Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed spuiten

speed spuiten

157 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok is goed klaas , ik heb je nooit persoonlijk zwart wilen maken en dat weet je , en nee panassia en zeker die bavo waar ik ooit ook eens zat zijn zeker geen zware programaas , maar opvangertjes en zoethoudertjes ,
En nogmaals ,, ik praat over mijn ervaring en jij over de jouwe , en nee ik heb op deze basis totaal geen zin in discussies hier , wel als mijn verhaal iets kan bij dragen, als ex langdurige gebruiker en ook als een total clean persoon van 56 jaar en al 27 jaar echt clean ,want ook die kant heb ik nu alang weer gezien jij voorlopig nog niet dus , jammer ,,klaar , hopelijk hebben de beginnende gebruiker en meestal jonge mensen hier iets aan , al denk ik het niet ,jij zeker niet jammer .

Maar een ding nog ff ,, als jij jezelf nu al bestempeld als verslaafde voor altijd dan sta je er niet best op , nogmaals goed bedoeld ik zou heel snell maar eens naar de bv emiliehoeve gaan en erst daar eens echt iets proberen ! iets aan jezelf te doen als je het lef hebt en steek die nodeloze energie van hier eens in jezelf . Hier leidt het tot niets and you know it, dat is je angst en ook je angst om altijd/ verslaafd te blijven wat jij dus nu al zeker denkt !? TE WETEN ? HOE DOM TOCH DIE GEDACHTENGANG VAN JE,, ALS jij NOG NOOIT EENS ECHT EEN GOED PROGRAM HEBT PROBEREN TE VOLGEN , DAT GUN IK JE ECHT EN IEDEREEN .

En als laatste weer ,,omdat ik toch steeds reageer? op zoveel ontkenning beter weten in ,op jouw vast niet slecht bedoelde verdraaide feiten enzo , wat je dus weer terug moet spelen? , sjaa mag ik mijn feiten dan even uitleggen alsnog? ook al heb ik hier geen zin in dat welles nietes gebruikersspelletje , snap je ? , maar goed ik hak de knoop zeker door nu ,dit heeft toch geen nut ,al zal je dlaijk weer wat te /MOETEN VERTELLEN/ hebben ,maar ik niet meer en alsnog ,,pak jezelf bij je kont eens en breng je alsnog op een echt intern en goed adres ,,emiliehoeve is ook ok, en ik respecteer je wel , waarom niet? ik ken je nauwelijks en vind het voor niemand ok dat ze verslaafd zijn , weet wat het is ,heb zoveel ellende gezien en meegemaakt , hele families naar de klote enzovv,,en vooral heel veel jonge levens ,,erg genoeg allemaal ,het ga je goed ,meer kan ik niet zeggen ,,,
groet van aad
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duidelijker kan ik m'n boodschap niet brengen, die helaas niet overkomt.
Emilihoeve zal ik maar dan duidelijk neer zetten,
daar ben ik al geweest.

Ik weet hoe het is op de parnassia bavo groep in monster,
heb er juist heel veel geleerd en goede kennissen opgebouwd die mij tot de dag van vandaag steunen. En de gedachtegang is voor mij wel juist, niet voor iedereen werkt 1 juiste manier, ik blijf verslaafd; iedere keer wanneer ik gestopt was maar na tijden weer 1 jointje rookte ging het weer fout. Ik wil wel nog blijven blowen, ook al is het eens in het jaar, dat geef ik niet op.
Klinkt junkie, verslaafd en zwak, maar dit is de weg die ik bewandel Mijn weg die me zal brengen waar ik wil. En ik wil niet de junkie zijn of worden, de drijfkracht in me is erg groot en dat heb ik in mijn leven al veel te veel bewezen (niet dat ik me wou bewijzen, even terzijde).
De persoon die ik was, die kon omgaan met middelen word ik weer.
Ik kan een goed leven leiden, geen last hebben van afhankelijkheid (afhankelijkheid is er dan wel, maar zal geen last bezorgen) en goed functioneren en aanpassen in de maatschappij. Ik wéét hoe het moet, alleen de uitvoering moet nog aan de werkt worden en kan altijd verbeteren.
Ik wou dit even kwijt, om misschien duidelijkheid te scheppen in mijn denkwijze en/of argumentatie.

Discussie is voor mij dan ook over,
en kennelijk (zonder verwijten hoor, ik blijf vriendelijk) voor jou ook.

