#1
Ikzelf ben weleens een nachtje of 3 wakker geweest.. (4 dagen) maar ik blijf altijd goed eten en drinken.
Tegen mijn zin in soms (behalve drinken (bek als n gympie)). Maar wel goed mn lichaam in de gaten houden en rusten.
3 nachten slapen is zowieso niet goed
maargoed:P
Tegen mijn zin in soms (behalve drinken (bek als n gympie)). Maar wel goed mn lichaam in de gaten houden en rusten.
3 nachten slapen is zowieso niet goed
maargoed:P
Wat is dat voor een fucking vreemde vraag?