Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. 1 van de beste reports die ik heb gelezen. Geweldig geschreven"
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Ik heb eens toen ik erg laat en vermoeid uit mijn werk kwam 2 flinke porties paddo 's op. Viel erg snel in slaap. Werd even later wakker door de enorme druk op mijn borstkas.Deed mijn ogen open en zag in de woonkamer een vogelspin van 2 meter.Heb die avond de meest angstige trip ooit gehad"
"Maashaven rottterdam 10 gram nlx en nooit doen ze moeilijk top shop !"
"Leuk report man . A+"
"Hallo beste mensen.Ik loop met een vraag waar iemand hopelijk antwoord op heeft.ik had een tijd terug van een maat 3 stekies gehad.Ik heb ze een paar weken in een emmer gehad.En later in de tuin gezet.het gaat naar mijn weten goed met de planten (ze blijven maar groeien).Maar ik heb ze nu al een maand of 3 of 4 en zou heel graag willen weten waneer er ongeveer toppen komen. Dit zijn ze"
"Hee heel erg bedankt voor de info jongens. En voor de complimenten !!!. Ik ben ook wel benieuwd hoe jouw planten er uit zien Weyoun22"
"Hee heel erg bedankt voor die tip PepTalk. ga er zeker op letten !!!"
"Ik had er zelf niet opgekomen"
"Ik heb het erg vaak als ik een dikke haze blunt rook .Heerlijk!!!"