#1
hey dit is een eerder serieus topic...
de vraag staat dus al in de topictitel... waarom blow je nu juist?
verslaving/plezier/goedgevoel?
ik stel mezelf die vraag wel eens
en dan besef ik zelf dat het een lichte verslaving is geworden , maar ik vind dit zelf niet erg.
vroeger blowde ik voor de gezelligheid
nu blow ik elke avond een jointje voor het relaxe gevoel , dat ik niet kan beschrijven
iemand die stonedzijn kan beschrijven ? een gevoel is moeilijk te beschrijven
de vraag staat dus al in de topictitel... waarom blow je nu juist?
verslaving/plezier/goedgevoel?
ik stel mezelf die vraag wel eens
en dan besef ik zelf dat het een lichte verslaving is geworden , maar ik vind dit zelf niet erg.
vroeger blowde ik voor de gezelligheid
nu blow ik elke avond een jointje voor het relaxe gevoel , dat ik niet kan beschrijven
iemand die stonedzijn kan beschrijven ? een gevoel is moeilijk te beschrijven
