Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik heb wat LSD (?) gekregen van een vriend van me, maar ik vraag me af wat voor LSD dit is en of dit uberhaupt wel LSD is. Ik weet er niks over en die vriend van mij ook niet dus misschien dat jullie weten wat voor LSD dit is en hoeveel microgram deze zetel bevat. Groetjes"
"Bedankt voor jullie reacties. Ik dacht dat iemand het per toeval wel zou herkennen maar ik laat het wel gewoon testen. In ieder geval bedankt."
"Hallo roadtozion De afkickverschijnselen die je noemt komen ook bij mij voor. Ik blowde 3 jaar en het laatste jaar 3 - 4 joint per dag, soms 1 of 2 meer, hangt er een beetje vanaf van hoeveel ik op zak had. Als je elke dag blowt kan er wel een verslaving optreden, ligt er ook wel aan of je er gevoelig voor bent of niet. Ik ben nu bezig met afkicken, zit op m'n 6e dag en heb gemixte gevoelens. Aan de ene kant voel ik me trots omdat ik nog nooit zolang gestopt ben, aan de andere kant voel ik me ziek. Ik heb last van slapeloosheid, buikpijn, snel geïrriteerd, soms moet ik overgeven en ik snak naar een joint. Ik weet niet hoe lang dit aan zal houden eigenlijk, maar ik weet wel dat bij mij de slapeloosheid minder is geworden na 3 dagen. Ook heb ik steeds minder behoefte naar een joint. Ik hoop dat je er vanaf komt en dat je je beter gaat voelen. Veel succes! Grtz"
"Hoi iedereen, Het gaat de laatste tijd nog steeds wel goed. Ik blow zelden en XTC gebruik ik helemaal niet meer. Ik gebruik de laatste weken wel weer speed en coke en merk dat als ik me weer kut voel of als er weer een probleem is, dat ik gelijk wat speed of coke pak. Ik heb nog steeds dat ik schaduwen van mensen zie of dat ik de hele tijd wordt achtervolgd, maar ik heb er mee leren leven nu dus het gaat wel eigenlijk nu, alleen wil ik stoppen met coke en speed en dat wil ik zo snel mogelijk doen. Groetjes"
"Hallo Bloempje003, Ik wens je heel veel succes met stoppen! Ik hoop voor je dat je er vanaf komt. Ikzelf ben 3 jaar verslaafd nu. Ik rookte 6 joints per dag en nu af en toe eentje. Ik was er ook helemaal klaar mee. Ik heb geen baan want ik zit nog op school, dus elke keer moest ik weer wat verzinnen om aan geld te komen. Sinds een paar maanden ben ik sterk geminderd. Ik was er klaar mee om down te zijn, geen geld te hebben, niet te kunnen slapen zonder wiet, opgefokt als ik niet had geblowt en dat soort dingen. Ook gebruikte ik wiet om gemakkelijker van de speed af te komen en om xtc te vervangen, maar goed dit onderwerp gaat over jou. Bedenk hoe je leven er uit zal gaan zien als je niet meer blowt; je wordt energiek, blij, zelfverzekerder en noem maar op, allemaal positieve veranderingen! Ik weet dat het zwaar zal zijn, maar als je er eenmaal vanaf bent wordt je hele leven mooier! Ik had de eerste 4 dagen last van slapeloosheid, ik was misselijk, geen honger, opgefokt en had last van hoofdpijn, maar na die 4 dagen voelde ik me steeds beter en beter worden. Je moet eventjes door de zure appel heen bijten maar het zal het zeker waard zijn. Ik zal je steunen met jouw gevecht en je kan me altijd PM'en als je iets kwijt moet. Heel veel succes en zet 'm op!"
