Ik wil van het weekend een bommetje speed nemen. Speed is gestrest op 73%. Twijfel over hoeveel mg te nemen. Is 70 mg een goede dosis? Lees ook over hogere dosissen van 100 tot 150. Wil het eigenlijk bij 1 bom op een avond houden
Tbh hangt dit heel erg af van jou. Ikzelf neem zeer lage dosissen, dit vind ik ook leuker dan die overstimulatie.
Als je al veel soorten andere stimulansen hebt gebruikt, in hogere dosis, dan zal 70mg prima zijn.
Stel je bent nu pas aan het ontdekken, neem je tijd. Neem een bommetje van 40mg, en als je na een uur denkt, dit valt heel erg tegen.. neem dan nog een beetje bij. Aangezien je dat niet wilt doen, hou het daarbij en doseer een andere keer hoger. Goed slapen na zo'n ervaring verminderd de schade en de dip.
Less is more with many drugs. Ik weet dat er mensen zijn die 150mg in een keer doen, maar dat vind ik zeer overdreven. Zeker niet met die nette testuitslag.
Zelf ben ik erg gevoelig, en voel een een snuifje van 5mg ook uren. Maar ik ga ook kaakschaatsen van koffie dus je zult mijn mening wel begrijpen en met een korreltje zout nemen
Verder zoek ik vooral functionaliteit in een stim, daarom zulke lage dosissen. Tuurlijk, ik heb wel eens totaal 200mg gedaan, en dan is het meer euphorisch, maar zonder benzo vind ik de comedown erger dan ik de high leuk vind.
Veel plezier, niet opeens 3 dagen wakker blijven heπ