Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
116 weergaven
18-5-2026
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eet gewoon wat fruit van tijd tot tijd en snuif geen bagger pep vol met cafeine. Dan red je de 5 dagen wel.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben wel eens 5 nachten op de pep en kletsers wakker geweest, niet echt een aanrader :wink:
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uhhm, eigelijk best lang: 6 nachten :grin: .
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Idd, je lichaam geeft gewoon zoveel signalen dat meer dan één nacht doorhalen niet goed is. En ik geef graag gehoor aan die signalen. :)
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgelopen maand zat ik op 4 nachten doorhalen.. er zijn vast wel mensen hier die dat beter kunnen ghehe :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
3 dagen / nachten.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1879&highlight=langste
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#8
mmmh , max = een uurtje of 30 tot hoogstens 40 haal meestal de 2 dagen niet, achja is lol er ook wel vanaf:P
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

Ketaboy zei:
Afgelopen maand zat ik op 4 nachten doorhalen.. er zijn vast wel mensen hier die dat beter kunnen ghehe :P
Klik om te vergroten...

Maak er maar " slechter " van. Als er iets is waar je kapot van gaat , is het niet eens de drugs zelf , maar je lichaam die dat gewoon niet aan kan en logisch. De lol is er toch ook wel af als je zo lang wakker bent. Iig ik vind erg geen reet meer aan dan, ik ga dan gewoon lekker slapen en mijn lichaam tot rust laten komen en dan ga ik volgend weekend weer, lijkt mij een stuk slimmer :)

Maar als je der trots op ben veel plezier dan :wave:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha och trots ben ik er niet echt op ofzo xD
twas meer dat ik op een feestje was van 5 dagen ^^
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
12 uur :P Ik ga 's avonds altijd netjes slapen!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
2.5 dag, langer hou ik het niet vol :P
Mjae, gelukkig hebben we die tijd gehad :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van een donderdagmiddag tot een zondagavond. Was ik ook best verrot, nooit weer zoiets gedaan, the horror, the brakness.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
nu is het voor mij best gebruikelijk om een nachtje over te slaan. doe ik ongeveer twee keer per week. zonder pep hoor :P gewoon met koffie en tja gewoon weinig slaap behoefte. ben een behoorlijke pc nerd en werk het liefst snachts dus ^^
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#16
In het begin kon ik "vrij" makkelijk 2 nachten wakker blijven, maar segenwoordig moeilijker en moeilijker. Het lijkt wel hoe langer je gebruikt hoe moeilijker het is om zo lang als vroeger wakker te blijven. ergens vrij logisch maar is toch een groot minpunt vind ik.
laatste tijd 1 nacht wakker, de dag zien door te komen en dan als een blok in slaap :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
psy diva zei:
mijn recor is 144 uur,6 dagen dus...best veel
op de 6de dag konden me ex en ik alleen nog maar geluidjes maken,zo waren we aan het praten,ook dacht ik dat we met nog veel meer mensen waren,maar achteraf was ik dus alleen met mijn ex,wel gezellig gehad hoor...en tja...ik was kortom gewoon een zombie...ik zag er ook vreselijk uit...

sheena
Klik om te vergroten...

en zou je het iemand kunnen aanraden/zelf nog een keer doen?
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#18
10 dagen is te doen. zelf staat mijn record op 7 dagen 7 nachten.
Eindigde wel in een ziekenhuis (psychiatrische afdeling, spuitje Haldol erbij gezellig!) Is het stomste wat ik ooit gedaan heb vermoed ik. Alles langer dan 3 dagen en nachten geeft je wel permanente schade heeft een doc me ooit gezegd.

http://abc.net.au/science/sleep/facts.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep#Long ... hout_sleep

En dit is de toekomst????

http://www.modafinil.com/article/soldiers.html

Slaapzacht speedy people.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#19
barry zei:
berbe zei:
Lana zei:
Volgens mij kan het dus ook hoor. Ik ben ook weleens zo lang wakker geweest, of ik moet gedroomd hebben dat ik wakker was. :confused:
Je krijgt er wel de gekste dingen van, geestelijk gezien. Maar in mijn herinnering is het echt mogelijk.
Of in mijn herinnering loopt alles door elkaar. Ik heb een paar jaar geleefd op een manier van: een week wakker, een dag slapen, een week wakker, een dag slapen. En dat kan echt.
Klik om te vergroten...

ik meende eerrst al niets te zegge
maar een oom van me heeft 4 jaar ook zo geleefd met soms wakkere periodes van 3 weke

en bespaar me je gelul dat het niet kan
het wil niet zegge dat jij na 2 dage al doorfreakt dat dat zo bij iedereen zo is
ongezond is natuurlijk heeeel fell
Klik om te vergroten...

ik denk ook dat je het wakker blijven een beetje moet leren ofzo
ik denk niet dat je van je eerste keer ook al meteen een week wakker kunt blijven

en ik geloof je wel berbe van die 2 weken
ik heb vorig weekend nog iemand gezien die al 10 dagen strak stond.
maar man hoe fucked up moet je geest dan wel niet geweest zijn als die kerel al zot aan het worden was.
Klik om te vergroten...

nja tuurlijk kan dat ik heb niet gezegt dat ik toen nog normaal functioneerde eh :confused: :)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#20
JewCookie zei:
Dat bedoelde ik eigenlijk met 'motivatie'. Ik bedoel niet een x aantal uur op een stoel gaan zitten en naar je muur gaan staren, maar met of aan iets bezig zijn. Die 'roes' komt er langzaam vanzelf. Het ligt maar net aan je persoonlijke interesses of je zo 'lang' met één ding bezig kan zijn op dezelfde stoel, niet iedereen kan immers uren achter elkaar op internet zitten of pielen om iets voor elkaar te krijgen. Niet iedereen kan het geduld ervoor op brengen uren achtereen met iets bezig zijn, sommigen kunnen van zichzelf al amper stil zitten..