Laten we dit zoals je zei afsluiten,
in ieder geval echt bedankt dat je medeleven toont op een voor mij oprecht overkomende manier wat ik niet heel vaak zie hier (niet >heel< vaak op even duidelijk te zijn voor de overige members) en dat vind ik ook echt tof. 27 jaar clean, echt een hele knappe prestatie en dat verleden omzet in creativiteit een manier, al drum ik dan niet maar schrijf ik, ook gebruik en erg goed werkt.

'k Ben nu helemaal kapot door een lopende verhuizing en bijkomende werkzaamheden,
vandaag 13 uur bijna nonstop bezig geweest waar ik zo van kan genieten...werken is lekker en geeft me een soort van vrijheid in m'n hoofd.

Bedankt en ik zal je vast nog wel zien in andere subfora op een andere manier.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aaddrum je probeert mensen te waarschuwen vanuit jouw eigen ervaring, niet met wetenschappelijke feitjes. Jammer dat je hier tegen een muur oploopt, want mensen die willen gebruiken, zullen wat je zegt proberen te weerleggen, om hun eigen gebruik goed te praten. Ik zou precies hetzelfde doen. :wink: want ook ik vind dat recreatief gebruik niet meteen veroordeeld moet worden, ook al weet ik dat de stap naar verslaving of flinke hersenschade makkelijk gemaakt is. Maar misschien dat er toch iemand iets heeft aan je verhaal. Ik weet iig dat ik door verhalen als het jouwe altijd VER van basecoke/heroine/meth zal blijven.

Ik moet zeggen dat ik ook mensen ken die een psychose hebben ontwikkeld na het gebruik van maar 1 keer lsd en zelfs de diagnose schizofrenie hebben gekregen, omdat ze daarna NOOIT meer normaal hebben kunnen functioneren. Nu kan je daar tegen inbrengen dat ze misschien ook wel een psychose hadden gekregen zonder gebruik, maar het is wel een trigger en zonder trigger had die psychose wel uit kunnen blijven. Ik ben zelf erg benieuwd naar lsd, maar om dit soort verhalen ben ik er wel bang voor. Weet jij of je aanleg tot psychoses hebt? Weet je zeker dat je dat niet hebt? Ik ben iig blij dat ik weet dat het ook mis kan gaan, zodat ik goed voor mezelf kan afwegen of ik het risico wil nemen of niet.

Nou ja hoe dan ook ik vind dat zowel de voor als de nadelen van drugs op dit forum een plekje verdienen dus zowel het verhaal van aadrum en ook de argumenten van klaas.
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#4
OK Klaas , ik dacht gelezen te hebben, dat je wel bij parnassia en bavo onder behandeling was geweest en de emiliehoeve wel kent , maar je zei het zo volgens mij ,dat je niet op de hoeve was geweest voor langere tijd ofzo , en DAT ,,(gezien steeds jouw terugval dus ) zou wel eens het beste ook voor jou kunnen zijn gewoon 1 jaar er helemaal tussen uit echt ,om aan je EMOTIES TE WERKEN , nieuwe dingen weer aan te leren what ever .

Dit was na al die slappe eerdere meet programmaatjuhs ,uiteindelijk ,zelfs voor die opgegeven shotter met zn 200 mg meet alleen al per dag ,,plus niet te weinig de rest erbij nog , toch het beste gebleken ever ,om in een pittige structuur ( waar ik vroeger ook niks van moest hebben , beetje gaan stampen en slaan met honkbalknuppel groepsencounters enzo , vonden de zware shotters toen erg minnetjuhs lachuhn enzo ,,,op die hoeve ,jajajaj ik heb het geweten alsnog toen ik niet meer kon op laatst , maar was wel mn redding .

