Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

[TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende stof.

179 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Aalpoepert zei:
Drientje zei:
Aalpoepert zei:
...
Klik om te vergroten...
Tja afkick is typsch Vlaams toch? Ik noem het gewoon kater.
Klik om te vergroten...
Is Sublimo Vlaams dan? Vandaar dat 'ie in het DF Drugshandboek topic zei van kom maar langs :P
Klik om te vergroten...

Nee, alleen student in België

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

lolnoob zei:
Mooi report. Bevestigd het idee dat ik dit nooit moet doen.
Klik om te vergroten...

Je doet het inderdaad beter niet. :wink:

spacelord zei:
Was erg interessant om te lezen, wist ook niet de de comedown zo brutaal was, dacht dat je dat vooral in hoge doseringen en bij afkicken meemaakte wat jij beschrijft. Spuiten is misschien een stukje heftiger en verslavender dan chinezen?
Klik om te vergroten...

Ja, wees daar maar zeker van. Spuiten gaat nog veel heftiger zijn.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Ben je uiteindelijk blij dat je het geprobeerd heb? Denk van wel, niet :wink: ? Je had die hero niet weg hoeven te gooien hoor, had die maar gewoon aan mij gegeven :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

spacelord zei:
Ben je uiteindelijk blij dat je het geprobeerd heb? Denk van wel, niet :wink: ? Je had die hero niet weg hoeven te gooien hoor, had die maar gewoon aan mij gegeven :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik ben er nu ook helemaal klaar mee.

Ik dacht dat jij alleen voor tripmiddelen was ? :)
En dan nog, je had het niet van me gekregen. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Druppeltje zei:
Sublimo:
Mooi en duidelijk geschreven.

en dat je de woorden afkick, comingdown of kater noemt... we of ik iniedergeval weet en volgt wat je bedoelt.
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :)

En gelukkig dat iemand kan volgen vandaag. :sunglasses: Men viel vandaag nogal over de kleine details. :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

:)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Sublimo zei:
spacelord zei:
Ben je uiteindelijk blij dat je het geprobeerd heb? Denk van wel, niet :wink: ? Je had die hero niet weg hoeven te gooien hoor, had die maar gewoon aan mij gegeven :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik ben er nu ook helemaal klaar mee.

Ik dacht dat jij alleen voor tripmiddelen was ? :)
En dan nog, je had het niet van me gekregen. :)
Klik om te vergroten...

Was ook niet serieus bedoeld, hero zou wel het laatste zijn dat ik ga gebruiken, nog na datura zelfs wat ik al nooit van plan ben :tearsofjoy:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Mooi geschreven, Subliempje! :grin:

En goed dat je de rest weggooide. :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

spacelord zei:
Was ook niet serieus bedoeld, hero zou wel het laatste zijn dat ik ga gebruiken, nog na datura zelfs wat ik al nooit van plan ben :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat weet ik, maar zelfs al meende je het serieus, kreeg je het nog niet. :)

pascal828 zei:
Mooi geschreven, Subliempje! :grin:

En goed dat je de rest weggooide. :wink:
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :)

Ja, dat weggooien van zo een laatste lijntje heeft een grote psychologische werking. Het gaf me een goed gevoel dat ik daar toe in staat was op dat moment. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

spacelord zei:
Sublimo zei:
Dat weet ik, maar zelfs al meende je het serieus, kreeg je het nog niet. :)
Klik om te vergroten...

Uit schuldbewustzijn of gun je het me gewoon niet :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Niet uit schuldbewustzijn, als je het echt wilt kom je er toch wel aan.
Ik weet nu wat het is, dit zou ik aan niemand geven. :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Sublimo zei:
Dat weet ik, maar zelfs al meende je het serieus, kreeg je het nog niet. :)
Klik om te vergroten...

Uit schuldbewustzijn of gun je het me gewoon niet :smilingimp:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Sublimo zei:
Men viel vandaag nogal over de kleine details. :P
Klik om te vergroten...
*kruipt weg in een hoekje*
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Drientje zei:
Sublimo zei:
Men viel vandaag nogal over de kleine details. :P
Klik om te vergroten...
*kruipt weg in een hoekje*
Klik om te vergroten...

Je weet dat ik dat niet erg vindt. :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Nee, maar ben ik wel nog van plan om eens te doen. :)
D
DopieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Leuk, maar vooral heel interessant stukje! Zou leuk zijN als iemand zo een soort report, in deze stijl geschreven zeg maar, zou schrijven ove het spuiten van heroïne. Ben benieuwd of de coming down/afkick/kater veel heftiger zou zijn! Iemand???
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Dopie zei:
Leuk, maar vooral heel interessant stukje! Zou leuk zijN als iemand zo een soort report, in deze stijl geschreven zeg maar, zou schrijven ove het spuiten van heroïne. Ben benieuwd of de coming down/afkick/kater veel heftiger zou zijn! Iemand???
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :)

Het gaat veel heftiger zijn, om dat te weten heb ik die ervaring niet nodig. :)
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Respect man! Enne.. verder afblijven he? Maar daar was je al duidelijk over.

Ik zou het niet durven gebruiken, niet eens één keertje, maar ik ben blij dat ik me nu, dankzij jouw goedbeschreven ervaring, een beetje kan inleven in het verslavende van die rommel...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Yep, nu weet ik zeker dat ik het een keer moet doen. :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

Die 'afkick'die jij beschrijft vind ik maar onzin. Ik heb zelf(toen ik heroine probeerde, eenmalig die paar dagen) het een paar dagen achter elkaar gebruikt. Niks van een afkick ervaren hoor. Dat krijg je ook pas na een redelijke hoeveelheid na een week ofzo gebruik. Ik heb zelf wel een flash mogen ervaren na chinezen, lekker gevoel inderdaad.Maar deverslavende werking vond ik meer op die van nicotine lijken, je wilt gewoon meer,waarom weet je eigenlijk niet. Ook omdat het oh zo onschdulgi lijkt omdat het geen heftig gevoel is zoals mensen, maarmeer gewoon super relaxed zoals benzos,

greets
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Heroïne, een zeer verslavende stof.

J0rrit zei:
Die 'afkick'die jij beschrijft vind ik maar onzin. Ik heb zelf(toen ik heroine probeerde, eenmalig die paar dagen) het een paar dagen achter elkaar gebruikt. Niks van een afkick ervaren hoor. Dat krijg je ook pas na een redelijke hoeveelheid na een week ofzo gebruik.
Klik om te vergroten...
Houd er wel even rekening mee dat "afkick" Belgisch is voor kater/coming down/landing/crash/whatever.

Chris Pontius zei:
Yep, nu weet ik zeker dat ik het een keer moet doen. :)
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Misschien zelfs wel een lichamelijke afhankelijkheid opbouwen en die vervolgens kicken. Zoals die dude uit Trainspotting, die alleen afkickt om te laten zien hoe makkelijk het is, puur om de rest te zieken. <3
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."