#1
idd altijd ongeveer 5euro de grJeller zei:van een dealer.. bijna altijd 5€ de gram en meestal wel goeie kwaliteit.. soms wel beetje te veel takjes ertussen![]()
maar meestal ook echt van die lekkere dikke toepen![]()
idd altijd ongeveer 5euro de grJeller zei:van een dealer.. bijna altijd 5€ de gram en meestal wel goeie kwaliteit.. soms wel beetje te veel takjes ertussen![]()
maar meestal ook echt van die lekkere dikke toepen![]()
Freaky high zei:Mr.jiho zei:dat is de normale prijs hier in belgie hoor. dus ja, nederwiet is altijd beter dan de belgischeFreaky high zei:voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
quote]
je betaald teveel... je moet echt niet meer dan 10euro voor 2gr geven aan een straatdealer tenzij het echt GOEIE weed is...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."