Daarom ben ik uit dankbaarheid en hel veel mooie herinneringen ook ,op hyves een groepshyve gaan opzetten voor ex bewoners/staf van die Tg waar ik ook gezeten hebt toen( die commune is opgehouden te bestaan half 90 tiger jaren , jammer ), ik kon er niks meer over vinden op de pc en zag via via dat meer oud bewoners er naar op zoek waren ,vandaar mijn iniatief . Binnen kort gaan we een reunie houden met jamband erbij , Ik ben erg trots op deze hyves ,heb al veel ouwe peers die op zoek waren naar elkaar over 25 jaar commune en uit alle periodes weer bij elkaar gebracht dus ,,zelfs kids van de kidsafd van toen die we ook daar hadden van verslaafde ouders ,,hebben weer ouders , vrienden enzo , weer gevonden na 20 jaar weer zelfs,dat vind ik te gek nu .
Maar nogmaals ,door echte "'groepsencounters "te gaan doen ,te mediteren ,enzov,, wat alleen in veilige setting op een tg als de emilieve bv kan ,,( dit heeft mij na heel veel geknok uiteindelijk ook erdoor geholpen ) en zal je daar zal echt met de billen bloot moeten , alle ouwe troep, shit , pijn enzov er uit moeten gooien je kent het wel waarschijnlijk dan, wat ik bedoel ) , is misschien voor jouw ook de enige weg op lange termijn ,,maar goed wat ik al eerder zei , ieder zal zijn of haar weg moeten gaan , maar wel hopelijk voordat het te laat is en dat is het meestal helaas,,en dat bedoel ik nu .
Jongen het ga je goed verder en iedereen hier , maar ik ben nog aan het herstellen van een 3 maandelijkse zware en gvd mislukte kuur voor de hepatitus c, moet nu op nieuw medicijn wachten in 2010 met ipv nu nog 50 % 75 %kans dan op genezing .Kan nu nog 2 a 3 mnd duren eer het gif van de kuur er uit is ben zeer moe nog . En voorlopig staat mn professionele drumcarriere al 10 jaar op laag pitje wat zoveel betekent voor mij , maar helas ook dat was nog een latent kadootjuh uit die tijd , sja eigen schuld toch echt dikke bult maar doet heel pijn moet eerst op 2010 wacheten , voor nieuw middel dus schiet lekker op , maar blijf optimist tot in de kist ,zei mn grootvader zaliger altijd ook jajahaha.

All the best alsnog ,,, groet van Aad :rockband: :rock:
Oom Klaas zei:
Duidelijker kan ik m'n boodschap niet brengen, die helaas niet overkomt.
Emilihoeve zal ik maar dan duidelijk neer zetten,
daar ben ik al geweest.

Ik weet hoe het is op de parnassia bavo groep in monster,
heb er juist heel veel geleerd en goede kennissen opgebouwd die mij tot de dag van vandaag steunen. En de gedachtegang is voor mij wel juist, niet voor iedereen werkt 1 juiste manier, ik blijf verslaafd; iedere keer wanneer ik gestopt was maar na tijden weer 1 jointje rookte ging het weer fout. Ik wil wel nog blijven blowen, ook al is het eens in het jaar, dat geef ik niet op.
Klinkt junkie, verslaafd en zwak, maar dit is de weg die ik bewandel Mijn weg die me zal brengen waar ik wil. En ik wil niet de junkie zijn of worden, de drijfkracht in me is erg groot en dat heb ik in mijn leven al veel te veel bewezen (niet dat ik me wou bewijzen, even terzijde).
De persoon die ik was, die kon omgaan met middelen word ik weer.
Ik kan een goed leven leiden, geen last hebben van afhankelijkheid (afhankelijkheid is er dan wel, maar zal geen last bezorgen) en goed functioneren en aanpassen in de maatschappij. Ik wéét hoe het moet, alleen de uitvoering moet nog aan de werkt worden en kan altijd verbeteren.
Ik wou dit even kwijt, om misschien duidelijkheid te scheppen in mijn denkwijze en/of argumentatie.

Discussie is voor mij dan ook over,
en kennelijk (zonder verwijten hoor, ik blijf vriendelijk) voor jou ook.

Laten we dit zoals je zei afsluiten,
in ieder geval echt bedankt dat je medeleven toont op een voor mij oprecht overkomende manier wat ik niet heel vaak zie hier (niet >heel< vaak op even duidelijk te zijn voor de overige members) en dat vind ik ook echt tof. 27 jaar clean, echt een hele knappe prestatie en dat verleden omzet in creativiteit een manier, al drum ik dan niet maar schrijf ik, ook gebruik en erg goed werkt.

'k Ben nu helemaal kapot door een lopende verhuizing en bijkomende werkzaamheden,
vandaag 13 uur bijna nonstop bezig geweest waar ik zo van kan genieten...werken is lekker en geeft me een soort van vrijheid in m'n hoofd.

