Haha bedankt voor de tips, zitten wel een aantal goeie bij.
Gewoon m´n eigen gewend maken dat ik een komkommertje meeneem ofzo van de boodschappen. Da´s een hele goeie. En niet teveel in huis halen. Ik doe meestal voor de hele week boodschappen omdat ik me dan beter aan een budget kan houden, maar zeker als ik met honger naar de winkel ga, koop ik me helemaal suf. En ´s avonds... Vreetfestijn.
Ik ben niet zo dik. Na m´n zwangerschap een klein buikske overgehouden en daar steek ik het nu nog steeds op na 4 jaar haha.
Maar geleidelijk aan, komt er iedere keer wel een kilootje bij ja. Dat valt niet te ontkennen. Daarom moet ik het nu ook een halt toe gaan roepen.
Vroeger met m´n andere verslavingen hield ik er wel een beter figuurtje op na
Heb er wel aan gedacht om weer regelmatig aan de pep te gaan, onderhoudsdosisje. Maar ik heb er zo mee geworsteld om er vanaf te komen, dat ik echt dom ben als ik daar weer aan begin. Zeker voor m´n geestelijke gesteldheid. Ik word knettergek van die zooi.
xtaz: Hoeveel zakken is 600 gram chips?
Haha veel man, 5000 calorieen!! Nee, dat haal ik bij lange na niet.
En goed eten voor het blowen doe ik wel. Ik zit daar dan ook wel snel vol van. Ook als ik een vreetkick krijg, zit ik nog vol van het andere eten. Maar het gaat me om het smaakje van het eten. Dus ik prop het er gewoon bij. Haha klinkt lekker misselijkmakend
Haha die Barry, te tam om wat uit de kast te gaan pakken. Sow da´s echt lui. :P