Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste / leukste coffeeshops

Beste / leukste coffeeshops

37 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
In Rotterdam moet je bij The Act wezen. Een groot pand met 3 etages, Egyptische decoratie, en mogelijkheden tot recreatie in de vorm van tafelvoetbal en poolbiljart. Ze hebben een ruime collectie exotische weedsoorten, en maar liefst 2 bars waar de nodige versnaperingen van afgenomen kunnen worden.

Conclusie: 8/10, een van de beste all-round coffeeshops van NL.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
zolang er een pooltafel is + schaak/dam mogelijkheid dan ben ik een tevreden mensch! :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tilburg : Grasscompany, Aafrica, Muze, Toermalijn, Shiva, De ochtend, Crackers

Breda zit je ook wel goed
Drie bergen : De Roze iets .. ( weet het niet meer XD)
Amsterdam De Bulldog ! :grin: :stoned:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
De bulldog vond ik maar een schijtshop.
Voor Groningen twijfel ik tussen de metamorfose en de vliegende hollander.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ha mensen, ben nieuw hier, laat ik maar gelijk even posten...
Sarasani in utrecht is superchill vind ik
in a'dam vind ik The Green House ook wel een goede shop.
En verder haalde een vriend van me wel eens wat uit Haarlem, bij de Willie Wortel, dat was ook altijd wel goede hasj.
verder geen uitspringers..
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heaven 69 in Maastricht
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vooral breda: Mediterannee
Ik ben er zeer tevreden over :grin:
Kwaliteit is er ook wel goed :stoned:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Anytime in Alkmaar is ook wel chill.

Er hangt gewoon een chille sfeer, je hebt veel keuze, en je krijgt vaak ook meer voor t zelfde geld als bij een ander.
Ze hebben zelfs een apart stuk waar alleen maar puur mag worden gerookt :stoned:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De beste, is de dichtsbijzijnde.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZI09 zei:
De beste, is de dichtsbijzijnde.
Klik om te vergroten...

nou ik weet niet of je in Haarlem wel eens bij de Liberty ben geweest. Die is voor mij het meest dichtbij, maar daar ga ik dus zelden heen, wat een poep shop is dat zeg.
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb er zelf nog een aan toetevoege die ier zeker mag bijstaan

checkpoint in terneuze
ben er vorig weekend voor de eerste maal geweest en moet zegge was een aangename verassing toen ik binne stapte
mooi aquarium en super psychedelish ingericht
kwas toen ook wel nog ant trippe maar toch :stoned: goeje shop!!
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Ik ben minderjarig dus ik ga mijn favoriete coffeeshops niet posten voor het geval de politie dat leest, wil ze niet in gevaar brengen. Daarvoro zijn ze veel te fantastisch.
Klik om te vergroten...
Zucht... je had ze ook gewoon kunnen noemen zonder te melden dat je minderjarig was...
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxicated zei:
Sarasani is zeker chill.
Toffe gast ook: Lekker roken!

En Catweazle in Tiel, is een van de beste shops qua kwaliteit waar ik ooit gehaald heb. Ze winnen ook altijd veel prijzen met de cups.
De haze daar is heeeeerlijk.
Klik om te vergroten...


ik ben gistere me ne makker nar de catweazle geweest
had gezien da ze donderdag kortingsdag houde :mrgreen:
ben zeker tevrede over de qualiteit van hun grief
de haze is idd lekker :mrgreen: mar je moet eigelijk al een slechte shop binne wandele als je slechte haze krijgt é :wink:
zeker een intressant aanbod van wiet en hasj
wel ni echt ne shop om te chille wa wel jammer is als je van belgie komt


kzou trouwes ook is wille wete of er in de meeste (kleine)gemeentes een shop is
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Meestal is er in de wat kleinere plaatsen ook wel een shop. Vanaf 10.000 mensen ofzo.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jadi zei:
azgaza zei:
Ik ben minderjarig dus ik ga mijn favoriete coffeeshops niet posten voor het geval de politie dat leest, wil ze niet in gevaar brengen. Daarvoro zijn ze veel te fantastisch.
Klik om te vergroten...
Zucht... je had ze ook gewoon kunnen noemen zonder te melden dat je minderjarig was...
Klik om te vergroten...

Staat al ergens anders op het forum, in andere topics.
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Anytime in Alkmaar is ook wel chill.

Er hangt gewoon een chille sfeer, je hebt veel keuze, en je krijgt vaak ook meer voor t zelfde geld als bij een ander.
Ze hebben zelfs een apart stuk waar alleen maar puur mag worden gerookt
Klik om te vergroten...

inderdaad, ALS ik al naar een shop ga dan is het omdat ik moet en dat is gelukkig niet vaak ... maar als ik dan eens oet is het annytime ierdere x weer :stoned:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Leidse Plein in Leiden, vanwege de bordspelen (schaken, whiee! :wave: ) en de aardige medewerkers :P
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#18
de bulldog is veel te duur man je ken beter naar eerste hulp gaan of naar de soft island 2

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."