#1
als ik bij me ma in emmeloord ben haal ik meestal bij sky high in zwolle.
en als ik in amsterdam ben meestal bij de coin of bij central.
bij central haal ik altijd me nepal hasj, en bij de coin altijd white whidow en soms een haze. coin is eigenlijk me stamcoffeeshop. komen veel toeristen, is altijd leuk om mee te babbelen als je stoned bent. en het personeel is gezellig.
central heeft gewoon goede hasj.
sky high is ook wel gezellig. wordt altijd leuke nederhop ala opgezwolle gedraait enzo. en heeft redelijke wiet. vooral de santa maria en de white whidow daar is goed.
en als ik in amsterdam ben meestal bij de coin of bij central.
bij central haal ik altijd me nepal hasj, en bij de coin altijd white whidow en soms een haze. coin is eigenlijk me stamcoffeeshop. komen veel toeristen, is altijd leuk om mee te babbelen als je stoned bent. en het personeel is gezellig.
central heeft gewoon goede hasj.
sky high is ook wel gezellig. wordt altijd leuke nederhop ala opgezwolle gedraait enzo. en heeft redelijke wiet. vooral de santa maria en de white whidow daar is goed.
Van zelfgemaakte joints word je veel meer stoned 
