Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FEESTJE DIT WEEKEND VAN FEMINA MANDRAGORA ------QUOTE"Beste Mensen, Nu twee weken geleden bij een terugkeer van een weekendje in Frankrijk, zijn zes van onze vrienden en medewerkers van vzw UUFT betrokken geraakt in een zwaar ongeluk. Het ongeluk heeft een heel triestige wending gekregen, maar voor privacy redenen gaan we daar niet verder op in. Wat we eigenlijk wilen vertellen is dat er nog mensen in het hospitaal zitten en daar nog een tijdje zullen moeten blijven. Omwille van deze tragische feiten hebben we besloten om financiele steun te bieden aan deze mensen door deze benefiet te organiseren. Wij willen alle artiesten en medewerkers bedanken voor hun bereidwilligheid en hun inzet om deze actie te steunen voor onze vrienden." QUOTE----- Smash THe Floor AJJA (Yab Yum // Peak Records// Spankydelic Agency, Swiss) CLAW (Noize Conspiracy, Cyprus) DARK ECO (Belgium) DENNIS THE MANICE (DevilsMinsRecords// Spankydelic Agency, Sweden) SIENIS (GIWA RECORDS, Sweden) WHICKED HAYO (Night Oracle Records// Spankydelic Agency, Belgium) YAB YUM (Peak Records// Spankydelic Agency, Swissss) Chill Out (Ambient//Jungle) STORUNGSTELLE (LIVE ACT, Belgium) BOYSWITHOYS (LIVE ACT, Belgium) SNEEUW (Belgium) NOMAD (Belgium) DIATHRODA (Belgium) ELNA-TOR (Belgium) ambients// worldmusic bio food shop irish coffie cocktailssss Decoration Paradox Deco Jonassss .... Visualssss: Circuit VIII (Fullmoon Dvd, UK) Entrence: 10 neuro Location: moet je mij mar effe pm voor stuure of je weg vinde"
"Jeller zei: matthijs zei: Skazi is vet! Klik om te vergroten... ja en nee cd Animal en Storm= dark goa pionier en vet al de rest is plat en commercieel zelfde met astrix, astral projection en 1200 mics.. oudere werk is goed en nieuwe dingen minder Astral Projection - Mahadeva kijk eens rond in de goatopics en psychedelica topics, daar vind je genoeg namen.. ik heb hier ook nog een paar sets gepost Klik om te vergroten... amai heb je de nieuwe van infected al gehoort??? expand your horizon be openminded .... volledig me eens mar de mense van infected zijn nu toch wel een beetje te ver afgedwaalt buite de paar platte full on plaate die op de cd staan vin je hier ook een paar rock en iets wat op rap moet lijken nummers echt een KUT CD de nieuwe narcosis aan de andere kant KNALLLLLEEEEUEE8UEUEUEH"
"flashkop zei: Ik heb zelf al ondervonden dat ik elke keer als ik heb getript ik besef dat drugs eigenlijk helemaal niet goed zijn, nu de laatste keer dat ik heb getript(2 dagen trug) ben ik echt tot het besef gekomen dat roken suckt. Ik heb in twee dagen maar GELOOF HET OF NIET 1 saf gesmoord, die ging in de helft uit omdat ik het totaal niet vond smaken echt very strange... Ook is een goeie maat van me die om de week wel meermaals tript ook gestopt met roken en alle andere zooi buiten mdma en lsd, hij houdt dit nu al 2 hele maanden vol?!?!?!?! Hebben jullie die ervaringen ook al gehad, als het zo zou zijn, mss is voorstellen om lsd te gebruiken als alternatief om te stoppen met dope ghehe Klik om te vergroten... JA MAAAAAAAAAAAAN SUPER OFNI ben zo ook ooit gestopt me roke ben nu wel trug begone ik vin het vet wa die lucy allemaal ni kan doen met je echt SUPER thumbs up for albert hofmann"
"Jeller zei: yup dat zijn die, in mijn regio zijn die heel goed Klik om te vergroten... stan der rond die explorers computertjes ? een explorer teken E met pc rond getekend op elke trip? denk dak der foute heb meegepakt in gent is iedereen er heel content van maar in antwerpe toch ni echt vin ze zelf ook SLECHT dus ben er eigelijk van overtuigt da het ne valse druk is moet me mss is iet late wete als je de echte kan fixe"
"Jadi zei: Bal0n zei: Zelfgemaakt? Klik om te vergroten... Lachen, die grappenmakers op DF, toch? Klik om te vergroten... heb em ni zelfgemaakt wel gekrege van iemand die em zelf heeft gemaakt en MMMmmmMMMMMMMMMMMMMMuuuuoooo was ie lekkker duurt echt pakke langer dan andere lsd die ik al genome heb maar da is mss ook omda get ni echt kunt doseren toch mee oppasse ze je moet het ni aan mij vraage hoe het te maken, enige dat ik weet is da je brood laat schimmele en die schimmel chemisch bewerkt"
"Psycho_Chrono zei: Ik vind LSD rustgevend en relaxend, zo kom ik in contact met mijn innerlijke zelf, dat de wereld om mij heen vergaat aan rare vormen en kapot knalt van kleuren is slechts bijzaak Klik om te vergroten... opzoek gaan nar men innerlijke zelf hou ik liever voor men na trip kspeel liever me tgeen jij bijzaak noemt lucyy"
"kvin et idd ook wel kut vooral als je op festival bent is wel een feit da je om te beginne al moet zien da je ni uit getript graakt voor je bijsteekt dus op festival mss best inees 5trips steeke"
