voorheen ook weleens een valkuil bij mij, omdat ik met een paar lijntjes na een lange werkdag, thuis toch nog ff kon doorwerken en daarna makkelijk sliep.
Gelukkig herkende ik al snel het gevaar en nu doe ik dat dus niet meer.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha ik heb een random vraagje; perfect topic dus. Ik heb een hele tijd speed gesnoven laatste 2 maanden bijna dagelijks (nu bijna een week nuchter🤩), maar vroeg mij af of meer mensen dit ervaren. Ik heb namelijk bijna geen neushaar meer over, hahaha. Kan dat komen door de speed? Hebben meer mensen dit en krijg je dit alleen met speed of ook bij andere 'snuif'-drugs?
(Komt goed uit nu met alle Corona die de neusharen buiten het lichaam moeten houden🙄, lol) Maar dat terzijde
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flower123 zei:
Haha ik heb een random vraagje; perfect topic dus. Ik heb een hele tijd speed gesnoven laatste 2 maanden bijna dagelijks (nu bijna een week nuchter🤩), maar vroeg mij af of meer mensen dit ervaren. Ik heb namelijk bijna geen neushaar meer over, hahaha. Kan dat komen door de speed? Hebben meer mensen dit en krijg je dit alleen met speed of ook bij andere 'snuif'-drugs?
(Komt goed uit nu met alle Corona die de neusharen buiten het lichaam moeten houden🙄, lol) Maar dat terzijde
Klik om te vergroten...
Herkenbaar. Heb nooit dagelijks gebruikt maar toen ik nog veel snoof had ik ook veel minder neushaar. Langzamerhand vreet het alles weg in je neus.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Herkenbaar. Heb nooit dagelijks gebruikt maar toen ik nog veel snoof had ik ook veel minder neushaar. Langzamerhand vreet het alles weg in je neus.
Klik om te vergroten...
Dat idee heb ik ook inderdaad. Bewijst maar weer wat voor chemische troep het eigenlijk is :worried:
(maar oh zo lekker......:tonguewink:)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flower123 zei:
Dat idee heb ik ook inderdaad. Bewijst maar weer wat voor chemische troep het eigenlijk is :worried:
(maar oh zo lekker......:tonguewink:)
Klik om te vergroten...
Je kan het ook in capsules doen als je je neushaar niet kunt missen natuurlijk.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Je kan het ook in capsules doen als je je neushaar niet kunt missen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Helemaal waar natuurlijk! Het is verder geen probleem of iets, ik was erg benieuwd of er meer mensen zijn die dit opgevallen waren :)
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben er verzot op echt maar ik ga nu voor zeker een maand te stoppen sms toch maar ik besef ook dat je met pep nie veel nodig hebt om ja.....ieder keer ik een bom neem en dan denk ik 3u soms niet aan pep maar toch ga ik zeker en vast dat ritme proberen altijd te doen maar pep opgeven , dat lukt mij niemeer. Grtz. :stoned:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flower123 zei:
Haha ik heb een random vraagje; perfect topic dus. Ik heb een hele tijd speed gesnoven laatste 2 maanden bijna dagelijks (nu bijna een week nuchter🤩), maar vroeg mij af of meer mensen dit ervaren. Ik heb namelijk bijna geen neushaar meer over, hahaha. Kan dat komen door de speed? Hebben meer mensen dit en krijg je dit alleen met speed of ook bij andere 'snuif'-drugs?
(Komt goed uit nu met alle Corona die de neusharen buiten het lichaam moeten houden🙄, lol) Maar dat terzijde
Klik om te vergroten...
Ja , links haar , recht nooit haar meer.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Soms heb je kleine vragen waar je geen heel topic voor hoeft te openen. Deponeer ze hier!

Ik begin:

Sommigen combineren Benzo’s met speed, vooral in de comedown.

Nu is mijn vraag of een benzo alleen de negatieve bijwerkingen van speed maskeren/verminderen of ook de echte speed werking en positieve effecten?

Ik heb namelijk een x Xanax na speed genomen en dat voelde best wel fijn. Het lichte gevoel van saggo-down zijn is weg, de craving ook, het eventuele (te)strak staan is weg en ook kun je sneller slapen.
Laatst las ik dat iemand standaard een benzo neemt TIJDENS de speed. Ik vraag mij dus af of een benzo ook de positieve werking van speed wegneemt?

Ja en ik weet dat het een slechte combi is hoor.
Klik om te vergroten...
Ja en ik ga er op letten dat. Ik die vragen beter gaan indelen. Maar ik had tijdje terug gehoord dat DF-Meetings . Want vind hier wel plezante mensen en ja dat zou tof zijn niet ? Grtz
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet nu niet zo goed of dit bij het kopje xtc op speed hoort.
Xtc en speed werkt allebei op je serotonine (toch?)
Als je af en toe speed neemt, gaat dat ook opgegeven moment effect hebben op xtc?
Dat je de xtc minder voelt? Of werkt dat niet zo
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyUser zei:
Ik weet nu niet zo goed of dit bij het kopje xtc op speed hoort.
Xtc en speed werkt allebei op je serotonine (toch?)
Als je af en toe speed neemt, gaat dat ook opgegeven moment effect hebben op xtc?
Dat je de xtc minder voelt? Of werkt dat niet zo
Klik om te vergroten...

