Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
131 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had laatst een paar dagen niet geslapen, dacht toen naar huis te fietsen, knipperde met mijn ogen en bleek toen nog gewoon op de bank te zitten.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 dagen, toen kon ik de hallucinaties niet meer aan en de ENORME paranoia...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

Wat een ongeloofelijke labbekak benjij. 2 weken we zijn geen kindjes van 15 meer he om dat aan wijs te maken.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
El Retro zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

Wat een ongeloofelijke labbekak benjij. 2 weken we zijn geen kindjes van 15 meer he om dat aan wijs te maken.
Klik om te vergroten...

precies, 2 weken is onmogelijk, je zou jezelf van kant maken rond die tijd
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#5
egt 2 weke haha :wave:
als je door gaat ga je door zeg..., een mens heeft limieten weet je wel
ga zo'n zever maar op een ander forum uitkramen hoor :grin:
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij zit nu just naast mij: en zegt net dat wanneer je er zo erg aangezeten hebt dat je ni zo ma in slope valt hij heeft in totaal 5u en een half nadien kunnen slapen en was terug en wat heb je dan zoal genomen hij wel beke veel ma soit, mss beke teveel zelf maja kosten jullie eral uit opmaken. Hij kon opt laatste zelf geen flesje coca opendoen.
Of wil je niet onderdoen?
Anyway feestje ver starten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
TofkeThe1 zei:
Of wil je niet onderdoen?
Klik om te vergroten...
Was dit aan mij gericht? Zo ja, ik deel enkel mijn ervaring, ik weet niet hoe het er in jouw vriendenkring aan toe gaat, maar ik ben geen 12 meer dus overdrijven over 'stoer' drugsgebruik doe ik niet.

Wat beschaafder Nederlands typen zou niet misstaan overigens :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

Gewoon toch proberen te eten en voldoende blijven drinken, zo zorg je voor een verminderde kater achteraf. Al prop je er maar een boterham in of zo'n drinkontbijt, dat doet al wonderen!
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat zeg je nou?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat dacht ik ook. Maar na 3 keer lezen begrijp ik het wel.. denk ik.. :grin:
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Niks overdrijve tgeen wat jij zegt is ni realistisch comateuze toestand herinner je jou ni dus wie zit er hier te zeveren and by the way ben eral 30n en motje 22 dus och ja en ja leren lezen he maja ga er geen woorden aan vuilmaken soit
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tofke wanneer ga jij nu eens leren van AN te praten en gestructureerd te replyen. Jezus.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#13
El Retro zei:
Tofke wanneer ga jij nu eens leren van AN te praten en gestructureerd te replyen. Jezus.
Klik om te vergroten...

Ja écht he
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
^_^ zei:
El Retro zei:
Tofke wanneer ga jij nu eens leren van AN te praten en gestructureerd te replyen. Jezus.
Klik om te vergroten...

Ja écht he
Klik om te vergroten...

en dat moet dan 30 jaar voorstellen :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
TofkeThe1 zei:
Niks overdrijve tgeen wat jij zegt is ni realistisch comateuze toestand herinner je jou ni dus wie zit er hier te zeveren and by the way ben eral 30n en motje 22 dus och ja en ja leren lezen he maja ga er geen woorden aan vuilmaken soit
Klik om te vergroten...
OMFG:
ExceptionalInsight zei:
(lees: diep, heel diep geslapen)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk heb ik niet echt in coma gelegen. Lul.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records :grin:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Armani7 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records :grin:
Klik om te vergroten...

nja denk ervan wat je wil ik ben niet zoals de mense die tegewoordig op het forum zitte
''ik gebruik drugs ik ben stoer''
ik ben er net vanaf en daar ben ik best fier om
zonder hulp gestopt helemaal op eige houtje

ik heb men speed periode meer dan gehad en dat heeft nu nog effect en gevolge voor me dus

maarja daar kome de ''stoere mense '' nog vanzelf achter :rolleyes: :wink:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
berbe zei:
Armani7 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

nja denk ervan wat je wil ik ben niet zoals de mense die tegewoordig op het forum zitte
''ik gebruik drugs ik ben stoer''
ik ben er net vanaf en daar ben ik best fier om
zonder hulp gestopt helemaal op eige houtje

Heel veel succes en heel goed van je dat je uit jezelf gestopt bent. :wave:

Mijn langste keer wakker van speed een dag of 3/4. Toen zag ik overal zwarte katten. Nooit paranoia geweest gelukkig. :openmouth:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#19
berbe zei:
Armani7 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records :grin:
Klik om te vergroten...

nja denk ervan wat je wil ik ben niet zoals de mense die tegewoordig op het forum zitte
''ik gebruik drugs ik ben stoer''
ik ben er net vanaf en daar ben ik best fier om
zonder hulp gestopt helemaal op eige houtje

ik heb men speed periode meer dan gehad en dat heeft nu nog effect en gevolge voor me dus

maarja daar kome de ''stoere mense '' nog vanzelf achter :rolleyes: :wink:
Klik om te vergroten...

ik ben eerder beschaamd dan fier op mn cocaine verslaving... dat vind ik zeker niet stoer.
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#20
2 dagen en 2 nachten, vond ik lang zat...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."