#1
Bayda zei:Psycho_Chrono zei:berbe zei:Psycho_Chrono zei:El Retro zei:berbe zei:ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat
![]()
![]()
Wat een ongeloofelijke labbekak benjij. 2 weken we zijn geen kindjes van 15 meer he om dat aan wijs te maken.
precies, 2 weken is onmogelijk, je zou jezelf van kant maken rond die tijd
geloof wat je wil eh:d
ik houd je ni tege
ken mense zat die me die tijd elke dag zage
ik heb toen men plezier en men afzien gehad
of jij me nu gelooft of niet
ik slaap er niet minder van hoor![]()
geloof mij dat ik wel degelijk weet hoe speed werkt op je, en dat 2 weken zwaar dikke onzin is.
Idd,dikke lulkoek.Je lichaam kan dat gewoon niet aan!!Max een week en na die week wordt het flauw vallen
ja ik weet wat ik heb meegemaakt toen
of jij dat gelooft of niet heb ik schijt aan
dat het kan weet ik maar al te goed