Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na 2 trekjes krijg ik kokhals neigingen en kan ik niet verder blowen zonder te kotsen.. En na 2 trekjes ben ik echt nog niet stoned, dus dat is zonde.. Blow daarom ook nooit haha.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
- Als ik hem bijna dicht heb en de helft flikkert eruit.
- Wanneer ik een joint al eens overnieuw gedraaid heb maar hij smaakt nog steeds rot of rookt voor geen meter.
- Rode vloe en gaten in mn joint.
- Als iemand je joint oprookt zonder dat je het door hebt.
- Nog erger, als je zelf je eigen joint hebt opgerookt zonder het te merken.
- Perongeluk kutwiet kopen en roken.
- Wiet of hash kwijt raken.
- Iemand die zich met mijn joint bemoeit terwijl ik hem draai.
- Iemand die zelf niet heeft maar wel kritisch is over mijn stuff of joints.
- Als ik hem dicht heb, of beter denk te hebben. En hij gaat perongeluk zo ondersteboven dat alles eruit flikkert en je een perfecte lege joint over hebt.
- Wachten totdat het speeksel droog is. (ooit vertelde iemand mij, hoe meer spuug, hoe beter het plakt, vandaar)
- Als er vloe over is (daar waar je 'm suckt) en ik probeer het eraf te branden maar het word helemaal zwart en vies.
- Slappe joints.
- Draaien op een winderige plek.
- Als ik mn joint aan het vullen ben en het vulsel blijft aan mn nagel hangen waardoor de joint vaak geruïneerd is.
- Mensen die tegen blowen zijn.
- Van de 4 essentials (tip, vloe, tabak, stuff) er ééntje missen.
- En die droge bek waar iedereen het over heeft, zeer irritant idd.
- Het laatste trekje.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is maar een ding vervelend aan blowen, en dat is om het niet te doen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat ze altijd te snel op zijn :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanalles vergeten :P
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je het vloei wat over is weg brand en je wilt dan je joint op steken maar de aansteker is leeg is me nu al twee keer gebeurt :openmouth:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat ie niet chill rookt.
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#8
de droge mond inderdaad.

maar neem altijd vet veel drinken mee. :mrgreen:
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat ik geen zin meer heb om nuttige dingen te doen :mrgreen:
Of nog erger, als ik geen vloei meer in huis heb :openmouth:
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen blaadjes meer of iets om te drinken zoeken (tegen droge mond) op een zondag, of ergens waar geen winkels zijn.

Dat de helft van de porro is opgebrand door de wind

Als je blowt op straat en je komt iemand bekend tege die het niet mag weten

Of zonder wiet zitte, en niemand kan fixe. Wat nu met mij gebeurt...

Op het einde van de joint, dat het begint te branden in je keel
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het einde van de joint, tjah, geen wiet in dat stukje gooien hé? Hoef je het ook niet op te roken en kun je die peuk zo weggooie :wink:
Kgooi m'n peuk altijd pas weg als ik de tabak overheersend proef dan de wiet. En da's nog altidj niet aan het tipje.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mathijs zei:
Dat ze altijd te snel op zijn :stoned:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: vind ik dus ook. aan het roken opzich is niks vervelend hoor
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jadi zei:
weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
Klik om te vergroten...

Het bestaat niet dat je heulemaal niks hebt om 'n tip te draaien :P Zijn ontzettend veel andere opties.
treinkaartjes
omvouwstukjes van peukpakken
omvouwstukjes van kartonnen verpakkingen (bijvoorbeeld pannenkoekenmix, en zulke pakken heeft iedereen wel thuis?:P)
Stukje van 'n stevige schriftenkaft

etc :mrgreen:



Wat ik zelf irritant vind aan blowen is om 't met een grote groep te doen. Mensen gaan zeuren en ik voel me gehaast.
Of van die schijtvervelende ''spelletjes'' spelen om maar ZO SNEL MOGELIJK stoned te worden. Niks voor mij, vooral met wiet moet ik het rustig aan doen :mrgreen:
W
WTF_I_AM_TRIPPINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
nat rokers.....
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het effekt en smaak dat zwaam verminderd na 4/5g van de zelfde wiet of hasj in korte tijd.

IS wel jammer
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#16
droge mond en de rode ogen :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het gevoel alsof je hersens soortgelijk zijn aan een kiwi-schil.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
@ Serenity, inderdaad... je kan bijna overal wel een tippie van bouwen..

En blowen in grote groepen is klote, maximaal met zn 3-en eigenlijk, of 4 ofzo, en dan gewoon 2 joints. Geen gezeik..
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
dat ik weer de tip er te los in heb gedraaid en hij er net is uitgeflikkert :rolleyes: ...waarom vergeet ik dan ook weer om een vuurtje er onder te pleuren...pff...denken is moeilijk
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha ja als je tip eruit valt.. ik draai soms met de tip er een stukje uitgestoken zodat ik door de trip naar binnen te duwen mijn joint strakker maakt, en dan trek ik hem er soms uit. Verder valt ie nooit letterlijk; maar dat is ook knap irritant want ik draai best strak, dus dat ding erin krijgen is dan practisch onmogelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."