#1
ik had laatst een paar dagen niet geslapen, dacht toen naar huis te fietsen, knipperde met mijn ogen en bleek toen nog gewoon op de bank te zitten.
berbe zei:ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat
![]()
![]()
El Retro zei:berbe zei:ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat
![]()
![]()
Wat een ongeloofelijke labbekak benjij. 2 weken we zijn geen kindjes van 15 meer he om dat aan wijs te maken.
Was dit aan mij gericht? Zo ja, ik deel enkel mijn ervaring, ik weet niet hoe het er in jouw vriendenkring aan toe gaat, maar ik ben geen 12 meer dus overdrijven over 'stoer' drugsgebruik doe ik niet.TofkeThe1 zei:Of wil je niet onderdoen?
El Retro zei:Tofke wanneer ga jij nu eens leren van AN te praten en gestructureerd te replyen. Jezus.
^_^ zei:El Retro zei:Tofke wanneer ga jij nu eens leren van AN te praten en gestructureerd te replyen. Jezus.
Ja écht he

OMFG:TofkeThe1 zei:Niks overdrijve tgeen wat jij zegt is ni realistisch comateuze toestand herinner je jou ni dus wie zit er hier te zeveren and by the way ben eral 30n en motje 22 dus och ja en ja leren lezen he maja ga er geen woorden aan vuilmaken soit
Natuurlijk heb ik niet echt in coma gelegen. Lul.ExceptionalInsight zei:(lees: diep, heel diep geslapen)
berbe zei:ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat
![]()
![]()
Armani7 zei:berbe zei:ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat
![]()
![]()
moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records![]()
berbe zei:Armani7 zei:berbe zei:ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat
![]()
![]()
moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records![]()
berbe zei:Armani7 zei:berbe zei:ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat
![]()
![]()
moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records![]()
nja denk ervan wat je wil ik ben niet zoals de mense die tegewoordig op het forum zitte
''ik gebruik drugs ik ben stoer''
ik ben er net vanaf en daar ben ik best fier om
zonder hulp gestopt helemaal op eige houtje
ik heb men speed periode meer dan gehad en dat heeft nu nog effect en gevolge voor me dus
maarja daar kome de ''stoere mense '' nog vanzelf achter![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."