#1
Van woensdagochtend tot zondagochtend. Das uhm, 100 uur ( heb wel de voorlaatste ochtend ongeveer 2 uur geslapen/rustig liggen. Zoiets. Ik was dan best wel kapot, ook omdat ik in die 100uur 3 feestjes heb gehouden, waarvan 2 van 's avonds vroeg tot 's ochtends door dansen zonder pauze. De 2-3de dag is het ergste, daarna heb je de moeheid overwonnen en voel je je raar.