Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
123 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Winehouse zei:
Als je gesnoven heb dan verveel je je eerder. Dan wil je van alles ondernemen, maar als dat niet kan, word je leip.
Klik om te vergroten...

En leip worden staat gelijk aan vervelen? Sowieso kan bijna alles als je hebt gesnoven, en als er iets niet kan zijn er altijd genoeg creatieve alternatieven! En zelfs als er helemaal niets mogelijk is heb je altijd nog de mensen waarmee je hebt gesnoven, waarmee je eindeloos kan ouwehoeren. :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uiteindelijk kwam er ook geen woord meer uit me, maar vervelen deed ik niet. Zelfs alleen een beetje zitten en om me heen kijken vind ik best. :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is zeker waar, en het is ook leuk om De Mosselman en EI te zien bekvechten en vanaf te zijlijn toe te kijken. :wink: Ik verveel me ook nooit, voel me toch wel prima als ik in fijn gezelschap ben. En desnoods is er altijd nog Alfred J Kwak ofzo.
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lol,

Heb een nieuw record :grin:
104 uur op. ( oud was 84 )
Ging me steeds slechter voelen, moeder was aan het zagen aan me kop en het interesseerde me niet eens, normaal wel aangezien me moeder zwaar depri is... dus doe alles voor der..

Toen ik eenmaal begon na te denken over wat me moeder zei en het me niet kon herinneren ben ik maar me bed in gekropen...

Eenmaal wakker gevraagd wat ze had gezegd en braaf het klusje gedaan (a)

1 maal was het best grappig, nu niet meer:wink:

Mvg,
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk 3 nachten 100% wakker, maar uiteindelijk vond ik het continu hallicuneren niet echt recreatief meer. Ik zat in de kamer alleen maar ook weer niet alleen want ik zag overal mensachtige vormen heel rustig heen en weer lopen door de kamer. En de deur die heel snel open en dicht leek te gaan en talloze andere vage hallicunaties :hearteyes: Na 2 nachten dat te hebben meegemaakt had ik het eerlijk gezegd wel gezien :P Toen ben ik voor 14 uur in slaap gevallen en heb ik heuuull vaag gedroomd.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Telpeva zei:
Per ongeluk 3 nachtjes overgeslagen... De laatste nacht expres in de hoop dat ik in zo'n tourbus fatsoenlijk zou kunnen slapen... Leuk geprobeerd, maar werkte natuurlijk niet, echt maar 2 uurtjes slaap erbij gekregen toen ofzo :angry:
Klik om te vergroten...

Goede actie!! :grin:

Ach joh ik heb de wondere wereld van benzo's ontdekt. Dan maak ik me nergens meer druk om..

:wink:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap niet dat sommige langer dan 2 dagen wakker willen blijven.. Vooral omdat je van te voren weet dat je dan kan gaan hallicuneren op een niet zo leuke manier. Wat is daar leuk aan?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
werkt goed met de mooie 72%
Klik om te vergroten...

Wow!! :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
heroesss zei:
Ik snap niet dat sommige langer dan 2 dagen wakker willen blijven.. Vooral omdat je van te voren weet dat je dan kan gaan hallicuneren op een niet zo leuke manier. Wat is daar leuk aan?
Klik om te vergroten...
Ach je bent wild en je jongt wat....
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is toch leuk en spannend om drugs flink te ge/misbruiken? Dan ben je 5 dagen wakker en beleef je zoveel rare shit waar je later over kan praten.
Je hebt zeeën van tijd als je zoveel dagen doorhaalt en dan zie je echt de cyclus van de dag en komt alles weer opnieuw voorbij. Vrienden komen langs, je luistert muziek en drinkt wat bier, wandeling naar de supermarkt en daar sta je een beetje wazig naar de koffiemachine te staren omdat er een beest achter zit verscholen. De nuchtere vrienden gaan slapen en jij en je pep vrienden gaan de stad in. Je ziet de barren en cafés sluiten en de zwervers ronddwalen en je komt nog wat Polen aan de speed tegen. Vervolgens crash je bij iemand thuis en daar drink je bier en kijk je wat tv oid tot het weer licht wordt en de dag begint opnieuw :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
clockcable zei:
Het is toch leuk en spannend om drugs flink te ge/misbruiken? Dan ben je 5 dagen wakker en beleef je zoveel rare shit waar je later over kan praten.
Je hebt zeeën van tijd als je zoveel dagen doorhaalt en dan zie je echt de cyclus van de dag en komt alles weer opnieuw voorbij. Vrienden komen langs, je luistert muziek en drinkt wat bier, wandeling naar de supermarkt en daar sta je een beetje wazig naar de koffiemachine te staren omdat er een beest achter zit verscholen. De nuchtere vrienden gaan slapen en jij en je pep vrienden gaan de stad in. Je ziet de barren en cafés sluiten en de zwervers ronddwalen en je komt nog wat Polen aan de speed tegen. Vervolgens crash je bij iemand thuis en daar drink je bier en kijk je wat tv oid tot het weer licht wordt en de dag begint opnieuw :grin:
Klik om te vergroten...

