Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Indd, gewoon lekker chillen & 't liefst met een blowtje erbij, muziekje en een fles water Nu ook weer lekker aan 't computeren met me vanzelf kauwende kaken op mijn kaugompje hahah lekkerrrr hooor"
"Dr Gonzo zei: niet zo veel...2 a 3 dagen per maand is voor mij genoeg... Klik om te vergroten... sluit ik me bij aan!"
"pep & skunk kan een heerlijk effect opleveren wat een upper & downer betreft! Ikzelf vind deze combi erg goed! Maar niet bij iedereen slaat het goed aan, ligt aan hoeveelheid pep&skunk uiteraard en niet te vergeten.. In welke emotionele toestand je verkeert. Have fun on your trip."
"Beanhead zei: Nog mensen die gewoon maar blijven blowen onder pep omdat het zo lekker is maar eigenlijk feitelijk niet veel doet ? Klik om te vergroten... gewoon een goeie up & downer bij elkaar, en moet het dan altijd effect geven? :P als ik pep op heb rook ik vooral me blowtjes voor de tasteeeee! ( rook eigenlijk standaard wel 1 of 2 joints per dag dus eigenlijk ook meer een gewoonte aan het worden, wel een slechte majaa je bent jong en je wilt wat)"