Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

179 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Detective Berbatov :tearsofjoy: .
B

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
Berbatov
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Xeloc zei:
Detective Berbatov :tearsofjoy: .
Klik om te vergroten...

Ik herinner me dat bericht nog wel ja. Het was namelijk tegen mij bedoeld.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Berbatov zei:
J0rrit zei:
Flameon zei:
hoelang heb jij gebruikt jorrit?
Ik gelukkig nooit, maar ik ken via mijn werk helaas heel erg veel mensen die wel aan de heroine verslaafd zijn
Klik om te vergroten...

Stuk of 6 keer ofzo denk ik...
Klik om te vergroten...

J0rrit zei:
Je houdt jezelf voor de gek kerel. Waarom laat je het niet gewoon met rust? Ik heb 3 keer heroine gerookt en 1 keer gesnoven ( 3 jaar geleden ) en heb het erna nooit meer gedaan. Heb dat van te voren ook gezegd, en heb m eraan gehouden, jij kon dit blijkbaar niet, LOSER
Klik om te vergroten...

Tja...
Klik om te vergroten...


ouch.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Berbatov zei:
Dit soort reacties zijn precies waarom ik niks meer met jullie deel. Gelukkig kan ik er wel om lachen.
Klik om te vergroten...

Berbatov zei:
Shotje zetten en wegdromen.
Klik om te vergroten...


Gelukkig kun je er zelf om lachen.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Chris Pontius zei:
Berbatov zei:
Dit soort reacties zijn precies waarom ik niks meer met jullie deel. Gelukkig kan ik er wel om lachen.
Klik om te vergroten...

Berbatov zei:
Shotje zetten en wegdromen.
Klik om te vergroten...


Gelukkig kun je er zelf om lachen.
Klik om te vergroten...

ouch haha
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Robinnl zei:
Heel erg informatief en goed geschreven. Ik merk op dat je er verstandig mee bent omgegaan.

Bedankt.

Dit bevestigd maar weer eens dat het een killer is en dat ik er ook nooit aan zal gaan.
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin:

Atropa zei:
Ten eerste wordt je helemaal niet warm van een afkick maar juist klam, koud met gewrichtspijn en darmen die op slot zitten. Ten tweede geeft heroïne helemaal geen afkick .
Klik om te vergroten...

Ik weet onderhand al lang dat het geen afkick was, dat staat denk ik ook wel ergens vermeldt tussen alle comments.

Maar dat warme gevoel waarvan ik zo ontzettend moest zweten, kan dat wel bij een eerste keer heroïne ?
Het was namelijk niet echt normaal, ik kwam net terug van de nachtwinkel, was nog geen 5 min. binnen en toen begon dat.

Pammer zei:
Wow Sublimo, knap stukje tekst.
Ik had al een hele tijd echt de vraag hoe heroine is en of je dan echt na 1x gebruik verslaafd geraakt... Het maakte me nieuwsgierig maar ook een rede dat ik er niet aan dacht om het te proberen. Maar toch is mijn nieuwsgierigheid te groot dus begon ik onlangs te twijfelen.
Nu heb ik dit reportje gelezen en ik heb er gemengde gevoelens bij. Namelijk mijn nieuwsgierigheid is vergroot; maar ik merk dat het zeer verslavend is en ik kan me inkomen dat jij sterk in je schoenen staat om na 1x gebruik niet overgenomen te worden en daar ben ik misschien iets kwetsbaarder voor dus daarom dat ik het misschien toch niet overweeg te proberen...
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin:

En wat betreft de rest wat je schreef, daar hebben we het nog wel eens over. :wink:

Balance zei:
Zijn er misschien nog meer mensen die hun ervaringen van de eerste keer heroine willen delen?

Het lijkt mij niet onmogelijk dat de afkick deels kwam omdat Sublimo hem had verwacht (soort placebo effect dus)...
Klik om te vergroten...

Die mogelijkheid is er inderdaad. :)

Fresh zei:
Leuk deze post dus tegen te komen en dit even gelezen te hebben :) Goed en relatief veilig gedaan! :wink:
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin:

J0rrit zei:
Ik vind het allemaal wel meevallen man, snap die ophef over heroine niet zo goed eigenlijk. Voor mij was het iig niet echt heel verslavend,

greets
Klik om te vergroten...

