Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel blowen jullie per dag/week/maand/jaar ?

Hoeveel blowen jullie per dag/week/maand/jaar ?

139 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
t
twistenLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha dat wil ik niet weten eigenlijk
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan rustig een jointje na het werk roken en een stukje gaan wandelen, wat ik vaak doe met een vriend. Lekker eruit en je bent niet zo gaar als je in beweging blijft. Rook je thuis op de bank ben je snel stoned ja (ik althans)..

Als het warm weer is kan je zowiezo meer roken vind ik.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re:

jcutter zei:
Als jullie zoveel blowen, Neuken jullie dan ook veel? En hebben jullie dan ook veel aanzien? Flirten jullie ook vaak? Zijn jullie blowers erg in trek bij lekkere wijven? Maakt blowen je niet te lui om feromonen te verspreiden? Ik laat haar op mijn lul groeien als jullie veel one-night-stands hebben..

En dit zijn vragen voor de jagers.. :wink:
Klik om te vergroten...

medication time
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
moet ik echt zin in hebben
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben actief-neuk genoeg , en eet erg gezond

anders zou ik wel waus worden waarschijnlijk,.

heb nooit vakantie - en heb vast ritme.

blowen versterkt het ritme, en houdt me gaande
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#6
jagers heb je ook op mentaal vlak.

blowen maakt niet slap , maar doelloos blowen wel.

gewoon gaan zitten , zonder taak voor ogen te hebben en dan maar blowen brengt je nergens.

als creatieve eyeopener, elixir, meditatief instrument , en all purpose vlieg middel is thc uiteindelijk ook in hoge hoeveelheden gunstig- afhankelijk van de gebruiker.

Cannabis= the Spice melange
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#7
meisje20 zei:
3 Joints per jaar ofzo.
Ik moet echt eens gaan minderen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Heu ?!
Ik denk niet dat ge met een probleem zit :d
k
kersensmaakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
meestal waneer ik geld heb.
dat is ongeveer 20 euro per maand.
meer geef ik er niet aan uit.
maar dat is alleen van mezelf en ik rook ook met mijn vrienden dus ik denk ongeveer 40 per maand?? :confused:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op de een of andere manier weet ik elke week een grammetje of 5 weg te paffen...
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind er niets mis mee om af en toe doelloos een jointje te paffen, zeker wanneer je vrij hebt is er niets lekkerders :)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
XtCliffix zei:
meisje20 zei:
3 Joints per jaar ofzo.
Ik moet echt eens gaan minderen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Heu ?!
Ik denk niet dat ge met een probleem zit :d
Klik om te vergroten...

Niet? Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken. :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
105 gram per jaar
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik blow denk ik een keer in de drie maanden. Ik eet liever spacecake
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik blow gemiddelt voor een euro of 15.... dit kan op lopen tot een joint of 20 per dag als ik te lang vakantie heb :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik rook op door-de-weekse dagen +/- 2 gram en op zon-en-feestdagen (het weekend / vakantie) nog veel meer. Ik blow nu ook bijna 7 jaar, begon uiteraard met minder, maar toch al 5 jaar iedere dag en denk zo'n 3 jaar de hierboven beschreven hoeveelheden...

Scheelt wel dat ik er niet té lam van word, krijg geen rode ogen, en kan gewoon de dingen doen die ik wil doen. Vroeger werd ik er wel lam van, maar met de tijd wen je er aan en nu geld voor mij: "alles gaat beter met een joint" :sunglasses:
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik blow niet vaak maar probeer toch tenminste elke 2 maanden een keertje te blowen. Vroeger blowde ik ietsje meer, 1x in de maand ofzo maar met een vrouw die ervan walgt en een kindje erbij komt er toch wat minder van. Als het puur aan mij zou liggen zou ik zeker elke week een keertje blowen: op vrijdag na m'n werk.
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jaaaa elke dag natuurlijk :P :flushed:
Ene dag ben k de hele dag stoned en niet van mn plaats af te branden. (3 jointjes)
De andere dag moet k boodschappen doen o.i.d. en dan rook k alleen savonds. (1 of 2).

Verplicht
1 hele DIKKE voor het slapen!
En voor het eten is ook wel lekker!
Dan eet k tenminste mn bord op!
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
IllySilly zei:
Jaaaa elke dag natuurlijk :P :flushed:
Ene dag ben k de hele dag stoned en niet van mn plaats af te branden. (3 jointjes)
De andere dag moet k boodschappen doen o.i.d. en dan rook k alleen savonds. (1 of 2).

Verplicht
1 hele DIKKE voor het slapen!
En voor het eten is ook wel lekker!
Dan eet k tenminste mn bord op!
Klik om te vergroten...
Shit...jij hebt wel een héél agressieve vreetkick :rock: :P

Augustus 2007: In heel mn leven(toen 19jaar jong) misschien 15 keer geblowt (eens in 3 maanden ofzo)
December 2007: Inmiddels vaker gaan blowen. Halverwege november tot kerst zeker 3 keer per week.
Vanaf kerst 2007 tot maart 2008: Zeker elke dag geblowt, voornamelijk 's avonds (3 tot 4, gedeelt met vrienden) Gaf 10-15 euro per week uit.
Vanaf maart 2008 tot juli 2008: Even geminderd vanwege school en ik vond het te hard gaan, max 3 keer per week, waarvan max 1 keer in het weekend. Regels waar ik me aan gehouden heb.
Juli 2008 tot heden: Elke dag stoned :stoned:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo 20 euro per dag ongeveer..
L
LeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alleen op vrijdag en zaterdag, en dan haal ik meestal voor 40 euro of iets dergelijks. Rook het natuurlijk niet alleen op, maar ik denk dat ik toch wel bij de 3g per weekend kom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."