Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sos goedkoper in Belgie dat geloof je zker toch niet dat je goeie shit hebt, NL is het grootse export land wat drugs betreft, al het goeie komt hier vandaan, ik ben al in heel wat landen geweest binnen en buiten europa voor zaakjes en coke is alleen maar beter in zuid amerika alles overige drugs zoals xtc, pep, ghb enz word grotendeels hier gemaakt, plus de meeste coke komt binnen via ons land, dus buiten nederland is het altijd duurder of je hebt gewoon shit of je weet niet wat kwaliteit is"
"vladdigor zei: Ben zelf ook een keer mee geweest met een vriend van mij om wat te score. Daarna heb ik zijn telefoonnummer gevraagd en nu hoef ik maar te bellen en dan spreken wij ergens af. This alleen jammer dat hij alleen maar coke heeft. XTC, LSD en GBH kan ik op dit moment nergens krijgen Klik om te vergroten... are you fucking kidding me??? Ik woon ook in Rdam en kan aan alles komen wat er maar bestaat aan drugs haha Rotterdam he"
"Obyt zei: Ik heb een goeie connectie hier in België, hij is een redelijk goeie maat, enkele maten van me kennen hem al langer dus die geeft altijd goed, weegt het altijd waar je bijzit dus zet je heus niet in het zak, is altijd goeie wiet enkel soms te tamme wiet, ik betaal ongeveer 4€ per gram. Klik om te vergroten... nou de tijden dat ik in belgie verbleef, engeland of duitslands, niet te roken die wiet daar, NL wiet blijft het beste vooral in Engeland is het baggerzooi"
"da8 altijd dat er weinig goede wiet buiten Nederland te krijgen was, blijkbaar niet"