Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar koop jij je wiet?

Waar koop jij je wiet?

213 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
van een dealer.. bijna altijd 5€ de gram en meestal wel goeie kwaliteit.. soms wel beetje te veel takjes ertussen :angry:

maar meestal ook echt van die lekkere dikke toepen :smoke:
Klik om te vergroten...
idd altijd ongeveer 5euro de gr
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dealer, of ik laat een maat naar de shoppa gaan
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
'Shoppa...' Kom je uit Noord of Zuid Holland Haze??
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij praat iig als een neger.
A
Almelo Vak RLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal bij De Tuin in Almelo en bij uitzondering in vroomshoop.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#6
--
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Freaky high zei:
Mr.jiho zei:
Freaky high zei:
voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
quote]
je betaald teveel... je moet echt niet meer dan 10euro voor 2gr geven aan een straatdealer tenzij het echt GOEIE weed is...
Klik om te vergroten...
dat is de normale prijs hier in belgie hoor. dus ja, nederwiet is altijd beter dan de belgische
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Inderdaad wel veel hoor. Als ik een 25 koop en er zit maar 4gram in moet hem niet hebben ( als het zeer goede kwaliteit is natuurlijk wel)
Laatst een 25 gekochten daar zat 6.5 gram in van best goede kwaliteit
R
RobLid
01-01-2024, 00:00
#8
bezorgturk, prijs een paar euros hoger dan in de shop :stoned:
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij de dealer of in de VZW...

Bij dealer per 25€ krijg dan 5 gram, in vzw enkel hasj en dat varieert van hoeveelheid...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben maar 2 maanden in eindhoven en was een beetje moeilijk om goeie en dagelijks betaalbare wiet te vinden uiteindelijk is coffeshop highlander met highlander special is de beste in prijs/kwaliteit verhouding
ze hebben zakjes van 7 euro en 12 euro met 7 euro zakje draai ik(als ik alleen ben) 4 jointjes minimaal en de wiet is echt goed
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan mss aan een blok hasj komen voor maar 5 euro, en da's ne serieuze blok als ik m'n maat zo hoort, ik zo zeggen, 2 blikjes cola, zo groot is die blok ongeveer ...

zou zalig zijn als ik het in m'n handen hebt, voor maar 5 uro is het waard, ook al ist slechtte shit maja ^^ ge wordt er high van :grin: en maar verkopen dan voor nen iets duurdere prijs!
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik koop niet bij vrienden maar bij kenissen. :wink:
Vroeger ging ik praktisch elke zaterdag naar Roosendaal voor minimum 25g.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kaffashop.

Bevalt prima.
H
Hunting-ButterflyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heey,

Ik zit op dit moment bij mijn vriend thuis en we hebben op t moment geen vervoer om naar wat shops in de stad te kunnen gaan.
We wonen in Nijmegen, weet een van jullie het nummer of wat dan ook van een wiettaxi?

Thx alvast!
:)
H
Hunting-ButterflyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat :wink:.

Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid.

Waar ik nu van baal.
-_-
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee serieus, ik wist het echt niet. :flushed: :P

Ik kan je dus niet helpen.. sorry. :)
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij een dealer uit de buurt en zo nu en dan uit de shoppa
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Recht uit de plantage, weer een topic uit de middeleeuwen naar boven getrapt...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ach vroeger had een vriend van me allemaal planten in een kast staan thuis, echt goed spul. Maargoed, opgepakt blabla. Blow nu ook een stuk minder, dus gewoon shop dan maar he:) niet zo veel mis mee bij ons. (zeg omgeving alphen a/d rijn)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een oud opgegraven topic.. maar volgensmij heb ik er nog niet eerder in gepost dus bij deze: Ik heb 2-3 verschillende standaard coffeeshops waarvan ik zeker weet dat wat ik er koop écht lekker is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."