Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
137 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bayda zei:
Psycho_Chrono zei:
berbe zei:
Psycho_Chrono zei:
El Retro zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

Wat een ongeloofelijke labbekak benjij. 2 weken we zijn geen kindjes van 15 meer he om dat aan wijs te maken.
Klik om te vergroten...

precies, 2 weken is onmogelijk, je zou jezelf van kant maken rond die tijd
Klik om te vergroten...

geloof wat je wil eh:d
ik houd je ni tege
ken mense zat die me die tijd elke dag zage
ik heb toen men plezier en men afzien gehad
of jij me nu gelooft of niet
ik slaap er niet minder van hoor :)
Klik om te vergroten...

geloof mij dat ik wel degelijk weet hoe speed werkt op je, en dat 2 weken zwaar dikke onzin is.
Klik om te vergroten...

Idd,dikke lulkoek.Je lichaam kan dat gewoon niet aan!!Max een week en na die week wordt het flauw vallen
Klik om te vergroten...

ja ik weet wat ik heb meegemaakt toen
of jij dat gelooft of niet heb ik schijt aan
dat het kan weet ik maar al te goed
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijne is 3 nachten doorkakken.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom wil je nu -als het al mogelijk is, maar dat doet er niet toe- 2 weken wakker blijven?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je berbe's eerdere berichten checkt was de gozer nogal een grootgebruiker, en in een tamelijk hulpeloze fase van z'n leven, dan kan ik me voorstellen dat ie junkstyle die-hard 2 weken door wil gaan. (if you catch my drift)
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
6 nachten :openmouth:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetaalKonijn zei:
Als je berbe's eerdere berichten checkt was de gozer nogal een grootgebruiker, en in een tamelijk hulpeloze fase van z'n leven, dan kan ik me voorstellen dat ie junkstyle die-hard 2 weken door wil gaan. (if you catch my drift)
Klik om te vergroten...

idd
ik zei ook al fier ben ik er niet op
ben, nu maande gestopt al
met nog steeds heimwee naar die troep
:(
maar het lukt dus
nu alleen maar alcohol :d
is ook fijn :d
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben pas begonnen met het gebruiken van pep en mijn record staat op 127 voor mijn allereerste keer doorgaan had toen zeker 5 a 6 gram pep gebruikt en 7 pillen en egt kk veel wiet k had egt de trippendste hallicunaties en d8 de gektste shit k wil egt weten wat 10 dagen met je doet :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
berbe zei:
MetaalKonijn zei:
Als je berbe's eerdere berichten checkt was de gozer nogal een grootgebruiker, en in een tamelijk hulpeloze fase van z'n leven, dan kan ik me voorstellen dat ie junkstyle die-hard 2 weken door wil gaan. (if you catch my drift)
Klik om te vergroten...

maar het lukt dus
nu alleen maar alcohol :d
is ook fijn :d
Klik om te vergroten...

Zeker weten ja, al raakt de heimwee daardoor nog wel eens ernstiger.. :P
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
FlipMeister zei:
haha 2 weken dat zeker met uber super duper pep die pimpelpaars was en die niet brande en geen rare smaak had en je hoefde er maar naar te ruiken of je was raar of niet
Klik om te vergroten...

tja dat jij me niet gelooft boeit me eig weinig
en als ik je naam bekijk krijg ik meer en meer de indruk dat je drugs gebruikt omdat je denkt dat het stoer is
of om er bij te hore
wel stoer is drugsgebruik nooit
je moet er je ook niet voor schame maar opscheppe zeker niet:d
je snapt wel wat ik bedoel eh FLIPMEISTER:d

niet slecht bedoeld ofzo eh

:wink:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bayda zei:
Psycho_Chrono zei:
berbe zei:
Psycho_Chrono zei:
El Retro zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

Wat een ongeloofelijke labbekak benjij. 2 weken we zijn geen kindjes van 15 meer he om dat aan wijs te maken.
Klik om te vergroten...

precies, 2 weken is onmogelijk, je zou jezelf van kant maken rond die tijd
Klik om te vergroten...

geloof wat je wil eh:d
ik houd je ni tege
ken mense zat die me die tijd elke dag zage
ik heb toen men plezier en men afzien gehad
of jij me nu gelooft of niet
ik slaap er niet minder van hoor :)
Klik om te vergroten...

geloof mij dat ik wel degelijk weet hoe speed werkt op je, en dat 2 weken zwaar dikke onzin is.
Klik om te vergroten...

