#1
ok is goed klaas , ik heb je nooit persoonlijk zwart wilen maken en dat weet je , en nee panassia en zeker die bavo waar ik ooit ook eens zat zijn zeker geen zware programaas , maar opvangertjes en zoethoudertjes ,
En nogmaals ,, ik praat over mijn ervaring en jij over de jouwe , en nee ik heb op deze basis totaal geen zin in discussies hier , wel als mijn verhaal iets kan bij dragen, als ex langdurige gebruiker en ook als een total clean persoon van 56 jaar en al 27 jaar echt clean ,want ook die kant heb ik nu alang weer gezien jij voorlopig nog niet dus , jammer ,,klaar , hopelijk hebben de beginnende gebruiker en meestal jonge mensen hier iets aan , al denk ik het niet ,jij zeker niet jammer .
Maar een ding nog ff ,, als jij jezelf nu al bestempeld als verslaafde voor altijd dan sta je er niet best op , nogmaals goed bedoeld ik zou heel snell maar eens naar de bv emiliehoeve gaan en erst daar eens echt iets proberen ! iets aan jezelf te doen als je het lef hebt en steek die nodeloze energie van hier eens in jezelf . Hier leidt het tot niets and you know it, dat is je angst en ook je angst om altijd/ verslaafd te blijven wat jij dus nu al zeker denkt !? TE WETEN ? HOE DOM TOCH DIE GEDACHTENGANG VAN JE,, ALS jij NOG NOOIT EENS ECHT EEN GOED PROGRAM HEBT PROBEREN TE VOLGEN , DAT GUN IK JE ECHT EN IEDEREEN .
En als laatste weer ,,omdat ik toch steeds reageer? op zoveel ontkenning beter weten in ,op jouw vast niet slecht bedoelde verdraaide feiten enzo , wat je dus weer terug moet spelen? , sjaa mag ik mijn feiten dan even uitleggen alsnog? ook al heb ik hier geen zin in dat welles nietes gebruikersspelletje , snap je ? , maar goed ik hak de knoop zeker door nu ,dit heeft toch geen nut ,al zal je dlaijk weer wat te /MOETEN VERTELLEN/ hebben ,maar ik niet meer en alsnog ,,pak jezelf bij je kont eens en breng je alsnog op een echt intern en goed adres ,,emiliehoeve is ook ok, en ik respecteer je wel , waarom niet? ik ken je nauwelijks en vind het voor niemand ok dat ze verslaafd zijn , weet wat het is ,heb zoveel ellende gezien en meegemaakt , hele families naar de klote enzovv,,en vooral heel veel jonge levens ,,erg genoeg allemaal ,het ga je goed ,meer kan ik niet zeggen ,,,
groet van aad
En nogmaals ,, ik praat over mijn ervaring en jij over de jouwe , en nee ik heb op deze basis totaal geen zin in discussies hier , wel als mijn verhaal iets kan bij dragen, als ex langdurige gebruiker en ook als een total clean persoon van 56 jaar en al 27 jaar echt clean ,want ook die kant heb ik nu alang weer gezien jij voorlopig nog niet dus , jammer ,,klaar , hopelijk hebben de beginnende gebruiker en meestal jonge mensen hier iets aan , al denk ik het niet ,jij zeker niet jammer .
Maar een ding nog ff ,, als jij jezelf nu al bestempeld als verslaafde voor altijd dan sta je er niet best op , nogmaals goed bedoeld ik zou heel snell maar eens naar de bv emiliehoeve gaan en erst daar eens echt iets proberen ! iets aan jezelf te doen als je het lef hebt en steek die nodeloze energie van hier eens in jezelf . Hier leidt het tot niets and you know it, dat is je angst en ook je angst om altijd/ verslaafd te blijven wat jij dus nu al zeker denkt !? TE WETEN ? HOE DOM TOCH DIE GEDACHTENGANG VAN JE,, ALS jij NOG NOOIT EENS ECHT EEN GOED PROGRAM HEBT PROBEREN TE VOLGEN , DAT GUN IK JE ECHT EN IEDEREEN .
En als laatste weer ,,omdat ik toch steeds reageer? op zoveel ontkenning beter weten in ,op jouw vast niet slecht bedoelde verdraaide feiten enzo , wat je dus weer terug moet spelen? , sjaa mag ik mijn feiten dan even uitleggen alsnog? ook al heb ik hier geen zin in dat welles nietes gebruikersspelletje , snap je ? , maar goed ik hak de knoop zeker door nu ,dit heeft toch geen nut ,al zal je dlaijk weer wat te /MOETEN VERTELLEN/ hebben ,maar ik niet meer en alsnog ,,pak jezelf bij je kont eens en breng je alsnog op een echt intern en goed adres ,,emiliehoeve is ook ok, en ik respecteer je wel , waarom niet? ik ken je nauwelijks en vind het voor niemand ok dat ze verslaafd zijn , weet wat het is ,heb zoveel ellende gezien en meegemaakt , hele families naar de klote enzovv,,en vooral heel veel jonge levens ,,erg genoeg allemaal ,het ga je goed ,meer kan ik niet zeggen ,,,
groet van aad


,,,
, B(l)o