Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Smoken zei: Waarom wil je op de terugweg, als je begint in te kakken, een lijntje speed nemen? Dit is toch juist goed? Is logisch dat je moe wordt en dan kan je thuis nog redelijk slapen, anders krijgt je lichaam helemaal geen rust. En nou ja, sowieso lijkt het me niet de gezondste combinatie.. Klik om te vergroten... Dat vind ik dus juist niet goed, anders had ik de vraag niet gesteld. Je geeft me een beetje irrelevante informatie. Iemand die hier wel ervaring mee heeft?"
"Smoken zei: Barinta zei: Dat vind ik dus juist niet goed, anders had ik de vraag niet gesteld. Je geeft me een beetje irrelevante informatie. Iemand die hier wel ervaring mee heeft? Klik om te vergroten... Ok. Veel plezier met de opvolgende verneukte dagen daarna. Geen serotonine meer in je koppie en geen nachtrust gehad, lekkeeeeerrr Klik om te vergroten... Heb ik inmiddels wel wat ervaring mee dus dat komt goed. Thanks"
"Ik ben het ook helemaal eens met ZERO."
"Smoken zei: Aight, maar wat is nou echt de reden dat je ook speed gaat nemen, want moe zijn op de terug rit is toch niet erg? Klik om te vergroten... Nee, maar wil nog doorhalen. Er is daarna een after-party en ga met een redelijke groep heen en als de planning zo uitkomt dat we daarheen gaan wil ik nog even door kunnen gaan. Heb genoeg ervaring met XTC maar niet in combinatie met.."
"Ik sluit me aan bij Pandan. Dit moet wel de combinatie zijn, ik zelf gebruik regelmatig MDMA en heb nog nooit van alleen MDMA zo lang een roes gehad."
"Smoken zei: Pandan zei: Het valt gewoon te combineren, maar of het gezond is is een andere vraag! Klik om te vergroten... Haha dat denk ik niet nee :') Klik om te vergroten... Over mijn gezondheid moet ik me aankomend weekend maar even niet druk maken denk ik."
"Ongeveer 2-3 € voor een redelijk goed pilletje."
"Nuit zei: In het Belgenlandje betaal ik ca. 5 euro per pil (ik koop ze nooit in grote hoeveelheden, meestal moment zelf op een feestje) Op festivals is het nog duurder, ongeveer 7 euro per pil. Voor 2 groene androids betalde ik 15 euro (normaal verkocht die ze voor 10 euro). Duurder, maar ik ben niet van plan even 100 pillen in één keer in te slaan :') Klik om te vergroten... Ik heb nog nooit grote aankopen gedaan, maar betaal voor een android €2."
"Sinds mijn 16e levensjaar ben ik in aanraking gekomen met wiet. Wat begon met een onschuldig voorgedraaid jointje eens in de week, is nu uitgelopen op elke dag blowen. Ik ben nu al bijna 5 jaar lang iedere dag stoned, met uitzondering van maximaal een paar weken per jaar. Ik verbied mijzelf om meer dan €5 wiet per dag te roken en vind hierdoor de schade nog wel mee vallen maar ik denk nu wel dat het tijd word om te stoppen. Of in ieder geval te minderen. Het werk begint er onder te lijden en ik merk dat ik een stuk minder persoonlijkheid heb gekregen. Ik blow nooit in mijn eentje, altijd met vrienden. Dit maakt het misschien nog wel lastiger om te stoppen. Zijn er nog mensen die tips hebben?"
"Beste lezers, Ik ga volgend weekend naar Loveland festival toe en ben van plan een aantal pilletjes mee te nemen, maar ook een grammetje speed. Op het feestje zelf wil ik alleen XTC nemen, alleen tegen de tijd dat ik naar huis toe moet en een beetje begin in te kakken wil ik een lijntje speed nemen. Nou is mijn vraag, hoe werkt dit in combinatie met XTC? Mvg, Jullie mede genieter"