Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, zijn hier al mensen die speed gespoten hebben? enige tips/ervaringen die je wilt uitdelen?"
"de reden dat ik en mijn vriendin dit topic hebben gestart is omdat we een boek hierover gelezen hebben, "yakuza dochter". we hebben al redelijk veel ervaring met speed, maar werden nu dus nieuwsgierig naar de effecten als je het spuit. een probleem is wel dat het moeilijk is om aan een naald te geraken... ik bedoel, je kan het toch moeilijk zomaar aan de apotheker gaan vragen.. we hebben ook schrik dat we iets fout zouden doen, aangezien we hier totaal geen ervaring mee hebben. het is iets dat we 1 keer willen doen, en zeker geen gewoonte van maken."
"Ja we weten zelf echt wel de gevolgen daarom wilden we iemand zoeken die dat kan dat we erna het sowieso niet meer zelf kunnen doen want zelf spuiten, ik weet niet, kan heel riskant zijn.. En we zouden dit ook eenmalig willen houden, we durven toch zelf geen spuit te zetten dus zelf zullen we het nooit kunnen doen.. Iemand vrijwilliger? en als we niemand vinden zullen we het denk ik toch nooit kunnen proberen"
"Heb een probleempje moet volgende vrijdag bloed laten trekken voor alles te testen, nu ben ik nog onder snelle nog gans fel gwn nachtje door gedaan en wiet gerookt, wnn zou da er uit zijn?"
"Ik voel het meestal redelijk lang als hij goed brand en ook goed is. Het eerste uur is fel, tweede uur ook nog even fel en derde uur is het ni zó fel meer maar als ik stil zit voel ik dat ik nog strak zit en merk het aan de manier waarop ik praat met anderen. Ik voel het tot zo een 6 uur erna toch nog fel ja .."
"Ik zou graag is willen weten of er tegenwoordig nog wel goede te koop zijn... We hebben er omega's gehad een tijd en dat was echt fel gaan, maar nu zijn die er blijkbaar niet meer heeft iemand me gezegd en ik kan nog wel aan pillen geraken, maar die hebben niet meer zo'n sterk effect... Kan dit ook zijn omdat ik eraan gewend raak? want ik heb het op het begin altijd feller gevoeld en nu moet ik telkens meer nemen. Ik wil het terug zo fel voelen als in het begin dan is 1 genoeg. . . . . greetz"
"we nemen nu al bijna 2 jaar pillen, vrij regelmatig, toch wel eens één keer in de maand ofzo, met af en toe een periode van een paar maanden niks. we nemen bijna nooit meer als 2 pillen per keer, maar toen we die omega's hadden was 1 echt genoeg om volledig kwijt te zijn.. lala-land.. maar sinds die omega's er nie meer zijn hebben we dit gevoel dus niet meer zo hard. we hebben geen ervaring met puur MDMA, is dit een poeder of pil? hoe moet je t innemen? en is het veel duurder dan gewone pillen?"
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten -"ik ga een inktvis kopen en die leren op land lopen." -"mijn jeus neukt." -"waar is de pandtasta?" -kerel op tv: "there's something about to happen." m: "there's ALWAYS something about to happen.." -"wow, ge zijt mijn spiegelbeeld.." -"reindeer in headlights." (droog commentaar op enorme faren) -"stel u voor dat al die sneeuw gewoon speed is.." -ik: "drugs!" e: "waar??!" (kijkt verbaasd rond) -"maar het was helemaal geen baby, maar een alien met paarse pupillen. mét wasbordje." -"de hele dag lang mocht ze voelen over de wasbordjes van bold leonidas and his brave 300." -"hete ward en onbereikbare joanna." -"wie epileert hier zijn wenkbrauwen?" (vreemde opmerking na 10 min stilte) -ik: "wat?" e: "hoe?" ik: "wa zei ge?" e: "niks" ik: "huh?" e: "vreemd..." m:"waar?""
"ik spreek echt permanent wartaal.. -tijdens xtc toen ik n vriendin voorbijliep: 'mijn boot roeit sneller dan de jouwe' -'alles bestaat uit rubber' -'kunt gij mij die wix fieten?' -'de deur is gesloten, omdat de stoelen te hard zijn.' -'how! zet die muziek terug op! anders heb ik geen hartslag meer!' -'de kraai haant' (en alle variaties hierop zoals: de haai kraant - dit is echt een uur lang het onderwerp van discussie geweest, en op het einde waren we zo aan t flippen dat we niet meer wisten hoe het nu echt zat, heel onze wereld stond op zn kop :P ) en echt constant dat ik lettergrepen en woorden door elkaar haal.. en natuurlijk het bekende: 'euhm... waar was ik weer over bezig..?' midden in een zin.."
"en ik ben van beringen, Limburg. ik en mijn vriendin eigenlijk hebben dit op de site gezet we weten het nogn iet zeker we weten dat het zeer ernstig is we willen het eenmalig gebruiken en dan ook direct goed en nooit meer ik wil niet met spuiten beginnen!"