Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
132 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 dagen :smoke:
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#2
3dagen na 6120mg pseudo-ephedrine in 1x te nemen.
Stond 3 dagen zo strak als maar kan, hallucineerde, werd superangstig & paranoia, en had overal zenuwtrekjes omdat het bloed zo vol zat van de pseudo-ephedrine. de 3e of 4e dag ging men hart nog tegen 150/minuut.
Ben toen naar de dokter geweest en heb inderal gekregen (vertraagt het hartritme)
echt niet aan te raden om zoveel te nemen... :rolleyes:
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#3
-
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
72 uur en daar ben ik echt niet trots op :flushed:

Dat was mijn naarste drugs ervaring ooit zeker die 3 nacht :flushed: ik dacht serieus dat ik dood ging. Flipte hem echt compleet heb me nog nooit zo klote gevoelt.

Maar was de 2e keer dat ik pep gebruikte en meteen flink veel ook. In combo met andere drugs die dag / avond / nacht.

Vrijdag middag mdma kristalle genomen. Savonds XTC en wiet. Toen de hele avond aan de pep en wiet :smoke: toen snachts in 3 uur tijd echt veel pep opgesnoven en voelde allemaal goed enzo maar toen ik eenmaal thuis was begon het feest pfff :(

En toen die zondag avond ging het goed fout. Hoop van geleerd en zal me nooit meer gebeuren :) zo leer je wel je lichaam kenne pff.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
langste is een uur of 90,toen vond ik het ook wel mooi geweest.

maar mijn ervaring is wel dat als je gewoon ook regelmatig wat eet (als je dat kan tenminste,mij lukt het wel redelijk) dat je dan nog behoorlijk lang wakker kan blijven zonder je heel vertiefd te voelen
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
langste is een uur of 90,toen vond ik het ook wel mooi geweest.

maar mijn ervaring is wel dat als je gewoon ook regelmatig wat eet (als je dat kan tenminste,mij lukt het wel redelijk) dat je dan nog behoorlijk lang wakker kan blijven zonder je heel vertiefd te voelen
Klik om te vergroten...

Nou mijn ervaringen zeggen precies het tegenovergestelde :cry: Ik heb toch wat gegeten al deed ik uren over 1 boterham pfff :P veel gedronken die avond daarna vroeg slapen nouja proberen maar lukte niet :( zelfs die dag daarna niet slapen pas uur of 2 snachts pff wat een kut zooi. Heb echt duisteren momenten mee gemaakt dat eens maar nooit meer. Gebruik soms wel is een klein beetje pep maar grote hoeveelheden hoeft voort mij echt niet.

:wink:
s
sarkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
6 dagen :wink:
dacht even op het einde dat ik eraan was :confused:
maar .. ik leef nog :grin:

en 2 weken wakker blijven kan inderdaad wel hoor
ben er 100% zeker van!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead07 zei:
SperSIZEboon zei:
langste is een uur of 90,toen vond ik het ook wel mooi geweest.

maar mijn ervaring is wel dat als je gewoon ook regelmatig wat eet (als je dat kan tenminste,mij lukt het wel redelijk) dat je dan nog behoorlijk lang wakker kan blijven zonder je heel vertiefd te voelen
Klik om te vergroten...

Nou mijn ervaringen zeggen precies het tegenovergestelde :cry: Ik heb toch wat gegeten al deed ik uren over 1 boterham pfff :P veel gedronken die avond daarna vroeg slapen nouja proberen maar lukte niet :( zelfs die dag daarna niet slapen pas uur of 2 snachts pff wat een kut zooi. Heb echt duisteren momenten mee gemaakt dat eens maar nooit meer. Gebruik soms wel is een klein beetje pep maar grote hoeveelheden hoeft voort mij echt niet.

:wink:
Klik om te vergroten...

ik eet gewoon altijd dingen die je makkelijk wegkrijgt. brinta,soep,kwark etc.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
Fishhead07 zei:
SperSIZEboon zei:
langste is een uur of 90,toen vond ik het ook wel mooi geweest.

maar mijn ervaring is wel dat als je gewoon ook regelmatig wat eet (als je dat kan tenminste,mij lukt het wel redelijk) dat je dan nog behoorlijk lang wakker kan blijven zonder je heel vertiefd te voelen
Klik om te vergroten...

