#1
waarom spuiten alsje ook je neus kan gebruiken of anders slikken, als je neus en je maag al kapot zijn, waarom zou je dan ook je aderen en je arm verneuken,, snuif die shit gewoon ofzo 


ik was dronken en neem tevens medicatie(xanax en fluvoxamine)..
[SF] Safiertje zei:ik was dronken en neem tevens medicatie(xanax en fluvoxamine)..
En dan vind je t raar dat je een hartstilstand krijgt als je een upper gaat spuiten terwijl je al downers (alcohol & benzo's) in je lichaam hebt? Je hart weet dan ook niet meer wat ie moet.. De ene stof laat t sneller gaan en de andere stof maakt t langzamer. Ja heel raar dat je hart er dan mee stopt..

Angramar Temenos zei:Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het zou zijn om pure MDMA (dus geen sulfaat/HCL), de olie dus, op een steriele en nauwkeurig afgewogen manier te spuiten.. Niet dat ik het zelf ooit zou doen, lijkt me veel te eng en gevaarlijk, maar ik ben toch benieuwd, MDMA slikken geeft al zo'n heerlijk gevoel..
Angramar Temenos zei:Ik zou het alleen doen als ik me een high-tech lab kon veroorloven die de MDMA voor me produceert, en een professioneel arts het bij me deed![]()
tomz0r zei:Als je het slikt krijg je al een klap als het begint te werken. Moet je nagaan als je het spuit. Heftig en niet erg prettig.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."