Nee
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dank jullie :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aniet_Speed zei:
Nee
Klik om te vergroten...
Kort maar krachtig! :tearsofjoy:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
HappyUser zei:
Ik weet nu niet zo goed of dit bij het kopje xtc op speed hoort.
Xtc en speed werkt allebei op je serotonine (toch?)
Als je af en toe speed neemt, gaat dat ook opgegeven moment effect hebben op xtc?
Dat je de xtc minder voelt? Of werkt dat niet zo
Klik om te vergroten...
Dat ligt er wel een beetje aan hoe veel en hoe vaak je speed neemt. Als je je hele dopamine receptoren kapot hebt gesnoven ga je zeker minder van xtc merken en zal de kater ook heviger zijn.
C
CerteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb +-30 uur geleden 150mg speed in een bommetje gepakt, en een uur daarvoor 50mg gesnoven. Normaal gesproken zou dit al lang uitgewerkt zijn, in mijn ervaring. Alleen deze keer dus niet. Slapen is onmogelijk, en de gebruikelijke effecten (focus, motivatie, energie etc) zijn nog aanwezig. Daarnaast zit ik ook nog steeds flink te kaakschaatsen. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt of over gehoord? Zo ja, word dit gewoon een kwestie van uitzitten of moet ik hier iets mee?

Speed is getest op 64% amfetamine , de rest caffeine.
23j, man, 95kg & 189cm. Ruime ervaring.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Certe zei:
Ik heb +-30 uur geleden 150mg speed in een bommetje gepakt, en een uur daarvoor 50mg gesnoven. Normaal gesproken zou dit al lang uitgewerkt zijn, in mijn ervaring. Alleen deze keer dus niet. Slapen is onmogelijk, en de gebruikelijke effecten (focus, motivatie, energie etc) zijn nog aanwezig. Daarnaast zit ik ook nog steeds flink te kaakschaatsen. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt of over gehoord? Zo ja, word dit gewoon een kwestie van uitzitten of moet ik hier iets mee?

Speed is getest op 64% amfetamine , de rest caffeine.
23j, man, 95kg & 189cm. Ruime ervaring.
Klik om te vergroten...
Gewoon uitzitten. Probeer wat te eten en drinken. Daar word je wel moe van.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Certe zei:
Ik heb +-30 uur geleden 150mg speed in een bommetje gepakt, en een uur daarvoor 50mg gesnoven. Normaal gesproken zou dit al lang uitgewerkt zijn, in mijn ervaring. Alleen deze keer dus niet. Slapen is onmogelijk, en de gebruikelijke effecten (focus, motivatie, energie etc) zijn nog aanwezig. Daarnaast zit ik ook nog steeds flink te kaakschaatsen. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt of over gehoord? Zo ja, word dit gewoon een kwestie van uitzitten of moet ik hier iets mee?

Speed is getest op 64% amfetamine , de rest caffeine.
23j, man, 95kg & 189cm. Ruime ervaring.
Klik om te vergroten...

Dat is wel heel lang! Denk niet dat je er wat mee kunt nu behalve uitzitten. Probeer wel gewoon goed te eten en te drinken en ook al slaap je niet te ontspannen. Neem bijvoorbeeld een warme douche en ga wel in bed liggen met je ogen dicht en een audioboek aan ofzo. Dan rust je iig wel een beetje uit en misschien val je dan toch wel in slaap.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
En, ben je al in slaap gevallen?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Deze vraag komt uit pure nieuwsgierigheid:laughing:
Zijn er (ex) speedgebruikers die van die 'tics' hebben ontwikkeld door/tijdens het (langdurige) gebruik? En heb je die nog steeds? Las een hele tijd geleden dat dat iets is wat wel eens voorkomt, en dat hij/ze vaak ook blijft/blijven wanneer je stopt met gebruiken. Nooit gedacht dat ik zo'n 'tic' zou ontwikkelen, naja, door de speed dan. Leek me een beetje weird, snapte niet hoe dat ineens zou kunnen ontstaan.




Eindstand dus: zit ik vervolgens alsnog de hele dag door in m'n vingers te knippen:tearsofjoy: Wat begon met een ''vinger-knipje''als een soort ''wakkerschudden'' of je iets afvragen, zegmaar als je ff kwijt bent wat je aan het zeggen of doen was, dat je dan zo in je vinger knipt om het weer ff te herinneren of iets dergelijks. Hoop dat jullie snappen wat ik hiermee bedoel hahaha. Naja, het gebeurt nogal eens, dat ik ff de draad kwijt was/ben in m'n gedachten, of ff vergeet wat ik wilde doen, maar voor ik het wist betrapt ik mezelf er inmiddels continu op, dat ik de hele tijd m'n vingers zit te knippen :tearsofjoy::facepalmwoman3:

Maar ben dus heel benieuwd of er meer mensen zijn die zo'n tic hebben gekregen, en wat die tic bij jou dan is/was. Want die is natuurlijk bij iedereen anders:tongueclosed:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."