Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar koop jij je wiet?

Waar koop jij je wiet?

213 antwoorden
76 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja maar dan moet er wel een coffeshop hier in de buurt zitten ........ en die zit er niet. :(
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#2
coffeeshop
dealer
eigenteelt

coffeeshop 5 euro de gram
dealer 2 euro de gram
eigenteelt gratis
:)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
nu nergens meer
maar normaal in maastricht
of bij de plaatselijke dealer die op 1 min van mijn huis is verwijderd
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij de dealer op school... :) lekker handig
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
laat het halen bij de coffeeshop, paar keer ook eigen teeld van iemand gehad, maar dit was prut :stoned:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelic_Fairytale zei:
bij de dealer op school... :) lekker handig
Klik om te vergroten...




Nou dat je het zegt,hier op school zijn er minstens 5 vaste dealers



:P
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op straat
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#8
coffeeshop (soms) 5-6 eur. de gram

dealer (vrijwel altijd) 50 euro 13 gr
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
:openmouth: zo goedkoop, hier is het 3,80 voor een voorgedraaide.
Klik om te vergroten...

muwhahaha
connecties :grin:
normaal is het 2.50 per voorgedraaide, maar laat het nu net een vriend van me zijn die daar werkt op n aantal dagen :mrgreen:
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coffeeshop, vanaf 2,50 heb je hier een voorgedraaide en vanaf 5 euro per gram.
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij dealers aan huis, dealers die je moet bellen en het dan brengen en soms in maastricht, geleen of sitard.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
minn zei:
BobG zei:
:openmouth: zo goedkoop, hier is het 3,80 voor een voorgedraaide.
Klik om te vergroten...

muwhahaha
connecties :grin:
normaal is het 2.50 per voorgedraaide, maar laat het nu net een vriend van me zijn die daar werkt op n aantal dagen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

wuhah hier is het ook 2,50.. :)
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier in de shop is het ook 2.50 voor een voorgedraaide Joint of Hasjjoint.
En bij de dealer 2 euro voor een joint, 5 euro per gram. :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik koop geen wiet meer
en anders kocht ik het altijd van zo'n gastje gezien ik niet bij de shop mee krijg
J
Juweeltje1983Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik haal mijn wiet uit de coffeeshop. 2,50 voor een voorgedraaide en vanaf 5 euro heb je een grammetje, maar de betere soorten zijn 6,- per gram
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#16
altijd van de dealer, 1gr=5 euro 12,5gr=55 euro 25gr=100euro
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#17
hier in België heb je geen coffeeshops dus er zijn mogelijk heden:
1/ je rijd met de auto naar nederland (als je 18 bent en een auto hebt :P )
2/ je koopt van een dealer op school of op straat of een kennis...
ik ben geen 18 dus ik koop van dealers. voor een voorgedraaide is het 2.50€ en voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
ik koop nooit voorgedraaide alleen als ik weet dat ze veel van het goeie er in doen :mrgreen: want sommigen zijn erg gierig en misbruiken dat. als ze mij vragen voor voorgedraaide ben ik wel eerlijk en draai ik ze zoals ik ze zou draaien. als ze een dikke joint vragen dan vraag ik mss 3€ maar dan ben ik zeker niet gierig :mrgreen:
als ik 18 ben, en ik heb een auto kom ik zeker eens een bezoekje brengen naar de coffeeshops in Nederland :stoned:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Freaky high zei:
voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
quote]
je betaald teveel... je moet echt niet meer dan 10euro voor 2gr geven aan een straatdealer tenzij het echt GOEIE weed is...
Klik om te vergroten...
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mr.jiho zei:
Freaky high zei:
voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
quote]
je betaald teveel... je moet echt niet meer dan 10euro voor 2gr geven aan een straatdealer tenzij het echt GOEIE weed is...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
dat is de normale prijs hier in belgie hoor. dus ja, nederwiet is altijd beter dan de belgische
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
van een dealer.. bijna altijd 5€ de gram en meestal wel goeie kwaliteit.. soms wel beetje te veel takjes ertussen :angry:

maar meestal ook echt van die lekkere dikke toepen :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."