#1
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.
Detective Berbatov
.
Detective Berbatov
Xeloc zei:Detective Berbatov.
Berbatov zei:J0rrit zei:Flameon zei:hoelang heb jij gebruikt jorrit?
Ik gelukkig nooit, maar ik ken via mijn werk helaas heel erg veel mensen die wel aan de heroine verslaafd zijn
Stuk of 6 keer ofzo denk ik...
J0rrit zei:Je houdt jezelf voor de gek kerel. Waarom laat je het niet gewoon met rust? Ik heb 3 keer heroine gerookt en 1 keer gesnoven ( 3 jaar geleden ) en heb het erna nooit meer gedaan. Heb dat van te voren ook gezegd, en heb m eraan gehouden, jij kon dit blijkbaar niet, LOSER
Tja...
Berbatov zei:Dit soort reacties zijn precies waarom ik niks meer met jullie deel. Gelukkig kan ik er wel om lachen.
Berbatov zei:Shotje zetten en wegdromen.
Chris Pontius zei:Berbatov zei:Dit soort reacties zijn precies waarom ik niks meer met jullie deel. Gelukkig kan ik er wel om lachen.
Berbatov zei:Shotje zetten en wegdromen.
Gelukkig kun je er zelf om lachen.
Robinnl zei:Heel erg informatief en goed geschreven. Ik merk op dat je er verstandig mee bent omgegaan.
Bedankt.
Dit bevestigd maar weer eens dat het een killer is en dat ik er ook nooit aan zal gaan.
Atropa zei:Ten eerste wordt je helemaal niet warm van een afkick maar juist klam, koud met gewrichtspijn en darmen die op slot zitten. Ten tweede geeft heroïne helemaal geen afkick .
Pammer zei:Wow Sublimo, knap stukje tekst.
Ik had al een hele tijd echt de vraag hoe heroine is en of je dan echt na 1x gebruik verslaafd geraakt... Het maakte me nieuwsgierig maar ook een rede dat ik er niet aan dacht om het te proberen. Maar toch is mijn nieuwsgierigheid te groot dus begon ik onlangs te twijfelen.
Nu heb ik dit reportje gelezen en ik heb er gemengde gevoelens bij. Namelijk mijn nieuwsgierigheid is vergroot; maar ik merk dat het zeer verslavend is en ik kan me inkomen dat jij sterk in je schoenen staat om na 1x gebruik niet overgenomen te worden en daar ben ik misschien iets kwetsbaarder voor dus daarom dat ik het misschien toch niet overweeg te proberen...
Balance zei:Zijn er misschien nog meer mensen die hun ervaringen van de eerste keer heroine willen delen?
Het lijkt mij niet onmogelijk dat de afkick deels kwam omdat Sublimo hem had verwacht (soort placebo effect dus)...
Fresh zei:Leuk deze post dus tegen te komen en dit even gelezen te hebbenGoed en relatief veilig gedaan!
![]()
J0rrit zei:Ik vind het allemaal wel meevallen man, snap die ophef over heroine niet zo goed eigenlijk. Voor mij was het iig niet echt heel verslavend,
greets
electergie zei:goede report, een duidelijke beeld geschept
Angramar Temenos zei:Dat te hete gevoel dat je moet zweten krijg ik van alle sterke opiaten. Ik denk dat dat juist veel voorkomt als je niet regelmatig gebruikt. Oxycodone, morphone, morfine, ik krijg er altijd wel eens zo'n hot flash van die echt erg onprettig is.
Dat is beter omschreven ja.Zorg niet dat je dat aapje op je rug krijgt.Me and my monkey.Angramar Temenos zei:Je merkt wel wat de eerste keer opiaten, maar niet het overweldigende gevoel dat je verwacht, en dus lijkt het hele gevaar eromheen opgeblazen, en zegt je intuitie dat het wel goed zit en het allemaal wel meevalt.
En dat is juist iets wat je bij opiaten niet moet doen, op je intuitie afgaan, naar je lichaam/zintuigen luisteren en je ervaring je mening over de stof laten beinvloeden.
ik doe mijn best zei:Het probleem wat ik hier lees is-De meeste verwachten na 1-x iets te verwachten wat je ziet in films of leest in een boek.Zo werkt die dope niet.Juist niet!! Na een keer speed,coke,basen.Ja dat merk je direct.Maar na 1-keer chinezen merk je niet veel.En daar schuilt juist het gevaar in.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."