Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey, Ik zit op dit moment bij mijn vriend thuis en we hebben op t moment geen vervoer om naar wat shops in de stad te kunnen gaan. We wonen in Nijmegen, weet een van jullie het nummer of wat dan ook van een wiettaxi? Thx alvast!"
"Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat . Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid. Waar ik nu van baal. -_-"