Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
101 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Revolutionair zei:
Een vriend van mij heeft een pure pasta gekregen spier wit.
Ruikt naar gelemaal niks!
Opgedroogd en geen geur.
Een sleutelpuntje en om 17.00 en de hele dag niet geslapen tot volgende nacht..
Is dit wel pep?
Pep hoort toch te stinken?

Gebruik het nooit voor de rest echt een enkele keer dus weinig verstand van.
Iemand een verklaring hiervoor?
Klik om te vergroten...
Laten testen is het enige wat je kan doen om erachter te komen wat het is. Speculeren is niet toegestaan op het forum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...29
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Revolutionair zei:
Een vriend van mij heeft een pure pasta gekregen spier wit.
Ruikt naar gelemaal niks!
Opgedroogd en geen geur.
Een sleutelpuntje en om 17.00 en de hele dag niet geslapen tot volgende nacht..
Is dit wel pep?
Pep hoort toch te stinken?

Gebruik het nooit voor de rest echt een enkele keer dus weinig verstand van.
Iemand een verklaring hiervoor?
Klik om te vergroten...
😂
Als men speed getest is en er alleen cafeïne in zit ruikt het zeer chemisch , maar eens gewassen met aceton is ook alle reuk weg , smaak is er wel nog maar veel subtieler en veel minder chemisch smaakend dan ongewassen.
Ik denk dat je een batch 73% puur of toch dicht in de buurt... in handen hebt.

Maar laten testen is de enige optie lijkt me , laat je iets weten als je laat testen?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
transformated zei:
Dan moeten jullie nu officieel samenkomen en uittesten! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Revolutionair zei:
Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
Klik om te vergroten...
Ik woon in belgie maar ik ken Peter R. De Vries.
Maar iedereen weet dat ik eigenlijk met de anaconda in me broek zit. Daarom dat ik stretch broeken draag :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
Ik woon in belgie maar ik ken Peter R. De Vries.
Maar iedereen weet dat ik eigenlijk met de anaconda in me broek zit. Daarom dat ik stretch broeken draag :wink:
Klik om te vergroten...
Hahaha.
Revolutionair zei:
Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
Klik om te vergroten...
Je fantasie blijft me fascineren. In tegenstelling tot jou doe ik hier niet stoer. Maar ik ben vaak genoeg in Amsterdam dus we kunnen prima een keer koffie doen!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan krijg je zo een confrontatie "sorry hoor"
Hahahaha in een ander context natuurlijk.
Maar stuur maar een bericht als je er bent..

F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
Dan krijg je zo een confrontatie "sorry hoor"
Hahahaha in een ander context natuurlijk.
Maar stuur maar een bericht als je er bent..

Klik om te vergroten...
Hahaha, schitterend filmpje. Dank voor het delen. Zal het zeker onthouden.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Ganggang💯 @Revolutionair
Ik ben zo verward dat ik niet meer weet of jullie nou echt ruzie maken , of jullie aan het zeveren zijn hier en gezellig pb'tjes uitwisselen 😂
Jullie dissen elkaar zoals ik en men beste vriend doen de eerste 10 minuten als we elkaar ontmoeten 🤣
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij noemde me bro 😂
Dus hij is gewoon verliefd.
Je kent het wel soms heb je sex gehad met een chick een paar keer en dan kan ze je niet meer loslaten als je zelf ziet dat het niks meer word.
Dan word het een stalkertje...
Dit lijkt daar een beetje op in een andere vorm.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Hij noemde me bro 😂
Dus hij is gewoon verliefd.
Je kent het wel soms heb je sex gehad met een chick een paar keer en dan kan ze je niet meer loslaten als je zelf ziet dat het niks meer word.
Dan word het een stalkertje...
Dit lijkt daar een beetje op in een andere vorm.
Klik om te vergroten...
Ik ben echt verliefd. Hoe onweerstaanbaar kun je zijn? Vooral je kennis en wijsheden. Ja, jij bent echt de ideale partner.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Hij noemde me bro 😂
Dus hij is gewoon verliefd.
Je kent het wel soms heb je sex gehad met een chick een paar keer en dan kan ze je niet meer loslaten als je zelf ziet dat het niks meer word.
Dan word het een stalkertje...
Dit lijkt daar een beetje op in een andere vorm.
Klik om te vergroten...
HAHAHAHA.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Ik ben echt verliefd. Hoe onweerstaanbaar kun je zijn? Vooral je kennis en wijsheden. Ja, jij bent echt de ideale partner.
Klik om te vergroten...
Ik ga hier zó lekker op. Maar ik begrijp ook niet waarom je hem volgt 🙄. Jullie katten elkaar hele dagen af. Misschien voor het sfeertje, niet meer op elkaar reageren?!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gipsysoul zei:
Ik ga hier zó lekker op. Maar ik begrijp ook niet waarom je hem volgt 🙄. Jullie katten elkaar hele dagen af. Misschien voor het sfeertje, niet meer op elkaar reageren?!
Klik om te vergroten...
Blijkbaar per ongeluk op volg geklikt. Wat een drama. Ben nu ineens verliefd. Was nieuw voor me maar goed, dat kan iemand anders bepalen. I'm fine with it.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Blijkbaar per ongeluk op volg geklikt. Wat een drama. Ben nu ineens verliefd. Was nieuw voor me maar goed, dat kan iemand anders bepalen. I'm fine with it.
Klik om te vergroten...

