Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
93 weergaven
18-5-2026
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#1
Revolutionair zei:
Als de moderaters er elke keer niks aan doen ga ik er af en toe op in.
Maar dat mag blijkbaar niet.
Hij kan alles zeggen wat hij wil.
En dan zit ik weer met een ban omdat ik gewoon sterk uit de hoek kom.
Bekende oude verhaaltje..
Ga het hierbij laten!
Klik om te vergroten...
Trots op je!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...29
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensjes en kindertjes. We hebben het knopje "negeer". Dat kun je gebruiken! :neutral: Zo vreselijk moeilijk kan het niet zijn. Ook voor de zich ergerende lezers is dat ook gewoon een optie en dan hoeven wij geen kleuterjuf te spelen.
Gewoon niet reageren; wat een ander ook zegt dat niet in je straatje past. Een beetje zelfbeheersing bezitten we allemaal. Ik vind ook genoeg mensen stom, en hun meningen nog stommer. En toch voel ik nergens de behoefte dat continue duidelijk te gaan maken. Dit is een forum, een sociaal gedoetje. En natuurlijk zijn we geen Libelle forum en mag het best een tandje fel in een discussie, maar kom op.

Aangezien andere leden (al dan niet terecht) zich er nu ook aan beginnen te storen: Als dit weer voorkomt, en jullie blijven in topics de confrontatie opzoeken, dan gaan jullie/jij maar een weekje forum-pauze houden of zo.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook nog even: Als mensen zich ergens aan storen. Melden aub. Dat werkt beter dan in het topic zetten waardoor de zooi nog meer offtopic gaat en men dat weer als stoken zien. Wij mods zijn er ook niet iedere dag evenveel uren, we zijn een klein team meer zou ook niet nodig moeten zijn bij een forum als dit. Maar overdrijf niet zo met je aangesproken voelen ook... We kunnen ook rekening houden met feit dat we allemaal net ff wat anders reageren als normaal ook door de siuatie in de wereld. Toch? En zo niet gebruik die negeerknop.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is er een trucje of manier om toch seks te kunnen hebben op speed, ik wil vnv beiden doen maar de laatste x dat ik dat van plan was kon ik niks uitrichten bij me vriendin want er was niet veel over van me pik
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
sosaa zei:
Is er een trucje of manier om toch seks te kunnen hebben op speed, ik wil vnv beiden doen maar de laatste x dat ik dat van plan was kon ik niks uitrichten bij me vriendin want er was niet veel over van me pik
Klik om te vergroten...
viagra
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
sosaa zei:
Is er een trucje of manier om toch seks te kunnen hebben op speed, ik wil vnv beiden doen maar de laatste x dat ik dat van plan was kon ik niks uitrichten bij me vriendin want er was niet veel over van me pik
Klik om te vergroten...
Kamagra, maar dat is geen gezonde combinatie. Daarentegen, de meeste drug combinaties zijn niet gezond maar men doet het toch.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Whaha thanks voor de tip dat spul ga ik niet aan beginnen, miss als ik niet te veel doe ofzo dat het wel lukt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
sosaa zei:
Whaha thanks voor de tip dat spul ga ik niet aan beginnen, miss als ik niet te veel doe ofzo dat het wel lukt
Klik om te vergroten...
Verder is het een kwestie van niet te veel speed nemen, wachten tot je over de piek bent, misschien wat eten tussendoor en mindset. Ik krijg het altijd wel voor elkaar, maar heb het ook al vaak gedaan. In het begin lukte het me ook niet.

Het komt iig door de bloedvaatvernauwing, misschien dat er wat supplementen zijn die dat tegengaan en geen wisselwerking met amfetamine hebben.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Techneut zei:
Waarom gebruiken mensen nog coke als er pep is?
Klik om te vergroten...
Dat mensen een duurder product verkiezen hopend dat ze het van betere kwaliteit is is psychologie, maar we weten allemaal dat 12 uur knallen op speed leuker is dan 30 minuutjes genieten van je coke en speed is zelfs minder slecht voor je hart dan coke.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#10
sosaa zei:
Whaha thanks voor de tip dat spul ga ik niet aan beginnen, miss als ik niet te veel doe ofzo dat het wel lukt
Klik om te vergroten...
Ik heb vaak speed gedaan maar meestal koop ik 5 gram om daarna 4 ervan uit huis te flikkeren omdat ik niet kan leven met die verslavende rotzooi in huis.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
ketakoekjes zei:
Dat mensen een duurder product verkiezen hopend dat ze het van betere kwaliteit is is psychologie, maar we weten allemaal dat 12 uur knallen op speed leuker is dan 30 minuutjes genieten van je coke en speed is zelfs minder slecht voor je hart dan coke.
Klik om te vergroten...

