Theehuis in Haarlem. Goede kwaliteit wiet en de hasj is al helemaal van super kwaliteit. De prijzen zijn vrij laag en het personeel is super relaxt
.
Eier zei:Utoop en Repelsteeltje in Leeuwarden![]()

ZI09 zei:De beste, is de dichtsbijzijnde.
goeje shop!!Zucht... je had ze ook gewoon kunnen noemen zonder te melden dat je minderjarig was...azgaza zei:Ik ben minderjarig dus ik ga mijn favoriete coffeeshops niet posten voor het geval de politie dat leest, wil ze niet in gevaar brengen. Daarvoro zijn ze veel te fantastisch.
Intoxicated zei:Sarasani is zeker chill.
Toffe gast ook: Lekker roken!
En Catweazle in Tiel, is een van de beste shops qua kwaliteit waar ik ooit gehaald heb. Ze winnen ook altijd veel prijzen met de cups.
De haze daar is heeeeerlijk.
mar je moet eigelijk al een slechte shop binne wandele als je slechte haze krijgt é Jadi zei:Zucht... je had ze ook gewoon kunnen noemen zonder te melden dat je minderjarig was...azgaza zei:Ik ben minderjarig dus ik ga mijn favoriete coffeeshops niet posten voor het geval de politie dat leest, wil ze niet in gevaar brengen. Daarvoro zijn ze veel te fantastisch.
De Anytime in Alkmaar is ook wel chill.
Er hangt gewoon een chille sfeer, je hebt veel keuze, en je krijgt vaak ook meer voor t zelfde geld als bij een ander.
Ze hebben zelfs een apart stuk waar alleen maar puur mag worden gerookt

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."