Ik ben minderjarig dus ik ga mijn favoriete coffeeshops niet posten voor het geval de politie dat leest, wil ze niet in gevaar brengen. Daarvoro zijn ze veel te fantastisch.
Mediterannee in breda is een leuke sjop, in tillburg de muze en de toermalijn, een voor een supervriendelijke uitbaters...
Utoop en Repelsteeltje in Leeuwarden
En shop op de kade in drachten.
de rokerij in a'dam = de mooiste coffeeshop die ik ooit heb gezien!!! zelf vind ik sarasani in utrecht ook heel erg chill, ze laten daar bijna altijd hele chille concert-dvd's zien.. goede smaak muziek hebben ze daar!
Sarasani is zeker chill.
Toffe gast ook: Lekker roken!
En Catweazle in Tiel, is een van de beste shops qua kwaliteit waar ik ooit gehaald heb. Ze winnen ook altijd veel prijzen met de cups.
De haze daar is heeeeerlijk.
In Rotterdam moet je bij The Act wezen. Een groot pand met 3 etages, Egyptische decoratie, en mogelijkheden tot recreatie in de vorm van tafelvoetbal en poolbiljart. Ze hebben een ruime collectie exotische weedsoorten, en maar liefst 2 bars waar de nodige versnaperingen van afgenomen kunnen worden.
Conclusie: 8/10, een van de beste all-round coffeeshops van NL.
zolang er een pooltafel is + schaak/dam mogelijkheid dan ben ik een tevreden mensch!
Tilburg : Grasscompany, Aafrica, Muze, Toermalijn, Shiva, De ochtend, Crackers
Breda zit je ook wel goed
Drie bergen : De Roze iets .. ( weet het niet meer XD)
Amsterdam De Bulldog !
De bulldog vond ik maar een schijtshop.
Voor Groningen twijfel ik tussen de metamorfose en de vliegende hollander.
Ha mensen, ben nieuw hier, laat ik maar gelijk even posten...
Sarasani in utrecht is superchill vind ik
in a'dam vind ik The Green House ook wel een goede shop.
En verder haalde een vriend van me wel eens wat uit Haarlem, bij de Willie Wortel, dat was ook altijd wel goede hasj.
verder geen uitspringers..
Heaven 69 in Maastricht
Ik vooral breda: Mediterannee
Ik ben er zeer tevreden over
Kwaliteit is er ook wel goed
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.