Ik begrijp je wel, maar toch vind ik wat "ophef" hierbij absoluut niet slecht. Dit is geen substantie waar je over kunt praten alsof het niks voorstelt.

electergie zei:
goede report, een duidelijke beeld geschept
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Dat te hete gevoel dat je moet zweten krijg ik van alle sterke opiaten :openmouth:. Ik denk dat dat juist veel voorkomt als je niet regelmatig gebruikt. Oxycodone, morphone, morfine, ik krijg er altijd wel eens zo'n hot flash van die echt erg onprettig is.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Heb je eigenlijk wel eens andere opiaten gehad? Hoe zijn die vergeleken met hero?
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Het probleem wat ik hier lees is-De meeste verwachten na 1-x iets te verwachten wat je ziet in films of leest in een boek.Zo werkt die dope niet.Juist niet!! Na een keer speed,coke,basen.Ja dat merk je direct.Maar na 1-keer chinezen merk je niet veel.En daar schuilt juist het gevaar in.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Angramar Temenos zei:
Dat te hete gevoel dat je moet zweten krijg ik van alle sterke opiaten :openmouth:. Ik denk dat dat juist veel voorkomt als je niet regelmatig gebruikt. Oxycodone, morphone, morfine, ik krijg er altijd wel eens zo'n hot flash van die echt erg onprettig is.
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin:

Dat verklaard een hoop.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Ik neem aan dat dit juist weggaat als je regelmatig gebruikt en tolerantie/verslaving opbouwt. Ik heb nooit vaker dan eens in de zoveel maanden opiaten gebruikt, en ik heb het elke keer weer ergens tijdens de ervaring (een trip kan ik het niet echt noemen). Meestal gepaard met aanvallen van hevige jeuk en mogelijk misselijkheid.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Ik heb inderdaad even lichtjes jeuk gehad en die misselijkheid heb ik ook ervaren.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Wees der wel voorzichtig mee he, het blijven zwaar verslavende middelen :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Dankje, dat weet ik. :)

Het zou ook alleen maar experimenteel zijn, ik weet er niet zo veel van af, weet wel dat je erg moet uitkijken met de dosissen van veel.

Maar van iets gelijk codeïne heb ik ook niet echt iets positiefs gehoord, en neem dan morfine, dat is heroïne zonder euoforie. Het is alleen maar een pijnstiller. What's the fun about that ?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Uhm nee, morfine heeft wel zeker euforie hoor, het is gewoon "heroine light" zeg maar.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Theoretisch gezien niet, is dat niet gewoon het fijn vinden van het suffe gevoel ?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Niet echt.. Morfine bindt zich aan dezelfde receptoren als heroine (voornamelijk de µ-Opioidereceptor) maar met een lagere affiniteit.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Je merkt wel wat de eerste keer opiaten, maar niet het overweldigende gevoel dat je verwacht, en dus lijkt het hele gevaar eromheen opgeblazen, en zegt je intuitie dat het wel goed zit en het allemaal wel meevalt.

En dat is juist iets wat je bij opiaten niet moet doen, op je intuitie afgaan, naar je lichaam/zintuigen luisteren en je ervaring je mening over de stof laten beinvloeden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Angramar Temenos zei:
Je merkt wel wat de eerste keer opiaten, maar niet het overweldigende gevoel dat je verwacht, en dus lijkt het hele gevaar eromheen opgeblazen, en zegt je intuitie dat het wel goed zit en het allemaal wel meevalt.

En dat is juist iets wat je bij opiaten niet moet doen, op je intuitie afgaan, naar je lichaam/zintuigen luisteren en je ervaring je mening over de stof laten beinvloeden.
Klik om te vergroten...
Dat is beter omschreven ja.Zorg niet dat je dat aapje op je rug krijgt.Me and my monkey.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

ik doe mijn best zei:
Het probleem wat ik hier lees is-De meeste verwachten na 1-x iets te verwachten wat je ziet in films of leest in een boek.Zo werkt die dope niet.Juist niet!! Na een keer speed,coke,basen.Ja dat merk je direct.Maar na 1-keer chinezen merk je niet veel.En daar schuilt juist het gevaar in.
Klik om te vergroten...

Ik merkte van mijn eerste keer coke en basecoke ook niet echt veel hoor. :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."