Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(Als het warm weer is tenminste) Nutteloze-doelloze en veel te lange wandelingen maken met een paar mensen en dan gewoon heel de tijd praten over vanalles en nog wat, muziekje & sigaret erbij en meer is er niet nodig voor mij! Tijdens die lange tochtjes leer je toch pas echt je vrienden door en door te kennen vind ik.. Grtz!"
"Gamen, cod op ps3 dagenlang!"
"kimberly17 zei: Gistermiddag was mijn eerste keer. Ik deed rustig aan en deed een uurtje over een halve gram pep. Dit gevoel is onbeschrijvelijk . . . Ik weet nu echt wat mijn drug is PEPPEDEPEP ! Echt niet normaal praten dat ik deed, ik was heel opgewekt en was absoluut niet moe, contact met anderen ging ook goed, niet te intiem en ik voelde me niet eenzaam. Maar.. het heeft 17 uur lang voor de volle 100% bij me gewerkt dat is echt ziek, ik weeg 52kg/170cm/17jaar Hoeveel gram is aan te raden voor de volgende keer ? En me huid op me armen en benen voelt zo beurs aan, ik had niet eens door dat ik zo strak heb gestaan Wooooww sorry moest dit echt ff kwijt . . Klik om te vergroten... Probeer alle drugs uit maar van speed blijf je best af na die ene keer! Eens je eraan verslaafd bent is het een lange weg om het uit je hoofd te krijgen.. Alle mensen die het dagelijks gebruiken zoals ik zullen dit bevestigen, zonder twijfel.. Denk dus 2x na voor je het nog eens gebruikt Grtz!"
"Let ook op voor de dosering als je natte pep gebruikt voor bommetjes te maken, je hebt dan sneller (vind ik) de neiging om niet naar de hoeveelheid te kijken dat je er in doet en dat kan misschien leiden tot ongewenste effecten zoals bv. '' TE hard gaan'' of '' TE strak staan '' .. Grtz."
"darkcore89 zei: weer zo'n dom iets van mij altijd als ik pep heb gehad heb ik altijd knijp neiging dat wil zeggen dat ik altijd dwangmatig pukkels ga uitknijpen (naja die zie ik dan als ik para ben) maar dan ben ik wel een dag bezig met pukkels uitknijpen of meeeters. dus gevolg kop kapot!! stom he Klik om te vergroten... Ik had vroeger ook dat probleem, eens je bent begonnen ben je uureen bezig met alles kapot te krabbe wat er te krabbe valt ook al is er helemaal niks! Echt te vervelend als je nog onder de mensen moet komen Maar je kan het echt wel stoppen door ipv te pitsen of te krabben op je gezicht moet je gwn zachtjes wrijven met je vingers en blijf dit doen want door dat geknijp en gepits wordt het erger en erger.. En zeg het ook tegen de mensen die bij je zijn als je pep gebruikt om er op te letten dat ze je elke keer er terug op wijzen om af dat gezicht te blijven! Ik weet dat het verleidelijk is om toch eventjes die vieze puiste uit te nijpen maar als je er vanaf wilt, volg deze tips en Je gaat merken dat het echt helpt na een tijd!Bij mij althans toch Grtz & Succes!"
"Caffeïne Nicotine Speed XTC Cocaïne Weed/Hasj GHB MDMA (kristalvorm) Paddo's Poppers Concerta/Rilatine 2C-B MCPP (Piperazine) Grtz!"
"Toen ik begon te experimenteren met drugs was ik net geen 15 jaar, de eerste drug dat ik uitprobeerde was xtc. Dat heb ik dan een een goed jaar om de zoveel weken (3/4) gedaan zonder al teveel problemen met school en ouders etc.. Maar zoals de meeste onder ons wel weten is er een lange tijd een MDMA crisis geweest, hier toch alleszins in België (Antwerpen). In die tijd zocht ik dus een ''vervangmiddel'' voor de pillen('' goede bedoel ik dan'') die ik nergens meer kon vinden en na een aantal nieuwe mensen te leren kennen heb ik speed ontdekt! De eerste keer vond ik het maar niks, ik was gewoon mezelf en deed hetzelfde als anders maar het was allemaal gewoon wat interessanter & leuker om te doen dus ik dacht stom middel, ik blijf er gewoon hetzelfde van dus waarom het blijven nemen? Maar ik begon het meer en meer te gebruiken na verloop van tijd om dat ik de 'positieve' kanten begon te merken en te zien van speed en na die 1ste keer kwam een 2de keer en een 3de enz.. Toen begon ik het maandelijks/wekelijks te gebruiken (1maand/3weken) af en toe met mijn vriendin die wel eens speed gebruikte op toch wel vrij jonge leeftijd als ik er nu over nadenk! Maar goed, na een paar maanden moest ze onder dwang stoppen van haar ouders & familie omdat ze het door hadden van haar gebruik en ze wilden dat ze er direct me stopte! En dit kon ik niet en ook omdat mijn ouders nog van niets wisten bleef ik maar rustig doorgaan met gebruiken. Dus na een relatie van toch anderhalf jaar zijn we uit elkaar door men gebruik van speed te blijven verderzetten tegen men vriendin haar wil, jammer denk ik dan.. Vanaf toen is het alleen maar verslechterd en wat zich eerst uitte in maandelijks/wekelijks gebruik werd al snel dagelijks gebruik waar ik nu ondertussen toch al 1,5-2 jaar last van heb! Nu ben ik er 18 en ik wil er een einde aan maken maar eerst wil ik zien dat ik het karakter heb om het zonder begeleiding aan te kunnen, als dit niet geval is dan schakel ik over op professionele hulp. Nu eindelijk mijn vraag; heeft er nog iemand handige of nuttige tips die bij eigen ervaring echt hebben geholpen? Ik verwacht dus geen tips die al 100'en keren op internet of weet ik veel waar zijn verschenen en die misschien wel kunnen helpen maar daar ben ik nu niets mee!! Ik wil tips uit eigen persoonlijke ervaringen die echt hebben geholpen, alleen die kunnen me helpen in de strijd tegen deze toch al iets te lang durende verslaving voor mij! Bedankt."