Nou mijn ervaringen zeggen precies het tegenovergestelde :cry: Ik heb toch wat gegeten al deed ik uren over 1 boterham pfff :P veel gedronken die avond daarna vroeg slapen nouja proberen maar lukte niet :( zelfs die dag daarna niet slapen pas uur of 2 snachts pff wat een kut zooi. Heb echt duisteren momenten mee gemaakt dat eens maar nooit meer. Gebruik soms wel is een klein beetje pep maar grote hoeveelheden hoeft voort mij echt niet.

:wink:
Klik om te vergroten...

ik eet gewoon altijd dingen die je makkelijk wegkrijgt. brinta,soep,kwark etc.
Klik om te vergroten...

Ja dat is inderdaad handig :) Ik eet smorgens altijd honeyhitters met melk dat ging wel :sunglasses:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vorig weekend, iets meer dan 48 uur
F
FlashkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
108 uur.

Van dinsdagmorgend tot vrijdag avond/nacht.

De laatste dagen en dagen erna waren hel. =P
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flashkikker zei:
108 uur.

Van dinsdagmorgend tot vrijdag avond/nacht.

De laatste dagen en dagen erna waren hel. =P
Klik om te vergroten...

Shit zeg, ik voel mij nu nog steeds moe, kut van in het weekend, van 48uur wakker, ik kan me niet voorstellen hoe kut da gij waart na die dagen :grin:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#13
5 dagen.

op lowlands. van te voren mezelf voorgenomen niet te snel aan de dope te gaan. na 5 blikken bier toch maar de eerste snats, een kleintje en nog een. toen was het vrijdagochtend. op me bedje gekropen en me ogen dicht gedaan. natuurlijk niet slapen. weer eruit, voel me klote. maar weer een blik bier met een ladinkie witte poeder erdoor. 's avonds een paar pillen. werkte niet echt dus dan maar weer een snatsie. zaterdagmorgen liggen, maar niet slapen van de herrie om je heen. begon al aardig para te worden. gekke dingen te zien en te horen. dan maar een snats en een blik. zondags alles natgeregent, dus de tent ter plekke in de fik gestoken. tot aan maandagochtend zo door gegaan en naar huis gereden. had zondagnacht me laatste pep weggegeven. dacht niet meer nodig te hebben. terugrijden was echter moeilijker dan ik dacht en ben bijna 10 keer in trancetoestand achter het stuur wakker geworden.

Echt gekkehuis en nooit meer!!!
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#14
6 dagen/nachten
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#15
5 dagen, ik was m'n zesde nacht aan het ingaan, het was volle maan en dan krijg je zo van die Speed Alloessi Neeshens, hier kan je m'n verhaal lezen.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7969

:wave: Bubblepunk
b
bertusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Langst wakker aan de pep

Ik ben een Vrije zware gebruiker geweest.Kreeg ook Dextro voor adhd.
Ben okt'2006 elf nachten wakker gebleven.
Daarna in een soort godsdiensttrip beland die ondanks stoppen zo'n 7 weken heeft geduurd en compleet bizar was.
b
bertusLid
01-01-2024, 00:00
#17
elf dagen wakker

had in de negen maanden vooraf zo'n 180 gram erdoor gejaagd en telkens zo'n 3 a 4 nachten wakker 1 nacht slapen.
Na die elf dagen opeens gestopt maar bleef compleet speedy.
sliep af en toe een paar uur maar dan weer 2 3 dagen niet.
Was super happy , volgens de dokter was ik manisch geworden.
Ikzelf meende meer dat ik het licht had gezien(letterlijk trouwens) maar na die 6 7 weken geheel afgeknapt. Niks meer geslikt en pas nu zo'n beetje weer de oude.
Klinkt mischien wat raar maar wel ernstig genoten in die tijd!
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn langste tijd wakker op pep is zo'n 3 á 4 dagen denk ik zelf. dan ben je opzich beetje para, maar het vaagste is nog wel de zwarte schimmen in je ooghoeken :P maar ja ik was vroeger fan van batman dus ja die heeft ook een zwarte cape :openmouth: HIJ IS BIJ ME... : - /
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het langste dat ik ben wakker geweest is van vrijdagochtend tot zondagavond. Maar dit is eigenlijk nog maar een paar keer voorgekomen. Meestal kruip ik wel even in men bed tussendoor. Ik probeer ook overdag dan geen speed te snuiven, maar ik begin 's avonds gewoon terug. Langer als dit wil ik echt nooit wakker blijven.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
WORLD PARANOIA

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."