Bedankt en ik zal je vast nog wel zien in andere subfora op een andere manier.
Klik om te vergroten...
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#5
aaddrum zei:
hee elf , een ding Dont ,,,speel niet met lsd , dit zijn al helemaal geen snoepjes ,mijn eerste keer , was ook wel zeer sterke lsd dan,,nooit meer zo sterk gehad , maar toch , was gelijk mn eerste badtrip, dacht echt mesjokke werd , wilde over het water lopen vant haventjuh hebben ze me tegen kenne houden bijtijds , dacht zeker jesus was pff nounou , en tot overmaat van ramp gaf een halve zool nog f eerste klas dikke toeter van de beste schimmel afghaan er over heen pff, ik weet nog steeds niet hoe ik van dorddrecht naar rotterdam met de trein weer bent thuis gekomen , echt bloedlink dus , doe het gewoon niet man.
Ik was op een paar hele lichte trips erna nog ,gelijk genezen .
En ja, in een inrichting werd iemand met een totale flip binnen gebracht van elles ,sloeg alleen nog maar wartaal uit en kwam nooit meer goed ,,volgens psycholoog en dat was een hele bekende grote drugsman ,tot in de states toe .
Dus echt aanleg voor schizofrenie what ever ,hoeft niet aanwezig al geweest te zijn , dus kijk uit , ga andere gezonde kicks zoeken ga drummen haha jaja gitaar spelen ofzo ,zeilen , wat ik nu doe , lekker betje ketsen enzoo,haha das zo lekkel , kan geen trippie tegen op haha eg nie. .

Nou was mijn mening weer en ja ,wat heet onderbouwde feitjuhs ? Als ik over 15 jaar in de grootste sien hebt gezien met alle soorten dope , en puur uit eigen ervaring en van mezlef ook gezien hebt wat dope toen met mensen deed en bijna niemand leeft meer uit die tijd ,,,tsjaaaa,,, en zag wat lsd bv ook deed ( zie boven) en goede maat van me in badtrip door de ramen sprong voor de ogen van zn ouders , en nu rest kan uit zitten in rolstoel en weet zo meer storie s , ja hoe onderbouwd wil je het hebben dan? wat zijn dan echte feiten wel niet ? zeker ibt allerlei dope? niemand weet feitelijk wat elke dope afzonderlijk wetenscappelijk precies kan doen met zoveel verschillende mensen en zielen , veels te complex voor ook duss ?,, blijft niet veel over dus dan mijn ervarinegn en die zijn niet erg leuk dikwijls geloof me ,,maar allemaal wel gebeurd helaas,,,ik ben haast de enige overlevende nog uit de 1967 /82 sien ....

quote Bolea

Sorry Aaddrum,persoonlijk vind ik dat je nu wel iets te ver gaat...ik ben volledig akkoord dat speed spuiten verkeerd is,maar nu vind je ook LSD niet kunnen ...what' next?Zo kan je wel iedere drug afkeuren hé!!!
kijk je hebt ook drugs gebruikt vroeger, jammer genoeg ben je er verslaafd aan geraakt...maar beweer nou niet dat je het niet leuk vond destijds hé!!!
mijn vader heeft dat ook al soorten drugs gebruikt vroeger(hij rookt enkel nog eens sporadisch een joint),maar hij beklaagt het niet dat hij eens een snuif pep gedaan heeft...of eens Lsd genomen heeft.
Waren de oudere mensen allemaal zoals mijn vader,want zoals hijzelf zegt...Als je jeugddromen uiteindelijk niet hebt kunnen waarmaken. Daar moet je dan mee leren leven, en er het beste van maken. Als je blijft jammeren en je blijft wentelen in je zelfbeklag, dan maak je alles alleen maar erger.
Klik om te vergroten...
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi blolea ,
Ik gaf iemand die iets over lsd vroeg alleen mijn mening wat lsd kan doen gewoon , genoeg van gezien ook , maar goed dat zijn mijn ervaringen ik geef alleen die weer , meer niet ,
en nee de eerste jaren van mijn gebruik waren tuurlijk erg lekkel ook , maar helaas na jaren dus niet meer , en ja de 10 eerste jaren dat ik clean was nam ik ook af en toe een klein blowtjuh alleen de weekends soms en soms ook om de weken ,maanden of jaren niet , das wat anders , en nu ook geen blow meer laatst e 17 jaar voor mn longen , heb copd =benauwd .
En ik zelfbeklag ? ben al 27 clean, kwam hier trouwens per toeval terecht want heb hier sowieso niets te zoeken . Maar door die verheerleking hier van veel troep ook nog , en vooral zeer slechte en levensgevaarlijke adviezen ?geven ,,heb ik hier goed bedoeld aardig wat afgetypeld ,maar is nu zeker laatste keer geweest ook , want ik weet dat je toch tegen muren oploopt, was zelf vroeger ook lekker eigenwijs op die leeftijdjuhs ,zo gaat dat dan ,,, maar doe jullie voordeel ermee of niet ,
het beste allemaal ,,Aad
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
aaddrum zei:
heb ik hier goed bedoeld aardig wat afgetypeld ,maar is nu zeker laatste keer geweest ook , ,,Aad
Klik om te vergroten...

