Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lachgas, Tering 2 patronen in 1 ballon is echt hard spacen! Je bent gewoon effe helemaal weg voor een aantal seconden wat heel lang lijkt te duren. En de lachkick natuurlijk ."
"Hasj: King Hassan Wiet: Super Silver Haze"
"Heb ik één keer gehad (was een joint met hasj en tabak). Was daarna die hele avond ook heel moe en was tijdens een film in slaap gevallen . En dat lag niet aan de film."
"Van blowen ga je nou eenmaal meer nadenken over dingen. Gewoon andere dingen gaan doen en je aandacht op iets anders vestigen. Bij sommige mensen is het normaal dat je je de dag na (flink) blowen een klein beetje anders voelt dan anders."
"Paar pijpjes wiet. Damn daar wordt je goed stoned van!"
"Ik heb meestal hele rare dromen na een avondje stoned zijn. Soms niet zo leuk wakker worden als het een negatieve droom was. Ben ik de enige die dit heeft?"
"Tijdens een avond voor de eerste keer truffels: Ik (starend naar R's hoofd): 'Jouw hoofd is fucking klein..' R: 'Fuck you ' -- Ik (vol overtuiging): 'Dude, waarom is je muur roze?! ... Je muur is roze man!' R: 'Huh... ik heb een bruine muur!'"
"Vrijdag: Wiet en lachgas Zaterdag: 1 bier en wiet hehehehe"
"satarno zei: owkay ik veronderstel dat wat ik dus heb niet echt normaal is , hadden de dagen na jullie eerste keer dat jullie jullie een beetje vreemd voelen ? moe of duizelig ? neen ? Klik om te vergroten... Hey, Ik heb gisteren ook voor het eerst lachgas gedaan, maar ik heb die dingen niet. Misschien een klein beetje vermoeider dan normaal, maar ik heb ook niet veel capsules gedaan (4 ofzo). Hoeveel had jij er dan op? Op de avond zelf was ik wel een beetje lui door de lachgas (te vergelijken met stoned-gevoel). Maak je geen zorgen."
"Vraagje: Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect? Wat is er zo anders dan als je alleen lachgas gebruikt?? Thanks."