Yeah right was al vorige week zo en vandaag weer..
Probeer je er nou niet onderuit te lullen..
Gaan we weer met dat neppe gedoe van jou..
Ga aub eens volwassen worden.
Je valt echt op de laatste tijd.Je valt constand door de mand door je te bemoeien met dingen waar je niks van weet.
Krijgt de wind van voren van alle kanten en blijft maar door gaan.
Heb eens wat zelfrespect!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gipsysoul zei:
Ik ga hier zó lekker op. Maar ik begrijp ook niet waarom je hem volgt 🙄. Jullie katten elkaar hele dagen af. Misschien voor het sfeertje, niet meer op elkaar reageren?!
Klik om te vergroten...

Kan hij me volgen en dan op zoek gaan naar hoe hij het beste ruzie kan gaan zoeken.
Gaat al een hele lange tijd zo.
Heb de moderters zo vaak laten zien waar het begint.
Maar blijkbaar vinden ze het wel prima.
Word niks aan gedaan.
Goed voor het forum iemand die de hele tijd problemen op zoekt.
Ik ben die fase al lang voorbij.
Maar hij krijgt elke keer een vrije pas...
Waarom?
Iets met het verleden ga er verder niet op in.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jullie moeten allebei kappen met dat irritante gedoe. Ganggang zit er toch niet steeds zo bovenop, je hoeft niet altijd je gelijk te halen! Revolutionair, hap niet zo en lul es wat minder uit je nek!
Dat gezeik van jullie vervuilt teveel topics, het is iedere keer hetzelfde liedje!
Fijn ook voor de sfeer hier! Kan verdomme iemand van het beheer dit gezeik stoppen?

Stop toch eens met op elkaar reageren! Dan word het hier weer gezelliger!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Jullie moeten allebei kappen met dat irritante gedoe. Ganggang zit er toch niet steeds zo bovenop, je hoeft niet altijd je gelijk te halen! Revolutionair, hap niet zo en lul es wat minder uit je nek!
Dat gezeik van jullie vervuilt teveel topics, het is iedere keer hetzelfde liedje!
Fijn ook voor de sfeer hier! Kan verdomme iemand van het beheer dit gezeik stoppen?

Stop toch eens met op elkaar reageren! Dan word het hier weer gezelliger!
Klik om te vergroten...
I agree with that. Maar ik snap dat @Revolutionair zo snel hapt op @Ganggang💯 want het is heel irritant als iemand constant z’n gelijk probeert te halen. Maar goed, give me tea 🐸
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gipsysoul zei:
I agree with that. Maar ik snap dat @Revolutionair zo snel hapt op @Ganggang💯 want het is heel irritant als iemand constant z’n gelijk probeert te halen. Maar goed, give me tea 🐸
Klik om te vergroten...
Stop trolling 😅
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
Natozlato zei:
Kan verdomme iemand van het beheer dit gezeik stoppen?
Klik om te vergroten...

Ben er al heel lang mee bezig laten zien dat hij weer de confrontatie op zoekt maar nooit een antwoord niks!
Alleen een ban en hij dan niet..


Natozlato zei:
lul es wat minder uit je nek!
Klik om te vergroten...

Begin jij nu ook niet met zulke praatjes vorige keer hebben we dingen uit gepraat. Ga je nu zo beginnen met mij? Ik vroeg je nog specifiek om te laten zien wat ik lul. Maar weer geen antwoord.
Wij zijn cool hou dat zo dan.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Stop trolling 😅
Klik om te vergroten...
Oh ja, was vergeten dat je mening uiten op DF een dingetje is. Sorry!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."