Wedden van niet? :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damn, alsof 't stokje word overgedragen...
Ik hou me hier verder buiten, heb 't afgesloten met aad op een goede manier.

Nu allemaal weer lekker verdergaan en ik ga me weer de klote werken,
woehoee verfdampen 4 life :kots:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#9
aaddrum zei:
Hoi blolea ,
Ik gaf iemand die iets over lsd vroeg alleen mijn mening wat lsd kan doen gewoon , genoeg van gezien ook , maar goed dat zijn mijn ervaringen ik geef alleen die weer , meer niet ,
en nee de eerste jaren van mijn gebruik waren tuurlijk erg lekkel ook , maar helaas na jaren dus niet meer , en ja de 10 eerste jaren dat ik clean was nam ik ook af en toe een klein blowtjuh alleen de weekends soms en soms ook om de weken ,maanden of jaren niet , das wat anders , en nu ook geen blow meer laatst e 17 jaar voor mn longen , heb copd =benauwd .
En ik zelfbeklag ? ben al 27 clean, kwam hier trouwens per toeval terecht want heb hier sowieso niets te zoeken . Maar door die verheerleking hier van veel troep ook nog , en vooral zeer slechte en levensgevaarlijke adviezen ?geven ,,heb ik hier goed bedoeld aardig wat afgetypeld ,maar is nu zeker laatste keer geweest ook , want ik weet dat je toch tegen muren oploopt, was zelf vroeger ook lekker eigenwijs op die leeftijdjuhs ,zo gaat dat dan ,,, maar doe jullie voordeel ermee of niet ,
het beste allemaal ,,Aad
Klik om te vergroten...

Jammer dat je een discussie uit de weg gaat Aaddrum :(
Jij:Maar door die verheerleking hier van veel troep ook nog....
Ik:beslist niet iedereen verheerlijkt drugs hier hoor,in verschillende andere topics zijn er zowel pro's en contra's.(ook LSD krijgt het hard te verduren hoor,ik merk dat heel wat mensen hier het niet durven nemen door de negatieve reacties ervan,dus danzij hier blijven personen van LSD af hé)
kijk ik ben hier ook nog maar pas een paar maanden en ik vind het nuttig dat dit forum bestaat...als je de moeite neemt zit er hier wel leerzame topics over drugs zowel positief als negatief,vooral de negatieve blijven mij bij...voorbeeld een drugs zoals mccp en ghb krijgt heel veel negatieve reacties,dus ik denk wel dat de meeste mensen(zoals ik)dankzij dit forum...deze drugs nooit zullen gebruiken.

Ook heel belangerijk,dit forum bestaat sinds 2005(als je eens je verveelt,lees eens vanaf 2005,lol :wink: )...we zijn nu Anno 2009,heeellllllllllll veeeeellllllllll leden zijn allang gestopt met drugs,het levende bewijs dus dat voor heeellllllll veeeeelllllllllll peronen drugs slecht periodiek is!!!
:wink: :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
omg :grin:
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoi Bolea,

nou ok dan, benk toch nog even dan , als dat zo is wat jij zegt , van periodieke gebruik enzo , en dan stoppen , nou prima toch ?

