Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik woon in Amsterdam oost. Ik ga meestal naar Warda 1, Pacific, De Graal of The Greenhouse. Shops waar ik ook weleens kom; Atlantis, Tetra (lekkere spacecake!) & El Guapo Shops die zijn geweest wat mij betreft; De Keeper en Bomshankar ('de Chai') helaas. Voor mijn special occasion haze ga ik nog altijd graag naar 'de Tweede Kamer'. - wijzigingen voorbehouden :P"
"deceptive zei: Gewoon bij de shop, meestal 5je.. Uit een soort snoepautomaat waardoor je 15% meer krijgt omdat er geen personeel aan te pas komt, handig! Klik om te vergroten... Welke shop is dat en waar? En is het goeie wiet/ hash die ze in zo'n machine stoppen?"
"Osi` zei: vies vies knetter Klik om te vergroten... groot gelijk"
"ZI09 zei: Freezing zei: Een joint is te straf als..? wat is straf in godsnaam. Klik om te vergroten... Straf poeier erin, dat is straf. Echt, Belgisch = teh shite. Klik om te vergroten... Straf is toch gewoon erg sterk? Wat heeft dat met poeier te maken, en wat voor poeier anyway... opium?"
"Ja maar zonder poeier is er toch helemaal geen joint. Of bedoel je met straf een wietjoint ofzo? Of een joint waar op zn minst wiet inzit?"
"Waterloopleinmarkt Amsterdam tussen de 8 en 12 euro, denk ik."
"Tazzie zei: Frisko zei: deze moet je hebben : Klik om te vergroten... Dat is idd een hele fijne , heb er hier ook 1 Klik om te vergroten... Ja precies, van metaal met een dubbel zeefje erin zodat je na een jaar ofzo allemaal extra geconcentreerd poeder eruit kan schrapen. Ja... dat wil ik ook."
"Hangt ervan af hoe groot je cone is. En of je ervan houd om hem helemaal op te roken, zo niet dan zou ik eerst wat tabak erin doen of waar je het dan ook mee mixt en dan de rest. Maar dat lijkt me obvious."
"Ik blow waarneer ik zin heb en wanneer het kan. Als ik in het gezelschap ben van mn beste vrienden deel ik met hen, zo niet dan rook ik mn eigen shit. Ik denk dat ik het liefst blow samen met mn vriend."
"Massive Attack"