Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vanaf donderdag heb ik pep op.. Ben 3 nachten lang wakker geweest, naar verschillende feestjes geweest.. Nu weer ffies rustig aan doen :P"
"Whaaa... spreek me er niet over.. Dit weekend was het weer helemaal los!!"
"echt he! Jwt!"
"mijn allererste keer was met een pilletje en met een paar lijntjes kata. Was echt een leuke ervaring^^"
"BIj mij was het welgeteld 80 uur wakker (moet er wel bij zeggen dat ik toen wel wazige dingen ging zien :P)"
"Bommetjes zijn dan beter. Hoef je niet te wachten xD Alleen maar ffies invouwen in een vloeitje en voila"
"pretty fucked up :/ Tja ach.. eigen schuld toch .."
"Nou de vraag is al beantwoord he!"
"eXeCuze zei: keet werkt maar een uurtje je kunt tog wel een uurtje buite blijven ? mja laatst ook weer eens keta gedaan NOOOOOOIT meer wat een troep zeg ik was aan het fietsen en ik vroeg me af of ik wel echt aan het fietse was of dat ik me dit verbeelde ik werd helemaal para Klik om te vergroten... Dat wil ik ook enigste wat ik er van ging doen is heeeeel veel nadenken.. :P"
"Ik wens je er suc6 mee"