Idd,dikke lulkoek.Je lichaam kan dat gewoon niet aan!!Max een week en na die week wordt het flauw vallen
Klik om te vergroten...

dat 2 weke niet kan weet je zogezegt wel :d
mense die me niet gelove gaan me nog ooit gelove als ze niet dringend stoppe met die troep
:wink:
je wil altyd meer en meer
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#11
btw
nog eens voor de mense die me niet gelove
dan zulle jullie ook niet geloge dat ik 1 keer 10 gr pep in een nacht erdoor gejaagd heb

pep is nu een maal gek spul
waar je beter van af kan blijve als je er niet aan kan weer staan

drugsforum is weer veel verandert
zit vol met mense die drugs gebruike om er bij te hore :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

de mense die er al lang op actief zijn weten dat ik het niet op hun heb
:d

drugs blijft troep
en ookal is drank nu de enige drugs die er is in mijn leve (en ja ik ben nu ladderzat :P :grin: :grin: :grin: ) drank is nog steeds de zwaarste hard drugs die er is

ik ben nu aan het spare voor alleen te wone
en als ik alleen woon ga ik trug aan de pep mag je gerust wete
ik vind speed een van de nuttigste drugs die er is
ieder zijn mening
het blijft natuurlijk rotzooi
en vieze troep
:d
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey kan best; twee weken wakker zijn. Ligt helemaal aan je fysieke gesteldheid, en of je tussendoor normaal eet. Als je niet eet dan heeft je lichaam het zwaar te verduren.

Kijk maar naar de film Cookers, ook twee weken wakker (Zwaar paranoia; ja duh dat wel) uiteindelijk gaan ze ook dood maar das niet van de pep.

Zelf ben ik wel eens zonder drugs 72 uur wakker gebleven maar dat was een weddenschap en met drugs ook zoiets, maar zowel met als zonder drugs is het niet fijn wakker blijven. Je moet op een gegeven moment slapen. Ik kreeg in ieder geval erg zere ogen en die wou ik automatisch dicht doen... Meestal hou ik het op 1 nachtje hooguit 2.

Ik hoorde pas een verhaal(broodje aap denk ik persoonlijk) van iemand in Zweden die aan chronisch slaapgebrek lijdt en die al 6 jaar wakker is. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.


Groets
t
tempotempoLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb toch wel een aantal keer de 100 uur gehaald. maar eet en drink wel die dagen en lig ook iedere dag wel een uur of 2 a 3 op bed met een muziekje zachtjes op de achtergrond ... is toch rust voor je lichaam :wink:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij kan het dus ook hoor. Ik ben ook weleens zo lang wakker geweest, of ik moet gedroomd hebben dat ik wakker was. :confused:
Je krijgt er wel de gekste dingen van, geestelijk gezien. Maar in mijn herinnering is het echt mogelijk.
Of in mijn herinnering loopt alles door elkaar. Ik heb een paar jaar geleefd op een manier van: een week wakker, een dag slapen, een week wakker, een dag slapen. En dat kan echt.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou berbe, ik ken je al een tijdje, en ik heb al verschillende verhalen over je gehoord. :P Dus geloof ik wel dat het kan, maar ik wil niet weten in welke toestand je was op het einde van die 2 weken. :rolleyes: :wink:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
Nou berbe, ik ken je al een tijdje, en ik heb al verschillende verhalen over je gehoord. :P Dus geloof ik wel dat het kan, maar ik wil niet weten in welke toestand je was op het einde van die 2 weken. :rolleyes: :wink:
Klik om te vergroten...

kzal je een ding zegge
normaal was ik toen niet:d
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#17
^Ooh wat zal die vrachtwagen straks hard aankomen... :)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lana zei:
Volgens mij kan het dus ook hoor. Ik ben ook weleens zo lang wakker geweest, of ik moet gedroomd hebben dat ik wakker was. :confused:
Je krijgt er wel de gekste dingen van, geestelijk gezien. Maar in mijn herinnering is het echt mogelijk.
Of in mijn herinnering loopt alles door elkaar. Ik heb een paar jaar geleefd op een manier van: een week wakker, een dag slapen, een week wakker, een dag slapen. En dat kan echt.
Klik om te vergroten...

ik meende eerrst al niets te zegge
maar een oom van me heeft 4 jaar ook zo geleefd met soms wakkere periodes van 3 weke

en bespaar me je gelul dat het niet kan
het wil niet zegge dat jij na 2 dage al doorfreakt dat dat zo bij iedereen zo is
ongezond is natuurlijk heeeel fell
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#19
zit nu 128:10U onder de pep voel me heel goed, goddelijke speed
ben niet moe :)

grtz
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
snitsneus zei:
zit nu 128:10U onder de pep voel me heel goed, goddelijke speed
ben niet moe :)

grtz
Klik om te vergroten...

spoor jij wel? Ik wens je dan maar succes de komende week.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."