"Heey leipebaviaan, Het gaat wel beter dan dat het eerst was. Ik zie wel nog vlekken en schaduwen en heb nog steeds het gevoel dat er plannen zijn om mij te vermoorden en dat ik constant in de gaten wordt gehouden, maar wel veel minder dan eerst. Ik ben ook niet meer depressief en leef ook niet echt meer in een complete droomwereld. Ik weet niet of de wanen en hallucinaties zullen minderen, maar ik kan in ieder geval weer een beetje van het leven genieten, ik ben ook weer een stuk zelfverzekerder en ik heb weer zin om erop uit te gaan en dingen te ondernemen. Groetjesss"
"Hoi, Voor mij heeft het een groot verschil gemaakt dat ik veel minder ben gaan gebruiken. Zoals ik al zei, zijn de klachten een stuk minder geworden, maar ze zijn niet compleet weg. Om antwoord te geven op je vraag, ik hoor wel nog stemmen, maar wel veel minder en daar ben ik ook blij om. Ik heb me ouders het nog steeds niet verteld en ik ben eerlijk gezegd ook niet van plan om dat te gaan doen. De medicatie zou ik heel graag willen, begrijp me niet verkeerd, maar zoals het nu gaat ben ik meer dan tevreden. Ik zou voor geen goud terug willen naar de situatie waar ik in zat. Zoals ik me nu voel, voel ik me goed, ook al ben ik nog steeds niet van alle wanen en hallucinaties af. Zodra het erger gaat worden ga ik naar de dokter toe, maar zoals het nu gaat kan ik het nog wel anderhalf jaar uithouden tot ik 18 ben en dan zelf naar de dokter gaan. Als je nog vragen heb, hoor ik het graag. Groetjess"
"Hallo Pearlie83 Goed van je dat je wilt stoppen met deze drugs. Je bent geen sukkel omdat je het niet alleen kan want je probeert het ten minste en ik gebruik het pas een paar weekjes en ik heb er nu al moeite mee om te stoppen. Ga ervoor en succes ermee!"
"Hey SmartieAndMe, Ik heb de laatste paar dagen flink lopen denken of ik het zal vertellen of niet en ik wil het misschien wel doen, alleen ik weet niet hoe. Ik hou altijd alles voor mezelf en ik vind het moeilijk om over persoonlijke dingen te praten, ook tegen mijn ouders. Hoe kan ik dit gesprek over mijn psychotische klachten zomaar beginnen? En stel ik vertel ze dit, en dat de dokter me uiteindelijk toch geen medicatie wil geven? Wat als ze juist boos worden in plaats van dat ze me willen helpen en dat de situatie alleen maar verergerd? Als ik zou weten hoe ik het gesprek kan beginnen, wil ik het ze wel vertellen en ik hoop dat je me daar een beetje mee kan helpen. Groetjes"
"Goedenavond iedereen Ik heb laatst 2CB gekocht die getest is op 14mg. Het is m'n eerste keer 2CB maar heb wel al 3 keer truffels gedaan dus ik heb wel een beetje ervaring met trippen. Maar mijn vraag was: wat is een goede dosering? Ik weeg 62 kilo en ben 1,78 lang en 16 jaar als dat er toe doet. Ik heb gelezen dat en beginner tussen de 5mg en 15mg moet zitten en ik was eerst van plan om de hele 14mg gelijk te doen aangezien dat onder het maximum zit en ik al eerder getript heb, maar van wie ik mijn pilletje heb gekregen zegt dat ik beter de helft kan nemen omdat 14mg veel te zwaar is voor de eerste keer. Wat denken jullie dat een goede dosis is? De setting is bij een vriend binnen die alleen thuis is van 10 - 7 (dus dat moet wel genoeg tijd zijn), met 3 goede vrienden en een goede vriendin, genoeg eten en drinken en we hebben ook een geluidsinstallatie tot ons dus dat lijkt mij wel een goede setting. Ik weet wat ik moet doen als ik een badtrip heb en ik zit veilig binnen en omdat ik al een beetje ervaring heb wou ik eigenlijk de hele pil slikken. Zal dit verstandig zijn of is het echt te heavy zoals hij zei? Groetjesss"