#1
Bolea zei:Heb jij soms ghb binnen?,want je lacht letterlijk jezelf uit man...ghb met alcohol vergelijken...dat is appels met peren vergelijken,van een hypocriet gesproken![]()
![]()
ik verslaafd aan alcohol?ik ben al tipsie van 7 stuks!!!
Ik vergelijk toch geen ghb met alcohol?
Ik zeg alleen dat ik het nogal verslaafd vind klinken als je
dat zegt als reden om nog te roken en drinken.ik wil toch nog een beetje gezelligheid in mijn leven.
En wat ik bedoel is zeggen dat ghb gif is en hoe slecht het wel niet is,
maar ondertussen wel alcohol gebruiken (gif) en nicotine (gif, een zeeeer sterke zelfs).
Dat vind ik zelf nogal hypocriet, tuurlijk is ghb gevaarlijk maar alcohol net zo goed.
Ik zal trouwens nooit zeggen dat ghb niet slecht is, of minder slecht dan alcohol.
BTW:
Zullen we eens gaan opzoeken hoeveel er al dood zijn gegaan aan alcohol in 2008?^Ja die GHB is inderdaad vergif,ook tevens in het nieuws gekomen trouwens hier in belgië.
Een wat oudere vrouw(ik schat 40 jaar),was ervan in coma geraakt...een tweede coma kan haar de dood kosten.tja hier zitten er inderdaad op DF die ondanks GHB-doden,het nog steeds nemen...versta ik absoluut niet.
En toch neem je het nog, snap je nu wat ik bedoel met hypocriet?
En nu vergelijk ik ghb niet met alcohol, maar ik vergelijk je uitspraken..niet de stoffen.


,biertje
, klein blowtje
te nemen alst dan toch moet ,,maarrr wel bewust en het ook gewoon alst moet , je het een maand of een jaar ofzo kan laten staan, zeg maar wat , dus niet te nemen omdat de drang er ernstig is ofzo , en voor de rest ,,,er zijn zoveel gezonde kicks en leuke dingen , echt heus hoor ,, beste kijkbuiskindertjuhs jajajhahah ,,,,
ik drum