Dit is natuurlijk persoonlijk. Ik ken wel degelijk mensen met een voorkeur voor coke. Ik ben als ik moet kiezen tussen die twee zelf wel #teamspeed. De prijzen van het wat pretentieuze coke vind ik absurd voor de duur van het (vrij subtiele) effect. Maar ik kan niet voor iedereen spreken. Zo nu en dan vind ik een klein hoeveelheidje coke voor tussendoor wel eens leuk als ik er een keer aan kan komen. Voordeel is dat je geen dag(en) wakker bent.

Dat duurder perse betere kwaliteit betekent is uiteraard altijd te kort door de bocht. :)
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik doe samen met een vriend de hele nacht met een gram goede pure coke. Elk uur ander half uur heb je maar nodig als de kwaliteit goed is. En je kan daarna slapen. Ieders de helft dan valt het nog wel mee met de kosten.
Van speed krijg ik hallucinaties na een bepaald aantal uur met coke niet. Al bestellen we een pakje bij en doen we nog 12 uur!
Dat zijn de voordelen.

Maar ieder zijn ding πŸ™‚
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Ik doe samen met een vriend de hele nacht met een gram goede pure coke. Elk uur ander half uur heb je maar nodig als de kwaliteit goed is. En je kan daarna slapen. Ieders de helft dan valt het nog wel mee met de kosten.
Van speed krijg ik hallucinaties na een bepaald aantal uur met coke niet. Al bestellen we een pakje bij en doen we nog 12 uur!
Dat zijn de voordelen.

Maar ieder zijn ding πŸ™‚
Klik om te vergroten...

Klopt, ik heb ook wel de ervaring (wel beperkt, heb maar een paar keer coke in m’n bezit gehad) dat het effect een uur tot anderhalf uur kan duren, afhankelijk van wat je in huis hebt. Vind ik alsnog erg kort. Leuk, maar kort. Ieder zijn voorkeur inderdaad. :) In sommige gevallen kan kort juist heel praktisch zijn. Maar ja, de prijs.

Krijg je echt hallucinaties van de speed zelf, of van het ermee gepaard gaande slaaptekort?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anjadebij zei:
Ik wil van het weekend een bommetje speed nemen. Speed is gestrest op 73%. Twijfel over hoeveel mg te nemen. Is 70 mg een goede dosis? Lees ook over hogere dosissen van 100 tot 150. Wil het eigenlijk bij 1 bom op een avond houden
Klik om te vergroten...
Tbh hangt dit heel erg af van jou. Ikzelf neem zeer lage dosissen, dit vind ik ook leuker dan die overstimulatie.

Als je al veel soorten andere stimulansen hebt gebruikt, in hogere dosis, dan zal 70mg prima zijn.

Stel je bent nu pas aan het ontdekken, neem je tijd. Neem een bommetje van 40mg, en als je na een uur denkt, dit valt heel erg tegen.. neem dan nog een beetje bij. Aangezien je dat niet wilt doen, hou het daarbij en doseer een andere keer hoger. Goed slapen na zo'n ervaring verminderd de schade en de dip.

Less is more with many drugs. Ik weet dat er mensen zijn die 150mg in een keer doen, maar dat vind ik zeer overdreven. Zeker niet met die nette testuitslag.

Zelf ben ik erg gevoelig, en voel een een snuifje van 5mg ook uren. Maar ik ga ook kaakschaatsen van koffie dus je zult mijn mening wel begrijpen en met een korreltje zout nemen

Verder zoek ik vooral functionaliteit in een stim, daarom zulke lage dosissen. Tuurlijk, ik heb wel eens totaal 200mg gedaan, en dan is het meer euphorisch, maar zonder benzo vind ik de comedown erger dan ik de high leuk vind.

Veel plezier, niet opeens 3 dagen wakker blijven he😜
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat is uw lichaamsgewicht?
Een niet onbelangrijke factor...
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Wat is uw lichaamsgewicht?
Een niet onbelangrijke factor...
Klik om te vergroten...
70 kilo
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
100mg. My two cents.

100mg x 73% zorgt dat je dan 73mg Amfetamine tot je neemt. Of bijna een 1:1 verhouding.

Tenzij ik verkeerd redeneer. πŸ˜πŸ˜…
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Anjadebij zei:
Ga ik er tussen zitten en doe ik 80 :)
Klik om te vergroten...
Laat me weten hoe t was, ben benieuwd
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom krijgen mannen een keelontsteking van speed en vrouwen een blaasontsteking?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Waarom krijgen mannen een keelontsteking van speed en vrouwen een blaasontsteking?
Klik om te vergroten...
Vrouwen zijn over het algemeen al gevoeliger voor blaasontstekingen. Keelontsteking bij mannen? Nooit eerder gehoord. Maar je weerstand gaat flink omlaag, dus beide lijkt me best logisch.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."