"Carlitos zei: Immo zei: Deze tips staan vast al 100 keer op internet maar, goed gezond eten, veel rusten en probeer een beetje te sporten. Klik om te vergroten... Precies en als je je wat beter voelt ga je gewoon aan je rijbewijs beginnen je bent 18 dus.. Depressief autorijden is wel kut,maar dat papiertje is wel handig als je eenmaal dat hebt. Ben je niet zwaar depressief na al die pep ? Staat al veel over geschreven voor de rest inderaad op internet. Klik om te vergroten... Hmm weet je, kben nogal een positief ingesteld persoon en depressief zijn is iets wat in je hoofd zit en eens het er in zit geraakt het er nog moeilijk uit! Ik zorg er gewoon voor dat ik niet of toch zeker niet lang met zaken bezig ben die me tot een depressie kunnen leiden, het leven is al zo kort dus waarom je eigen rot voelen terwijl je even goed je dagen kan beleven alsof het je laatste zijn op aarde.. Oké als je ''nuchter'' door het leven gaat dan kan je zo niet leven zoals je op de pep doet vind ik, alles alleen willen doen en met niemand meer rekening houden zolang je er zelf maar positief uitkomt en dan is alles goed in de ogen van een dagelijkse pep gebruiker. Je denkt dat je alles toch iets of wat beter weet dan de rest van de mensen dus jah heb je ''weeral een reden meer'' om te blijven gebruiken Ik ga gewoon professionele hulp inschakelen want op dit moment weet ik van mezelf dat ik het karakter er nog ni voor heb om zonder hulp en op eigen kracht te stoppen met gebruiken en er uiteindelijk volledig van verlost te zijn! Als die tijd is aangebroken zijn we weeral een paar jaartjes verder, als de gedachte aan pep helemaal weg is ben ik pas genezen.. Ach jah ik bedank degene die op men vraag hebben geantwoord of toch geprobeerd hebben, dat waardeer ik wel!Ik zou zeggen ; Wish me luck, I'll need it! Grtz!"
"pbwebmaster zei: Goedenacht!! Ik wil even wat delen, ik heb vaak onder invloed van speed of alcohol dat ik plotseling vloeiend in het engels ga denken (ten minste dat lijkt vloeiend dan voor mij) En ik was net aan het schrijven, en ik had echt de drang om dingen in het engels op te schrijven. Ik vind Engels zoiezo al een lekkere taal, maar als ik onder invloed ben dan wil ik Engels lullen!! Ook al kan ik het echt niet goed ofzo Echt heel apart xD Kent iemand dit? Of misschien heeft iemand dit met een andere taal (of als het je moedertaal is natuurlijk, maar dat is niet zo bij mij) M'n vrienden zitten echt hele saaie televisie te kijken, ik wil typen!! Reageer maar nu Klik om te vergroten... Dat ken ik maar al te goed, ik heb het ook hard met het Engels Maar ik vind dat je met de Engelse woorden & klanken beter de nadruk kunt leggen op hetgeen wat je aan het vertellen bent, je kan er echt gevoel in steken als je aan het vertellen bent.. En jaah als je onder de pep zit kan je wel eens een babbelkick hebben en dan wil je alles zo goed & duidelijk mogelijk vertellen en in het Engels gaat dat vele beter dan in het Nederlands vind ik dus misschien komt het daardoor dat dat wel eens voorvalt bij pep gebruikers, ik weet ni..:P Mjaah het is misschien een rare uitleg dat ik er aan geef als je het zo leest hoe ik het hierboven heb gezet maar ik kan het ni anders verwoorden.. Khoop da je een beetje snapt wat ik nu juist bedoel Grtz!"
"Olijfboompje zei: Sublimo zei: Wat een tripreportje... Hoop vage en grappige dingen. :P Wat zijn die fastforwards nu eigenlijk ? Gewoon weer een nieuwe naam voor een pil met een nieuw uiterlijk ? Klik om te vergroten... Bedankt en ja echt bizarre dingen. Hopelijk viel er een beetje door heen te komen haha :P Uuhm fastforwards zijn gewone pillekes met een wat grotere hoeveelheid mdma dan de meeste tot nu toe van wat ik begrijp :P Ik zal linkje geven naar de pil. Ze zijn iig heel erg fijn en zoals je las bezorgen ze wazige shit. :P http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22830 Klik om te vergroten... Die pille zijn té goed! Ze bevatten voor mij persoonlijk iets te veel Mdma, als ik 1tje op heb ben ik echt van de kaart maar wel op een goede manier:P Maar hier noemen ze wel niet fastforwards maar dubbele driehoeken.. Hangt er vanaf hoe je het logo bekijkt natuurlijk Ik kan ze nu al een paar weken krijgen bij iemand en ik hoop dat ze nog een tijdje blijven, ze zijn echt de moeite waard!"