#1
Tikken op de spuit en een beetje duwen dat er een beetje uit de spuit komt.
Dan zijn alle luchtbellen weg.
Dan zijn alle luchtbellen weg.
Scary?.. You wanna know what's scary? Mensen die speed injecteren without any info at all.Debris zei:Dit topic is bijna een volledige handleiding hoe je speed moet spuiten.
Kinda scary...
Solidius zei:Scary?.. You wanna know what's scary? Mensen die speed injecteren without any info at all.Debris zei:Dit topic is bijna een volledige handleiding hoe je speed moet spuiten.
Kinda scary...

psychopsychedelic zei:vandaar al die negatieve reactiesgaat nu wel weer beter??
![]()

cronos zei:psychopsychedelic zei:vandaar al die negatieve reactiesgaat nu wel weer beter??
![]()
ja hoor met mij gaat het nu veel beter,deze feiten dateren van zo'n 8 jaren geleden...diegene die mij de schot gaf,zei dat het normaal is voor de eerste keer het braken...maar nooit meer hoor!!!(hij wist niet dat ik daarna naar de kliniek geweest ben,en dat ik bijna een hartstilstand gekregen heb).intussen is ie ook al dood,net als velen die aan de spuit waren,tja het is in feite je eigen leven uitdagen hé...het is wat raar om te zeggen,het is best dat ik de eerste keer slecht gekomen ben,anders was ik misschien verslaafd...niks tegen drugs,maar gebruik met mate
![]()
haha maar je hebt zeker gelijk hoor dat je t met maten moet gebruiken.. maar als een bepaalde dosis amfetamine elke dag jou helpt met concentratie, adhd, socialisatie, contacten leggen(jaja eigenlijk t zelfde), dan is hetnatuurlijk ander verhaal, en weet ook dat het erg moeilijk is na 1 lijn te zeggen dit was mn laatste,, maar als je zoiets zou kunne volhouden, ik gebruik het zeker met de voordelen id eik eruit haal, ik heb adhd en het geeft mij egt een gevoel van zelfvertrouwen wat ik altijd al heb gemist, en een rust in mn kop die ik ook altijd al mis, ook zijn de trekjes zoals met je been tikken (knie op en neer in sneltempo) en altijd iets moete vasthebben in mn hand verdwenen,, wel merk ik gelukkig ook de negatieve dingen dus weer waneer ik te ver ga, jammer dat speed je normen en waarden zo veranderd, en dat het je zo kapot maakt, je lichaam vooral.
haha maar je hebt zeker gelijk hoor dat je t met maten moet gebruiken.. maar als een bepaalde dosis amfetamine elke dag jou helpt met concentratie, adhd, socialisatie, contacten leggen(jaja eigenlijk t zelfde), dan is hetnatuurlijk ander verhaal, en weet ook dat het erg moeilijk is na 1 lijn te zeggen dit was mn laatste,, maar als je zoiets zou kunne volhouden, ik gebruik het zeker met de voordelen id eik eruit haal, ik heb adhd en het geeft mij egt een gevoel van zelfvertrouwen wat ik altijd al heb gemist, en een rust in mn kop die ik ook altijd al mis, ook zijn de trekjes zoals met je been tikken (knie op en neer in sneltempo) en altijd iets moete vasthebben in mn hand verdwenen,, wel merk ik gelukkig ook de negatieve dingen dus weer waneer ik te ver ga, jammer dat speed je normen en waarden zo veranderd, en dat het je zo kapot maakt, je lichaam vooral.
maar tegen die adhd is het alleen chill dat ik wat concentratie meer heb, en de dingen die ik al vermeld heb, maar als je helemaal kapot bent maakt dat allemaal ook niks meer uit:P
ik was dronken en neem tevens medicatie(xanax en fluvoxamine)..
[SF] Safiertje zei:ik was dronken en neem tevens medicatie(xanax en fluvoxamine)..
En dan vind je t raar dat je een hartstilstand krijgt als je een upper gaat spuiten terwijl je al downers (alcohol & benzo's) in je lichaam hebt? Je hart weet dan ook niet meer wat ie moet.. De ene stof laat t sneller gaan en de andere stof maakt t langzamer. Ja heel raar dat je hart er dan mee stopt..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."