ik rook niet, toen ook niet en had nog nooit geblowd...
ik pak die joint en neem een gigantische hijs
wat volgde was een hoestbui van 2 minuten die eindigde in een kotspartij
mn groepsgenootje bij wie ik op zijn kamer zat vond het alleen niet erg leuk dat ik zn hele vensterbank onderkotste en toen snel naar mijn kamer rende
ik heb wel al eens moeten kotsen van een joint, in het begin
maar ik heb zo een gevoel dat het deels kwam door de tabak, waar ik in het begin duizelig van werd.
is bij mij ook zo als ik teveel gedronken heb: draaierig = kotsen bah
bah, badtrip door wiet raad ik niemand aan
khebbet wel een paar keer gehad, meestal door de kilo's koeken die boefkickten.
ma na het gekotst voelde ik me altijd weer top
Damn dat haalt weer een zwarte bladzijde uit m'n smoke verleden naar boven...Een vriend van me was jarig geweest en 't weekend daarop gingen hij en 2 vrienden (waaronder ik) dat goed vieren...Dus we spreken af in schagen gaan naar een leuk uitkijk-torentje en hij trekt een mooi metalen doosje open, zitten 8 dikke joint in met ieder zo'n 0,6 tot 0,7 gram white widow, geteelt door een vriend van em en flink chemisch bewerkt...nou alles opgesmookt met z'n 3en en naar de macdonalds gegaan...lekker gegeten en daarna op naar 't station (we waren in totaal zo'n 4 uur kwijt) want ik begon aardig slecht te gaan...ik ging zitten op 't station helemaal weg te druipen van de realiteit en ging op in een lichte vorm van wat leek op een delerium achtig iets...en toen 7 keer kotsen, roze 1 huge plas echt plaatstelijk record hoeveelheid kots volgens mij....dus ja het kan :P
De wiet viel verkeerd ofzo. Ik snap nog steeds niet waarom. 2e keer dat het me overkwam. Beide keren niets gedronken en wiet gerookt waar ik in de loop van de maand vaker van het gerookt.
Heel raar dus.
Iig; misselijk, draaierig en een gedachtengang van 400 per uur.
Niet gekotst though.
Al 11 jaar niet meer volgens mij.
Maar het voelde alsof het erg dichtbij zat^^.
noppe, zelfs al drink whisky, bier, vodka, malibu, pasoa etc etc te samen, kots ik niet, maar dan doe ik wel heel, heel stom , (mag wel op verlof)
en de ochtend erna voel ik me dan ook niet echt goed (wat normaal is)
maar ik ken wel paar mensen die kotsen van deze mengeling
ja in combinatie met veel drank ( eerst veel drank ,.. ( zo zat dat ik mijn telefoon niet eens meer kon lezen >_< ) toen Iso-later gerookt ( Goede hasj soort in tilburg
en nekken
Ik heb nog maar 2 x in m'n leven gekotst van iets wat ik gebruikt had, en in allebeide gevallen was dit drank en drank alleen
Ik snap serieus niet hoe mensen kunnen kotsen van blowen.
je voelt het effect al behoorlijk snel, waardoor je dus eigenlijk ook wel weet wanneer je op je grens zit, en dus ook wanneer je moet stoppen?
ik denk dat de meeste mensen kotsen bij de 1e paar keer blowen, en dan niet omdat ze echt gewoon misselijk zijn maar meer omdat ze bang zijn om misselijk te worden, zegma een self fulfilling profecy.
Niet zozeer van het blowen, maar t was ergens wel te verwachten.
Smorgens vroeg beginnen met blowen... flink hoesten, een keer de trap op en af lopen, nog meer hoesten...het effect: Kotsen.
En dit zo'n beetje iedere ochtend.
Inmiddels hoef ik de trap niet meer af *woon op mezelf in een gelijkvloers appartement* dus nergens meer last van !
Nog nooit van wiet alleen gekotst. Paar jaar geleden wel dronken en stoned geweest dat ik het voor elkaar kreeg om in mijn eigen capouchon te kotsen (das knap). Maar gelukkig drink ik bijna nooit meer alcohol (er zijn zoveel betere drugs :P).
ik heb alleen gekotst van veel alcohol alleen, of veel alcohol in combinatie met wiet...
nog nooit gehad van wiet alleen.. wel al een paar keer moeten kokhalzen
en met alcohol erbj wel al een keer, maar dat ligt dan meer aan de combinatie, dus ik heb nee gestemd
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.