Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fun zei: Wat een sukkel, dankzij hem krijgt drugs weer een slechte stempel. Als het iemand was die 10.000 beschuitjes naar binnen probeerde te werken en daaraan stierf was het even dom geweest. Klik om te vergroten... Je hebt opzig gelijk maar drugs heeft eigenlijk terecht een slechte naam want het is verslavend en dodelijk. Niemand zou 10.000 beschuitjes eten. Maar ik snap waar je vandaan komt."
":P wooohhw de hele nacht wiet & alchol..."
"D Rugs - Cameron zwaar relaxt en Pass the dutchie on the left hand side, klinkt stóned En kijk een op http://www.undergroundrap.nl goeie nederlandse rap check DHC & Dijkrapers. onbeschofte taal..."
"D Rugs - Cameron zwaar relaxt en Pass the dutchie on the left hand side, klinkt stóned En Hinder - Get stoned En kijk een op http://www.undergroundrap.nl goeie nederlandse rap check DHC & Dijkrapers. onbeschofte taal.. en en en en :P"
"Hoy ik ben nieuw op dit forum en ik heb al 2 vragen. 1: Ik ben 15 jaar en heb 1 uur geleden 3 biertjes genomen en ik word daar al aardig dronken van. Ik moet morgen stage lopen. Ik gebruik slaappillen van 20 mg ratiopharm (zoiets), voor mijn slaapproblemen. Er staat dat je voorzichtig moet zijn met alcohol. Is het verantwoord om zo'n pill als ik ga slapen (over een half uur) in te nemen? 2: Verdwijnd tolerantie van alcohol? thank yar, Rob"
"Van Alcohol alleen kan ik vaak niet eens slapen. Van die slaappillen word ik trouwens ook al dronken maar meer lichamelijk, coardinatie & en kan nie meer goed lopen, als ik niet binnen een half uur ga liggen. Ik had 'm die dag toch ingonomen, geen problemen. Owja, en weet iemand mijn 2e vraag?"
"hahahahah :P Ik kan me nog herinneren dat ik een paar jaar geleden met de klas op camp ging en een paar biertje had gejat van de leeraren. maar geen opener had dus hadden hem opengemaakt met de ventilatie aan de muur. en proost"
"bezorgturk, prijs een paar euros hoger dan in de shop"
"kga binnen kort voor et eerst XTC doen ;p maar ik las ergens dat als je je pillen in lab laat teste je ze niet meer terug krijgt ik dacht WTF kk harde fles. wa heb ik er dan aan en hoe kan ik dan wete of mijn pille goed zijn?"
"bedankt voor de goeie reactie Marklar ga ze morgen gelijk brengen. hadi ciao"