#1
Na 2 trekjes krijg ik kokhals neigingen en kan ik niet verder blowen zonder te kotsen.. En na 2 trekjes ben ik echt nog niet stoned, dus dat is zonde.. Blow daarom ook nooit haha.


Mathijs zei:Dat ze altijd te snel op zijn![]()
vind ik dus ook. aan het roken opzich is niks vervelend hoorJadi zei:weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien


...waarom vergeet ik dan ook weer om een vuurtje er onder te pleuren...pff...denken is moeilijk"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."