ik zal over 1 jaar ofzo ens f terug komen for cuntreule ,, jahahaha

maar als er dan nog van die levensgevaarlijke adviezen staan ,,nou dan uhhh,,, kennen die :tearsofjoy: hoor hee ,,,, :smilingimp: haha ,

zou zeggen , all the best for you all en wie weet ooit nog eens tot horens :wave:
groet van ome Aadje :rockband: :rock:
c
cityboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
een oude maat van mij spoot ook altijd zijn speed en bruin.
hij is nu 25 jaar en heeft keelkanker denk wel dat dit verband heeft met elkaar..
grt
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok verder veel geluk in het leven!!!!
leve provo's en hippies :hearteyes:
En natuurlijk de woodstockgeneration :rolleyes: :hearteyes: :rockband: :wink: :wave:
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#14
okee dan ,

and remember " MAKE LOVE NOT WAR " :wink:

jeweettoch,,,, PIECE MEN :stoned: ,,, :grin:
jajahaha :rockband: de ouwe drummerd ,, :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je weet niet meer wat je hiervan moet zeggen he,
behalve omg :P

En nu allemaal keihard neuken in plaats van drugs gebruiken,
uiteraard veilig anders hebben we straks veel te veel mensen.
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Je weet niet meer wat je hiervan moet zeggen he,
behalve omg :P

En nu allemaal keihard neuken in plaats van drugs gebruiken,
uiteraard veilig anders hebben we straks veel te veel mensen.
Klik om te vergroten...

hahah Klasie , kont f nie laten hee??,,,
maar gewoon keihard is het lekkerste stoten en zonder ook hoorr,,, :stoned: :rolleyes:
want tja ,,teveel peopels weer komen ,,,,,JA DAN , magguhzen ze weer beetje extra zwaar ant gaszz , ja dan wel haha trekt vanzellufffv weer beetje gelijk ,,,oo :tearsofjoy:

hoop wel duidelijk is,, dit geintjuhhhh is hee??/ :tearsofjoy:
en nou benk eg weg voor zeker 1 jaar haha :rockband: :rock:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#17
aaddrum zei:
Oom Klaas zei:
Je weet niet meer wat je hiervan moet zeggen he,
behalve omg :P

En nu allemaal keihard neuken in plaats van drugs gebruiken,
uiteraard veilig anders hebben we straks veel te veel mensen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

hahah Klasie , kont f nie laten hee??,,,
maar gewoon keihard is het lekkerste stoten en zonder ook hoorr,,, :stoned: :rolleyes:
want tja ,,teveel peopels weer komen ,,,,,JA DAN , magguhzen ze weer beetje extra zwaar ant gaszz , ja dan wel haha trekt vanzellufffv weer beetje gelijk ,,,oo :tearsofjoy:

hoop wel duidelijk is,, dit geintjuhhhh is hee??/ :tearsofjoy:
en nou benk eg weg voor zeker 1 jaar haha :rockband: :rock:][/quote]
[/quote]Bolea
en nou ben gek weg voor zeker 1 jaar , haha
Toch cool en grappig hé de hippies :rock: :rockband:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
aaddrum zei:
Oom Klaas zei:
Je weet niet meer wat je hiervan moet zeggen he,
behalve omg :P

En nu allemaal keihard neuken in plaats van drugs gebruiken,
uiteraard veilig anders hebben we straks veel te veel mensen.
Klik om te vergroten...

hahah Klasie , kont f nie laten hee??,,,
maar gewoon keihard is het lekkerste stoten en zonder ook hoorr,,, :stoned: :rolleyes:
want tja ,,teveel peopels weer komen ,,,,,JA DAN , magguhzen ze weer beetje extra zwaar ant gaszz , ja dan wel haha trekt vanzellufffv weer beetje gelijk ,,,oo :tearsofjoy:

hoop wel duidelijk is,, dit geintjuhhhh is hee??/ :tearsofjoy:
en nou benk eg weg voor zeker 1 jaar haha :rockband: :rock:
Klik om te vergroten...

Eh, wat? Ik snap er, na drie keer lezen, nog steeds helemaal niets van... :confused:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij drumt 'ie dan op zijn keyboard, want ik kan er werkelijk waar geen touw aan vastknopen.. :')
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha nein herrr Batemannss,, ,, this is alonuh voor de zeeeerrr langdurige en ervaren users here ( zie bovenstaande 16 a 4tjuhs ) :wink:
zoals oom Klasie :beer: :xtc: , B(l)o :stoned: (ellis)lea and me :rockband:

oja , ik was al wegguhhh :wave: :stoned: : :) )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."