Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, ik schijn dat effect op mensen te hebben. Het zal wel door mijn goddelijke kwaliteiten komen."
"Rabbithole zei: Smulpaapje zei: Wat een trip was dat Snel weer! Klik om te vergroten... Yess, de volgende keer lekker met z'n tweeën! Komt het een beetje overeen met jouw ervaring trouwens? Oeh, ik hoop dat we snel een keer een huis voor onszelf hebben, dan mag er weer flink getript worden! Klik om te vergroten... Ja wel redelijk. Had wel momenten dat ik flink in mezelf zat te spacen, dus heb niet alles meegekregen."
"Sneaky_User zei: Leuk report! Volgende week is mijn eerste LSD trip. Ik verheugd me er enorm op, vooral na dit verhaal. Ik wilde beginnen met 100 ug maar nu ik dit zo lees denk ik dat ik aan 50 misschien genoeg heb. Iemand advies? Klik om te vergroten... Je kan altijd nog bijnemen na een paar uur als je niet hard genoeg gaat! Zou gewoon beginnen met 50. Heb je veel tripervaring?"
"Ik zou het liefst mijn laatste restje nu opsnuiven, ware het niet dat ik zo gesteld ben op mijn nachtrust... Trouwens, anders had ik het ook niet gedaan hoor"
"Klopt, als het iets was waar ik gemakkelijk mee zou kunnen slapen, zou ik binnen no time verslaafd kunnen raken. Gelukkig is slapen nog steeds mijn nummer 1 hobby, die geef ik voor niks op"
"Chris Pontius zei: ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken Klik om te vergroten... Hahaha, ik kan me opeens herinneren dat ik op een gegeven moment superhard met mijn tong aan het bewegen was in mijn mond omdat ik me zo rusteloos voelde Maar kaakmalen viel gelukkig wel mee ja, hoogstens af en toe wat uitschieters."
"Ah joh, ik ben niet spijtig, anders hadden we die hele tour door amsterdam met al die gekke figuren gemist! En ik sta strak als een malle!"
"Rabbithole zei: Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid. Klik om te vergroten... Zonder mij was het feestje ook geen porum meer natuurlijk. Bovendien heb ik hier nog een halfvol flesje poppers staan waar ik lekker de rest van de dag met mijn neus in ga hangen! Nee, laten we dat maar laten. Ik moet echt iets doen aan die bizarre hartslag van me!"
"Jemig, wat toevallig Zo zie je nooit een report over LSA, en dan opeens twee! Die ervaring met lachgas klonk trouwens wel erg vet! Wij hadden ook enkele patronen bij ons, maar het leek ons tijdens de trip toch niet echt een goed idee, omdat we eigenlijk de hele avond veel te misselijk waren. Bij mij was het trouwens ook de laatste keer lsa, na twee keer slechte ervaring. Ik vind het geestelijk en lichamelijk gewoon té heftig. LSD wil ik dan echter nog wel een keer proberen"
"Wat een trip was dat Snel weer!"