Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskotsen door blowen

kotsen door blowen

38 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee

Nooit
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nooit gehad. Ik heb sowieso al 12 jaar niet gekotst mag ik trouwens wel toevoegen. Maar ook niemand die ik ken heeft van alléén wiet ooit gekotst denk ik.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben je wel eens over je nek gegaan doordat je geblowd had? En zo ja hoe kwam dat dan. Ik heb het wel eens gehad, ik had teveel gedronken en dacht dat een joint nog wel kon. En toen stond ik een paar minuten daarna te nekken. Niet voor herhaling vatbaar dus. Als ik nu misselijk zou worden dan zou ik suiker in nemen dat helpt (bij mij).
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
nope ik ook niet.
wel een keer extreem hard gehoest ineens.
was bij een pure joint, maar ik had haast en beetje te snel doorgerookt denkik. ik was na de hoestbui wel in een keer knettertjestoned.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Purple haze zei:
Ben je wel eens over je nek gegaan doordat je geblowd had? En zo ja hoe kwam dat dan. Ik heb het wel eens gehad, ik had teveel gedronken en dacht dat een joint nog wel kon. En toen stond ik een paar minuten daarna te nekken. Niet voor herhaling vatbaar dus. Als ik nu misselijk zou worden dan zou ik suiker in nemen dat helpt (bij mij).
Klik om te vergroten...

De oorzaak van het kotsen was heel waarschijnlijk de drank en niet de wiet.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eén keer gebeurd, heel beschamend aangezien een goede vriendin van me erbij was die nog nooit wat heeft gebruikt...

Verder is het nog wel eens gebeurd toen ik erbij had gedronken :smilingimp:
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb van alleen jonko al meerdere keren moeten kotsen, maar dat was in de tijd dat ik elke dag blowde, we hadden met 6 man een enorme knots gedraaid en na de helft hoefde niemand meer en toen heb ik de rest opgeroookt.. was geen succes, was er zo vanaf dat ik gesprekken niet meer kon volgen en daardoor werd ik zwaar misselijk en moest ik HARD kotsen, en een andere keer had ik met een neef/vriend van me een 2vloeier gedraaid en die hadden we opgemact en toen ben ik ook te hard van de kaart gegaan.. was echt grenzen opzoeken en eroverheen gaan die tijd :stoned:
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 Keer een heel klein beetje gekotst, maar dat komt omdat ik soms bij het sleuren moet kokhalzen, en 1 keer moest ik te hard kokhalzen, nog nooit gehad omdat ik ''te stoned was'', ksnap eigenlijk dat je zoiets kan tegenkomen

Als er nog drank aan te pas komt is dat een andere zaak, maar dan is de drank wel altijd de oorzaak van het kotsen
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 x

Filterflash ,fzo
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ook 1 keer mee gemaakt zaten we uit een puur pijp te roken die rook begon behoorlijk te branden in mijn keel, en werd daarna steeds miselijker heb toen ook moeten kotsen :openmouth: was wel een apart iets heb het gelukkig nooit weer gehad
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog nooit moeten kotsen van een joint alleen, al wel eens ineens een stevige hoestbui . Maar dat heeft hier niks mee te mken :stoned:
Al wel van weed en alcohol :beer:
W
W0utLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ik één keer gehad (was een joint met hasj en tabak). Was daarna die hele avond ook heel moe en was tijdens een film in slaap gevallen :). En dat lag niet aan de film.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
maiskorrel zei:
De oorzaak van het kotsen was heel waarschijnlijk de drank en niet de wiet.
Klik om te vergroten...

Ik had niet veel gedronken, 3 bier ofzo. Maar ik denk dat de combinatie niet goed was.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#14
wel gekotst, maar dat was door drank of beetje ziek zijn en toch blowen. Nooit dat ik me gewoon lekker voelde en alleen blowde dat ik ging kotsen.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
jaartje of 8 geleden...

ik rook niet, toen ook niet en had nog nooit geblowd...
ik pak die joint en neem een gigantische hijs
wat volgde was een hoestbui van 2 minuten die eindigde in een kotspartij

mn groepsgenootje bij wie ik op zijn kamer zat vond het alleen niet erg leuk dat ik zn hele vensterbank onderkotste en toen snel naar mijn kamer rende :mrgreen:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb wel al eens moeten kotsen van een joint, in het begin
maar ik heb zo een gevoel dat het deels kwam door de tabak, waar ik in het begin duizelig van werd.

is bij mij ook zo als ik teveel gedronken heb: draaierig = kotsen bah :(
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#17
bah, badtrip door wiet raad ik niemand aan
khebbet wel een paar keer gehad, meestal door de kilo's koeken die boefkickten.
ma na het gekotst voelde ik me altijd weer top
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Damn dat haalt weer een zwarte bladzijde uit m'n smoke verleden naar boven...Een vriend van me was jarig geweest en 't weekend daarop gingen hij en 2 vrienden (waaronder ik) dat goed vieren...Dus we spreken af in schagen gaan naar een leuk uitkijk-torentje en hij trekt een mooi metalen doosje open, zitten 8 dikke joint in met ieder zo'n 0,6 tot 0,7 gram white widow, geteelt door een vriend van em en flink chemisch bewerkt...nou alles opgesmookt met z'n 3en en naar de macdonalds gegaan...lekker gegeten en daarna op naar 't station (we waren in totaal zo'n 4 uur kwijt) want ik begon aardig slecht te gaan...ik ging zitten op 't station helemaal weg te druipen van de realiteit en ging op in een lichte vorm van wat leek op een delerium achtig iets...en toen 7 keer kotsen, roze 1 huge plas echt plaatstelijk record hoeveelheid kots volgens mij....dus ja het kan :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
gekotst niet wel misselijkgeworden :flushed:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
mattskovic zei:
gekotst niet wel misselijkgeworden
Klik om te vergroten...
Same here.

De wiet viel verkeerd ofzo. Ik snap nog steeds niet waarom. 2e keer dat het me overkwam. Beide keren niets gedronken en wiet gerookt waar ik in de loop van de maand vaker van het gerookt.
Heel raar dus.

Iig; misselijk, draaierig en een gedachtengang van 400 per uur.
Niet gekotst though.
Al 11 jaar niet meer volgens mij.
Maar het voelde alsof het erg dichtbij zat^^.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."