#1
4 dagen en 3 nachten, de laatste dag alleen nog coke gesnoven, omdat dat toen toevallig gratis vooradig was. Toen ik aan het eind van die laatste dag naar huis toe liep was ik echt zo para als een gek. Zag echt overal schimmen wegduiken, in elk fietsslot zat een sleutel op het eerste gezicht, hoorde steeds voetstappen achter me. Toen ik langs het kerkhof liep door een heel donker straatje schoot er een kat door de bosjes weg toen ik er langsliep (tenminste zal wel een kat geweest zijn, zag het niet maar hoorde het) Kreeg toen echt de rush van m'n leven, echt ziekelijke kippenvel, m'n beeld vervaagde helemaal en ik was daarna meteen helemaal wakker.
Misschien nor-adrenaline?
In iedergeval onvergetelijk en eigenlijk best lekker. Maar niet echt voor herhaling vatbaar. Ik houd het nu echt bij maximaal 1 nacht door. En geen bommetjes meer.
gekke tijd![:wink:]()
Misschien nor-adrenaline?
In iedergeval onvergetelijk en eigenlijk best lekker. Maar niet echt voor herhaling vatbaar. Ik houd het nu echt bij maximaal 1 nacht door. En geen bommetjes meer.
gekke tijd



! Beter lekker slapen dan