Hoewel geboeid worden wel ietwat gemakkelijker gaat met speed in je hersens, moet je toch het geduld opbrengen of in enkele gevallen het idee krijgen om achter de pc te kruipen. Iemand die in z'n normale leven eigenlijk nooit achter een pc zit zal niet opeens 15 uur bezig gaan achter een computer omdat hij wakker wil blijven. Juist het feit dat je bezig bent met iets waar je normaal ook mee bezig bent maakt de drempel om hiermee te stoppen lager. Op een computer met een internet verbinding zijn er zo enorm veel verschillende dingen te doen dat er voor iedereen wel iets interessants tussen zit. Je kunt door blijven ratelen met verschillende dingen wat er wel niet mogelijk is achter een computer.

Helemaal als je in het dagelijks leven ook met plezier gebruik maakt van de computer is het gemakkelijk iets te gaan doen. Een forum waar je altijd al actief bent, zoals voor velen dit forum, is één van de weinige dingen waar je vrij weinig aan hebt in uurtjes als deze. De bestaande informatie ken je al en nieuwe posts komen maar niet, waar je jezelf al snel aan gaat irriteren. Vaak duurt het ook niet lang voordat je in je bedje te vinden bent, eens de motivatie weg is dan is de stap om naar bed te gaan veel kleiner geworden. De reden dat je ook blijft zitten is dat je wat te doen hebt. En waar zijn meer dingen te vinden die èn interessant zijn èn eindeloos zijn als op een computer met internet? Hoe eindeloos het ook is, je blijft nieuwe resultaten zien wat weer motiverend werkt.. Een eindeloze spiraal waarbij de tijd voorbij vliegt.

Tijd heeft totaal geen waarde meer als je gemotiveerd en geconcentreerd met iets bezig bent. Het enige waar je hoofd zit is datgeen waar je mee bezig bent, eventueel kijk je tussendoor op de klok alleen hecht je geen waarde aan de tijd die je er op ziet staan. Ik kijk eigenlijk pas bewust een aantal keer naar de klok als ik in mijn hoofd heb dat ik nog iets moet doen, ergens heen moet of nog een keer naar bed wil. Helaas dringt ook dan de tijd niet door. Als je ergens moet zijn op een bepaalde tijd kan je zo vaak naar de klok kijken als je wil.. Je ziet de tijd wel, je weet ook wel hoe laat het is, je weet wel dat je zo weg moet alleen valt de waarde van dat je weg moet totaal weg. Pas als je al niet meer op tijd kunt komen dan komt het besef.. In één klap is alles waar je mee bezig was totaal uit je kop verdwenen en sta (beter gezegd spring) je zo van die stoel af waar je uren en uren achtereen aan vast gelijmd gezeten hebt..


Dit lijkt voor mensen een 'dwangmatige' roes die je als het ware cadeau krijgt bij speed, maar lang niet iedereen doet dit en het gros van de mensen duikt na een tijdje gewoon het bed in. Het is totaal afhankelijk van je gewoontes en wat jou hersenen geleerd hebben dat normaal is. Ga je normaal nooit later dan 3 uur slapen na het uitgaan, dan begint het vanaf die tijd ook steeds meer te knagen en verlang je na een tijdje zelfs naar je bed. Dat allemaal alleen omdat je hersenen door het herkennen van de wekelijkse herhaling om rond 3 uur te gaan slapen deze tijd als normaal 'geleerd' hebben, wijk je hier van af dan proberen je hersenen d.m.v. een knagend gevoel toch zo snel mogelijk te slapen. Dit is hetzelfde idee als dat je elke dag je tanden poetst en je het een keer vergeet, geen zin hebt om uit bed te komen en probeert te gaan slapen.. Voordat je je tanden gepoetst hebt slaap je echt niet! Toch is een gewoonte ook vrij snel gebroken, de waarde die je hersenen koppelen aan een handeling of gewoonte word enorm snel minder naar mate je afwijkt van je aangeleerde gewoontes. Zo ook bij jou 'bed-tijd', dit is ook maar een aangeleerde gewoonte..
Zo lang je bezig bent vermaak je je geweldig. Het is totaal niet dwangmatig, verplicht of een negatief gevolg van gebruiken, maar een bewuste keuze. Hoe enorm veel tijd ben je wel niet bezig met iets wat je boeit en waar je vaak het nut van inziet ook!


Het feit dat ik achteraf nog nooit een spijt gevoel gehad heb van zo'n nacht is denk ik het beste voorbeeld om een juiste interpretatie over te brengen..

Wat is er moeilijker als het beschrijven van een ervaring(of een trip)?
Klik om te vergroten...

ff ontopic hoe lang was jij al wakker toen je dat bericht aant schrijve was:d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."