"TeQ zei: Dit stukje schrijf ik voor de mensen die het basen nog eens willen proberen. Om het af te raden. Maandje of twee geleden heb ik dus een keertje gebased. Waarom zou ik niet goed kunnen zeggen. Het was weinig, en net iets voor een uurtje of 2 'plezier'. Ik zet 'plezier' hier dus tussen aanhalingstekens. Zelf ben ik redelijk wat gewend en ben op allerlei manier al wel eens goed van de kaart geweest. Basen is dus echt een soort übersos waar je superhard op gaat en dus gewoon puur kicken is. Het is gewoon echt geen reet aan. Als ik drugs neem, en ik neem aan dat dat voor de meeste recreatieve gebruikers is, dan wil ik iets doen en ondertussen van een lekkere rush kunnen genieten. Of zoals bij Paddo's en MDMA lekker trippen. Bij het basen gaat het puur om het kicken op de drug zelf. De drug wordt dus de hoofdzaak en niet de bijzaak. Vanaf het eerste moment al. Nog nooit heb zon sterke drang gehad om het weer te halen toen het op was. Maar ik wist, en realiseerde me dat als ik dat zou doen het vanaf dat moment een aflopende zaak zou zijn. En heb het niet gedaan, verder ook nooit meer. En dit is dus ook echt iets dat ik nooit meer ga doen. Voor mij persoonlijk de grootste afrader ooit voor iedereen, uit het rijtje waar ik zelf ervaring mee heb natuurlijk. Het is een dure grap waar je zelfs als je het voor 1 keertje doet niets aan hebt. Het is niet leuk, je wordt er niet gezellig van. Je beleeft niets leuks, het is gewoon puur kicken. Thats it, en kort ook. Moeite om er vanaf te blijven heb ik gelukkig niet meer na die avond. Waarschijnlijk omdat ik het echt de sneuste drug vind van alles dat ik ooit gebruikt heb. Ik vraag me ook sterk af of de mensen die er verslaafd aan zijn, of zijn geweest, zich niet op het moment dat ze het voor de 2e keer gingen halen niet realiseerden dat het het begin van een verslaving zou worden. En als je je dat realiseert, waarom je het dan tóch doet. Voor mij is mijn sociale leven, en onafhankelijkheid toch echt wel een stukje belangrijker. Ik baal er al van dat ik verslaafd ben aan roken. Dus om hetgeen wat iedereen zegt even te bevestigen, basen hoort terecht in het rijtje van de dingen die je niet hoeft te proberen Klik om te vergroten... man man man dikke zever heb die shit zelf ni uitgelezen het is een feit da basen super verslavend is maar mss is dit ook possitief zo weet je dat je dit al zeker ni elk weekend moet gaan doen basen is 10x zo chill als coke snuive en in combinatie met coke snuive, drankje en een jointje heb je echt wel een gezellig en chill film avondje ik vin basen persoonlijk better dan snuiven als er genoeg coke is natuurlijk...."
"quote="mongooltje"]man man man dikke zever heb die shit zelf ni uitgelezen[/quote] Moet jij eten kneusje zei: het is een feit da basen super verslavend Klik om te vergroten... Das het eerste inteligente wat ik van je lees hier. Losertje zei: is maar mss is dit ook possitief zo weet je dat je dit al zeker ni elk weekend moet gaan doen Klik om te vergroten... Klopt ik ken ook mensen die het alleen weekends doen of af en toe en die houden dat ook wel vol. Of alleen tijdens het uitgaan. Zo ben ik zelf tenslotte ook begonnen. Debieltje" zei: basen is 10x zo chill als coke snuive en in combinatie met coke snuive, drankje en een jointje Klik om te vergroten... Joh, nou drankje gaat nog wel maar snuifje? dat zetten we hier toch echt liever om in base hoor. achterlijke zei: heb je echt wel een gezellig en chill film avondje Klik om te vergroten... Ja dat inderdaad wel alleen of je daar blij mee moet zijn. Tenslotte ben je alleen maar bezig met die pijp vullen. zwakzinnige zei: ik vin basen persoonlijk better dan snuiven als er genoeg coke is natuurlijk.... Klik om te vergroten... Dat is een feit. Basen is altijd beter als er genoeg coke is :roll: Dus donder dnu maar weer lekker op naar je speeltuin en ga lekker verder spelen [/quote] wa dist maske ant afkicke?? ben jij niet die geen da hero in haar top 3 van favoriete drugs heeft staan mar geen hallucinogene?? en jij breekt mij af? grappige shizzels kheb zelf genoeg gebased om te wete wanneer het chill is en wanneer ni als jij eraan verslaaft bent moet je der mar is iet an doen me wilskracht kom je echt ver basen promote?? tenige da ik ^promoot is men LUCY een sletje me additute en voor iedereen"
"hoi ik zou graag wille zien wat jullie de beste shop vinde ik vin highlife in goes een geweldige shop mooi ingericht leuke bediening veel keuzes leuke bar boven en goeje smoor in breda zit je ook altij wel goed dichter bij huis vin ek roosendaal wel goeje qualiteit afleveren maar de shops zijn een stuk minder gezellig mijn top 5rekening gehoude met, qualiteit en chill factor ) highlife goes mediterane breda yellow moon roosendaal checkpoint terneuzen toermalijn tilburg"