Klinkt leuk, ware het niet dat ik - als ik aan mijn tweede nacht doorhalen begin - ondraaglijke last van mijn ogen heb, zo misselijk ben dat mijn maag voortdurend in een knoop zit (terwijl ik altijd goed eet), en ik daarna een week moet bijkomen. Ik wou dat ik dat niet had, dan had alles me zeker leuk geleken. :P Je omschrijft de charmes van het doorhalen wel erg treffend.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
clockcable zei:
Het is toch leuk en spannend om drugs flink te ge/misbruiken? Dan ben je 5 dagen wakker en beleef je zoveel rare shit waar je later over kan praten.
Je hebt zeeën van tijd als je zoveel dagen doorhaalt en dan zie je echt de cyclus van de dag en komt alles weer opnieuw voorbij. Vrienden komen langs, je luistert muziek en drinkt wat bier, wandeling naar de supermarkt en daar sta je een beetje wazig naar de koffiemachine te staren omdat er een beest achter zit verscholen. De nuchtere vrienden gaan slapen en jij en je pep vrienden gaan de stad in. Je ziet de barren en cafés sluiten en de zwervers ronddwalen en je komt nog wat Polen aan de speed tegen. Vervolgens crash je bij iemand thuis en daar drink je bier en kijk je wat tv oid tot het weer licht wordt en de dag begint opnieuw :grin:
Klik om te vergroten...

Klinkt leuk, ware het niet dat ik - als ik aan mijn tweede nacht doorhalen begin - ondraaglijke last van mijn ogen heb, zo misselijk ben dat mijn maag voortdurend in een knoop zit (terwijl ik altijd goed eet), en ik daarna een week moet bijkomen. Ik wou dat ik dat niet had, dan had alles me zeker leuk geleken. :P Je omschrijft de charmes van het doorhalen wel erg treffend.
Klik om te vergroten...

Same here. Zodra je bij blijft snuiven is alles leuk en aardig. Maar de crash/kater daarna pff.. Nee ik ben blij dat ik lekker nu max. 1 nachtje doorhaal en anders wat pammetjes erin duw en lekker slapen. Al is het maar een aantal uurtjes.

:)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb nooit last van katers en vermoeidheid. Ik sleep mezelf zo door 5 dagen heen. Mischien een tip om het rustig aan te doen? Gewoon simpele rustige dingen doen als je aan het doorhalen bent. Ik heb wel eens 8 uur lang in het park op een bankje gezeten :grin: Er zat wel een drinkfontein naast.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
clockcable zei:
Ik heb nooit last van katers en vermoeidheid. Ik sleep mezelf zo door 5 dagen heen. Mischien een tip om het rustig aan te doen? Gewoon simpele rustige dingen doen als je aan het doorhalen bent. Ik heb wel eens 8 uur lang in het park op een bankje gezeten :grin: Er zat wel een drinkfontein naast.
Klik om te vergroten...

Ik doe het altijd rustig aan, nooit inspannende dingen. Ik eet altijd goed, drink niet teveel en toch vindt mijn lichaam één nacht, twee dagen wakker blijven meer dan genoeg. Ik denk dat dat gewoon per persoon verschilt.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is ook nog een mogelijkheid dat je speed vervuild was met cafeine. Daar ga ik me ook best klote van voelen na een dag gebruiken. Was het eens met aceton.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nog steeds een week.

Ik ben tegenwoordig al gaar van 1 nachtje. Of zou dat door de nevenactiviteiten komen? :flushed:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#17
clockcable zei:
Het is ook nog een mogelijkheid dat je speed vervuild was met cafeine. Daar ga ik me ook best klote van voelen na een dag gebruiken. Was het eens met aceton.
Klik om te vergroten...

Of misschien reageert iedereen er gewoon anders op...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
clockcable zei:
Het is ook nog een mogelijkheid dat je speed vervuild was met cafeine. Daar ga ik me ook best klote van voelen na een dag gebruiken. Was het eens met aceton.
Klik om te vergroten...

Nee, ik heb altijd speed/dex van rond de 70%.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan ben je wel de man ja, had ik dat ook maar :( Op :cry:

ragnarok zei:
Of misschien reageert iedereen er gewoon anders op...
Klik om te vergroten...

Are you suggesting coconuts migrate? :openmouth:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
Dan ben je wel de man ja, had ik dat ook maar :( Op :cry:

ragnarok zei:
Of misschien reageert iedereen er gewoon anders op...
Klik om te vergroten...

Are you suggesting coconuts migrate? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Yes!! ouwe snoeperd..

:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."