Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na het gebruik van speed krijg ik iedere keer ongelofelijk veel aandrang om op te ruimen in huis. Ook als ik het niet van plan ben begin ik met opruimen. Ik begin met de glazen naar de keuken te brengen en voordat ik het weet is het vijf uur later en heb ik al het huishouden gedaan. De opruimdrang is eerder op dit forum ook al kort genoemd maar waarom krijgen meerdere gebruikers de behoefte om op te ruimen."
"Ik kan best begrijpen dat ik mijn energie ergens in kwijt moet. Maar de opruimdrang is al door meerdere personen omschreven. Is er ergens een psychologische verklaring voor het opruimgedrag. Wanneer ik weer een beetje nuchter ben ontdek ik ook dat ik vaak 100 bladzijden heb samengevat op de comp. en opdrachten heb voorgewerkt. Het lijkt wel of mijn brein een extra zetje heeft gekregen que energie en motivatie. Het lijkt soms alsof is slimmer ben met speed. (gaat wel om een master opleiding)"
"Tsja de kwaliteit van mijn werk is sterk toegenomen. Ik werk veel nauwkeuriger ik weet de juiste woorden veel sneller te vinden. Verbanden zijn sneller aan te wijzen. Mijn hersens zijn een soort rekenmachine geworden met een upgrade..... Ik kan veel meer stof onthouden. b.v. bijna 36 uur wakker ik ga leren ga een uurtje of twee pitten en stof zit er gewoon helemaal in. Ook op de lange termijn. In alle opzichten ben ik lichamelijk en geestelijk sterker geworden van speed. Ik ben de laatste maanden een verbeterde versie van mezelf!"
"Mijn activiteiten bestaan uit uren opruimen, werken voor de studie en staren."
"Ik heb ook speed gebruikt om af te vallen! En met succes, gelukkig. In een paar weken (9) tijd ben ik bijna 20 kilo afgevallen. Naast het afvallen ben ik weer gaan zwemmen en gestart met gewichten. Niet dat ik veel te dik was, maar ik zat op het randje van de BMI score. Ik voel me nu ik ben afgevallen stukken beter. Mijn buik is weg, minder bolle kop enz. Door het zwemmen en de hometrainer is mijn conditie stukken vooruit gegaan. Door het gebruik van gewichten ben ik nu in sneltreinvaart een prima buik aan het creëren! Mijn andere spiergroepen gaan ook steeds meer vooruit. Wondermiddel! Van mollig naar goed getraind en slank in slechts een paar weken!"
"Nope, ik heb de speed niet meer nodig om verder af te vallen! Het spul heeft zijn werk prima gedaan. Lekker 15-18 kilo afgevallen. Hele omgeving zeer positief. En de kilo's vliegen er echt niet aan, gewoon blijven sporten en bewegen en wellicht af en toe eens een supermegagiga sport weekend met fietsen, zwemmen, liften enz. met een beetje hulp!"