#1
Nee
Nooit
Nooit
Purple haze zei:Ben je wel eens over je nek gegaan doordat je geblowd had? En zo ja hoe kwam dat dan. Ik heb het wel eens gehad, ik had teveel gedronken en dacht dat een joint nog wel kon. En toen stond ik een paar minuten daarna te nekken. Niet voor herhaling vatbaar dus. Als ik nu misselijk zou worden dan zou ik suiker in nemen dat helpt (bij mij).



maiskorrel zei:De oorzaak van het kotsen was heel waarschijnlijk de drank en niet de wiet.

Same here.mattskovic zei:gekotst niet wel misselijkgeworden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."