#1
clockcable zei:Chris Pontius zei:clockcable zei:120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
Nee, dat is het niet. Het zal misschien wat schelen, maar het lichaam zelf zorgt ervoor dat je jezelf zo raar gaat voelen als je lang wakker bent.
Ik heb ook wel eens doorgehaald met pep waar wel cafeine in zat, en dan voelde ik me gewoon steeds slechter en paranoïde, maar nu ik t heb gewassen is het veel subtieler.
Cafeïne zorgt ook voor meer 'para-heid', maar dat betekent niet dat je zonder cafeïne in je pep niet para wordt. Als je lang genoeg wakker blijft zonder dope zul je ook para worden.
