Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drientje zei: skunkopaat zei: Drientje zei: Wat zijn jullie monogaam. Klik om te vergroten... Excuse me? Zou jij je vriendje ff ''uitlenen'' ? Klik om te vergroten... Waarom niet? Liefde en lust zie ik als twee separaate dingen. Dat het samenkomt in een relatie is wat anders. Het woord uitlenen inpliceert namelijk dat het bij je terug komt, je leent het voorwerp/persoon maar die blijft in jou bezit (als je van bezit kunt spreken bij een persoon). Klik om te vergroten... Seks zonder liefde? das tog lang niet zo goed dan seks met iemand waarvan je houd? Als ik teveel gedronken heb of als ik heel weg in mijn hoofd ben van de dope kan dat wel gebeuren want dan denk ik daar allemaal niet egt aan. Maar nuchter... moet ik tog wel wat voelen voor de andere persoon, want zonder liefde is het juist puur voor de seks en niets anders, daarbij zou ik me tog slecht en gebruikt voelen. Ze doen het niet omdat ze je graag hebben ofzo maar gewoon om tot hun trekken te kunnen komen meer niet.... dusjaaaaaaaaaaa liever seks met liefde voor iemand."
"candygirl zei: Ik zou ook niet met jan en allemaal sex kunnen hebben. Er moet minstens een klik zijn.... is die er niet... dan geen sex Klik om te vergroten... dat nu ook weer niet met iedereen, hehe kweet wat je bedoelt, de aantrekkingskracht hebben tot iemand. ja das idd wel belangrijk om seks te hebben"
"Hmmm.. op de speelplaats snachts van een Schooltje van het lager onderwijs. We zaten op een feestje enja, we waren dan ff naar buiten gegaan... De grond was egt hard, ik had een topje aan waar mijn rug bloot was. Khad overal schaafwonden op mijn rug en knie, best dat ik er nix van gevoelt had want khad al wat gedronken en kwas al erg aan het gaan op de speed. De volgende dag ook overal blauwe plekken op mijn rug en knie. Geen egte aanrader als je nix mee hebt om op te liggen (onze dingen lagen nog in de discotheek in de vestaire) want we hadden het niet geplant.. we gingen alleen achter sigaretten gaan, dat dan uitgelopen is tot iets anders :P haha.. maar wel eens leuk om te proberen of achter een paar bomen/struiken bij een fietswegeltje snachts, das ook wel nog leuk :P en gezellig met zn 2 op een verlaten plek tussen het groen onder de sterrenhemel"
"Wraad nemen doe ik ni rap. Maar als hij me zooo hard zou gekwetst hebben, dan mss wel, het is ook te zien wat hij juist allemaal gedaan heeft.... Kzou dan gewoon veel met zijn beste vriend afspreken en zijn hoofd proberen zot te krijgen van me zodat hij meer bij mij is dan bij mijn ex. EN veeeele liever tegen hem zijn dan dat je tegen je ex was. Zodat je ex het ook eens voelt hoe het is als ze niet meer om je geven of om gedumpt te worden (niet hetzelfde als je lief je dumpt, maar kdenk dat het tog ook zeer doet om je beste vriend kwijt te graken die je al zolang kent en al die herinneringen die je gehad hebt met elkaar azo...). En de geheimtjes die hij vertelt heeft aan jou toen dan hij in een dronke-toestand was op een feestje ofzo (meestal zeggen ze dan dingen die ze anders noois zouden vertellen en dat bijna niemand weet.) aan iedereen die hij kent vertellen... oftewel iets minder grofs natuurlijk....... :P Voor dat te doen moet hij me egt HEEEEL HARD gekwetst hebben hoor, waar ik dan egt kapot van ben. Zoon bitch bennek nu ook weer ni dat ik bij mijn ex zoiets zou doen zonder dat hij me egt hard gekwetst heeft ofzo. ookal kwetst hij je ni hard, maar het doet wel pijn als het gedaan is met je vriendje maar het betekent dan dat hij niet de ware is hé voor jou, beter verder gaan met je leven zonder je kostbare tijd te verspillen aan een jongen! Maar als hij je egt HARD gekwetst heeft, mag je hem wel eens HARD terug pakken! Mss dat hij daar dan iets uit leert en 2 keer ga denken voor hij terug zoiets doet bij iemand anders. Wij meisjes mogen ons ook niet laten doen hé!"
"026chickie026 zei: en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden Klik om te vergroten... oh ja egt om een hekel te krijgen... En zeker van die mannen die heel te tijd met zichzelf bezig zijn, om hun mooi te maken, hier beginnen ze al haarbanden te dragen, trekken hun haar plat met de platte tang, ze brengen zelfs fond du teint aan, kleuren hun haar in het blond en gaan ook onder de zonnebank..... zijn dat dan nog mannen? ze staan langer in de badkamer dan ons... dat zijn egt dingen waar ik op afknap; mannen die te erg bezig zijn met hun uiterlijk en hoe ze overkomen. Voor mij moet een man wat gespiert zijn, maar ook weer niet té. En gewoon mannelijk overkomen zonder al dat sissy gedoe de laatste tijd. Ze moeten wel proper zijn en mooie kleren dragen, want iemand die onverzorgt is (vb; met vettig haar of rotte tanden of comedonen en puisten over heel het gezicht) en die slonzen draagt knap ik ook egt op af. Waar ik ook nog op afknap zijn jongens die een snob zijn, stoefen over hun "merkkleren" en ze vinden vaak andere mensen veel minder dan hunzelf. Ze moeten verzorgt en proper zijn maar ze moeten wel mannelijk blijven! dast belangrijkste"
"LSDmathXtc zei: ik begrijp je volkomen. echt overdreven geil, het enige waar je aan denkt is sex, sex en nog is sex. Klik om te vergroten... het ergste is dan juist als je om dat moment geen seks kan hebben met iemand das pas om depressief van te komen haha, zeker als je er blijft aan denken."
"Irie zei: Sex op speed is gewoon TOP !!! Kunnen we UUUUUUU_RRRRR_EEEEEEEE_NNNNNNN doorgaan ... Heerlijk ! Rrrrraaaaaww ! Klik om te vergroten... zalig gewoon heel de nacht door seks hebben"
"maarja lysergine25 zei: @ Dance Hall, Je gaat lekker hard he ..... Je klept al meer dan 10 uur lang tegen jezelf op dit forum, heerlijk om te zien hoeveel effect het kan hebben op iemand. bonnie Klik om te vergroten..."
"Drientje zei: Ik heb ineens een flashback van een nachtje Doodkapje. Die had in een nacht heel het forum volgespamd..... Klik om te vergroten... sorry had een babbelkicksje, kon er nix aan doen hehe"
"Kees Klapkaak zei: No fucking way! En als ze het toch doet, mag ze bij hem blijven " de SLET" ! Andersom zou ik het ook nooit kunnen flikken als het echt een relatie was! Klik om te vergroten... maak een deal, als zij naar die bekende artiest gaat waar ze een oogje op heeft. mag jij dan naar een bekend model ofzo gaan die jij nog lekker vind. kdenk dat ze rap ga thuisblijven hoor, tenzij ze het niet er zou vinden... maar dat betwijfel ik zou je het dan doen? :P"