Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind het een combinatie van slappe coke en uitwerkende x.. en de katers zijn om te janken, voor mij liever niet nog een keer."
"Ik weet niet of het mag maar ik wil graag waarschuwen voor een online verkoper. Als je ff googled op 6 apb dan kom je vanzelf uit op de site met een groene kikker... Ik hoop dat het zo vaag genoeg is maar als je op de site zit begrijp je het wel. Ik had hier dus een gram 6 apb gekocht en dit vorige week laten testen. Vandaag kreeg ik de uitlag en het was geen 6 apb maar waren 2 onbekende stimulerende stoffen. Gebruik werd afgeraden en bij de test service maakten ze zich nogal zorgen om dit product. Ik kan het dus niet aanraden om hier te bestellen en deze producten te gebruiken. Ben benieuw of anderen hier ook ervaring met dit soort zaken hebben. Groetjes,"
"Tja wat is er leuk aan ket... dat vind ik een lastige. Kan het allen maar beschrijven als heel vaag. Ook krijg ik er altijd wel fijne gedachtes van waar normaal geen plek voor is. ook is het altijd wel een beetje filosofisch. Over van alles en nog wat redeneren maar dan toch ook weer helemaal niks, best lekker voor iemand met een brein wat nooit stilstaat."
"Vind de semento geur van coke wel lekker. Van pep kan ik na tijd niet slapen dat weerhoudt mij van gebruiken."
"Hallo beste mensen. Wat zijn julie ervaringen met spacecake? Ik heb namelijk iets meegemaakt wat zeer onprettig was. Dit was de eerste keer dat ik een cake maakte en ook de eerste keer dat ik iets zou nemen op basis van wiet. Het gekke is dat ik niet eens cake heb gegeten maar teveel van het beslag en de boter heb gesnoept De wietboter die we hadden gemaakt bestond uit 200 gram boter en 36 gram knipresten van mijn eerste wiet kweek wat achteraf belachelijk veel is. Toen begon het... In het begin werd ik gigantich melig en moets ik overal om lachen daarna heb ik heerlijk op de bank gelegen. Maar toen begon de ellende ik moest wel een kwartier keihard lachen echt gewoon de slappe lach wat in eens omsloeg in de meest beangstigende en realistische angst om dood te gaan ik begon ook heel expliciet uit te spreken "ik ga dood". mijn kameraad probeerde mij gerust te stellen wat wel iets hielp. Daarna had ik nog het gevoel dat ik honderden meters door de bank viel en ik zag allemaal rare Visual met name strepen flitsen en vierkanten. Ook had ik een raar gevoel in mn benen en kon ze later nog maar amper bewegen. Mijn kameraad ging nu ook echt heel slecht en kon niet meer lopen en reageerde amper. Ik ben daarna op bed gegaan en heb echt raar geslapen met allemaal lichtflitsen de hele tijd. Toen ik wakker werd voelde ik me vaag en heb de hele dag om de bank gelegen. Alles leek niet echt en dingen leken ook anders allemaal scheef en krom. 18 uur na inname tijdens het avondeten zag in het het gezicht van mm vader smelten, het gezicht leek echt niet meer normaal. Toen werd het me teveel en ben ik weer op bed gegaan de volgende dag was alles weer normaal. Mijn vraag is dus wat is hier invredesnaam met mij gebeurd. Bij voorbaat dank✌"
"Goedendag, Is er ook een bepaalde stelregel voor de dosering van speed in een bommetje net als bij xtc met zoveel mg per kilo lichaams gewicht? Ik heb speed liggen wat 2 keer is gewassen met aceton en wil gebruiken op een hard techno feest. Weeg ruim 100 kilo wat is julie advies kwa dosering? Bij voorbaat dank, de kikker."
"In een haastige bui heb ik mn pep snel proberen te drogen in hete pan. Kan het zijn dat door de hitte dit de potentie heeft laten afnemen? Het werk na mijn doen niet echt.. Groetjes..✌🏻"
"Op een bordje op de verwarming is ook in een half uurtje klaar, weet ik dat ook weer.. Vond de reductie van een gram die je koop naar 469 mg wel heel gortig."
"Altijd weer statafels en dranghekken ook krijgt iedereen hetzelfde gezicht, erg leuk als je iemand probeert terug te vinden... Ook begon ik altijd afstapjes te zien die er niet zijn heel vervelend en je loopt letterlijk voor lul. Nu ik minder neem en mn dosis uitweeg heb ik het niet meer dus moet wel wat met een overdosis te maken hebben."
"Verschrikkelijk. Als je er hard van af wil liggen is dat een goede manier. Ik word er extreem waus en verward van. Ook voelt het niet heel gezond. Een echte afraden als je het mij vraagt."