#1
Nu je het zegt, ik dacht dat ik verkouden was🤣Zat je neus niet gewoon verstopt? 😅. Een chemische stof heeft altijd een geur(denk ik). Pep, coke, mdma, keta.... hebben naar mijn idee dus altijd een specifieke geur.
Nu je het zegt, ik dacht dat ik verkouden was🤣Zat je neus niet gewoon verstopt? 😅. Een chemische stof heeft altijd een geur(denk ik). Pep, coke, mdma, keta.... hebben naar mijn idee dus altijd een specifieke geur.
Van GHB ookVan pep krijg je een kleine piemel
Van pep krijg je een kleine piemel
Van GHB ook
?Van GHB ook
Je bewijst maar weer eens dat je er niet tegen kan als je terecht wordt gewezen. En dan noem je mij kinderachtig. Al je pogingen tot mij beledigen mislukken, daar het basisschool niveau niet ontstijgt.Ben helemaal niet meer met die gast bezig maar hij wil overal op reageren en word met de grond gelijk gemaakt door iedereen.
Het begint een beetje zielig te worden zo.
Een soort obsessie.
Maar ga hem gewoon weer negeren vanaf nu geen tijd voor die kinder spelletjes.
Gaat hij me nog volgen ook hoe bedoel je obsessie 😂
Anders samen komen en gewoon die agressie en frustratie eruit neuken!
Je zult zien wat een deugd dat d
A ok, was maar een voorstelBen op nergeer stand hij en ik weten wat de waarheid is en dat is genoeg 😉
Dan blijft er niks van hem over vrees ik..@Ganggang💯 en @Revolutionair
Anders samen komen en gewoon die agressie en frustratie eruit neuken!
Je zult zien wat een deugd dat doet!
Dan moeten jullie nu officieel samenkomen en uittesten!Dan blijft er niks van hem over vrees ik..
Dan moeten jullie nu officieel samenkomen en uittesten!![]()
Ik woon in belgie maar ik ken Peter R. De Vries.Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
Hahaha.Ik woon in belgie maar ik ken Peter R. De Vries.
Maar iedereen weet dat ik eigenlijk met de anaconda in me broek zit. Daarom dat ik stretch broeken draag![]()
Je fantasie blijft me fascineren. In tegenstelling tot jou doe ik hier niet stoer. Maar ik ben vaak genoeg in Amsterdam dus we kunnen prima een keer koffie doen!Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
Hahaha, schitterend filmpje. Dank voor het delen. Zal het zeker onthouden.Dan krijg je zo een confrontatie "sorry hoor"
Hahahaha in een ander context natuurlijk.
Maar stuur maar een bericht als je er bent..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."